Poll resultaten: HEBBEN JULLIE JONGENS/MANNEN LIEVER EEN VROUW UIT NL OF MAROV

Stemmers
35. Je mag niet stemmen op deze poll
  • IK HEB HAAR LIEVER UIT MAROKKO

    6 17,14%
  • NEE,NEE, IK HEB HAAR LIEVER UIT NEDERLAND

    29 82,86%
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    23
    26-11-2002

    Smile Een Vrouw Uit Nl Of Maroc

    HALLO ALLEMAAL

    IK HEB EEN VRAAG AAN JULLIE JONGENS/MANNEN.................??

    **HEB JE LIEVER EEN VROUW UIT NEDERLAND OF UIT MAROKKO????}}EN VERTEL ERBIJ WAAROM???


    IK WIL JULLIE MENINGEN WETEN....//

    GRAAG SERIEUSE ANTWOORDEN
    EN NIET VAN DIE KINDERACHTIGE REACTIE'S.......??!!!

    EWA BESLAMMA

    OUJDAZINA
    ina allah ala koela schaie kadeer.........


    ****el waktoe mitla esajf in lam toktiloeh joektiloek****

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    219
    03-12-2002

    salam oujdiya
    Men wil liever een meid uit nl, gezien dat men beter elkaar kan begrijpen.
    maar gezien dat de meeste meiden hebben de arggantie van niks, dat hebben trouwens veel mensen uit europa. gaat men kijken over de grens, want in een huwelijk zoekt mens naar de peace en niet naar de oorlog.
    ik merk op dat veel meiden uit nl het niet door hebben.
    gegroet

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    552
    18-09-2002

    Je ziet tegenwoordig meiden met één van Marokko trouwen of met een andere ras hoe zou dat komen vraag ik me af.
    Sommige zijn toevallig verliefd geworden met één van daar en dan heb je nog meiden die geen marokkaanse jongen willen hebben of niet vallen op marokkaanse jongens.
    Zeg nu eens eerlijk sommige marokkaanse jongen hebben een reputatie dat ze met iedereen hebben geflikflooit wie wilt nu een afgelikt boterham.Ik toch niet hoor geen enkele meid ....
    Dan heb je nog marokkaanse jongens die die met je voeten spelen en alleen willen playen en misbruik van je maken.
    Als ze genoeg hebben van hun leventje gaan ze de heilige uithangen en moet hun vrouwtje maagd zijn en braaf,...... Wat gaan ze dan doen dan trouwen ze met een meid van Marokko

    Wie houd je hier voor de gek alleen je eigen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    22
    13-12-2002

    Najiha ik ben het helemaal met je eens.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    23
    26-11-2002

    Angry

    NAJEHA RUSTIG HET IS ALEEN MAAR EEN STELLING!!!


    ina allah ala koela schaie kadeer.........


    ****el waktoe mitla esajf in lam toktiloeh joektiloek****

  6. #6
    N/A

    Reacties
    388
    15-11-2001

    najiha

    waarom zie jij het onderwerp van een kant,
    als een man met vrouwen speelt en later een maagd wil hebben is
    dat zijn keuze en zijn eigen leven, daar ligt niet de probleem.

    de probleem ligt bij vrouwen die man kan makkelijk manipuleren, vrouwen die aan iedreen zichzelf geven, vrouwen die geen respect voor hun lichaam hebben enz...>

    een man vraagt voor iets :: de vrouw kan "ja" of "nee" zeggen!
    dus de vrouw is verantwoordelijk ,

    groetjes
    « à ﻟﻠﻪ à ˜ÈÑ »

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    552
    18-09-2002

    Origineel gepost door ask_me
    najiha

    waarom zie jij het onderwerp van een kant,
    als een man met vrouwen speelt en later een maagd wil hebben is
    dat zijn keuze en zijn eigen leven, daar ligt niet de probleem.

    de probleem ligt bij vrouwen die man kan makkelijk manipuleren, vrouwen die aan iedreen zichzelf geven, vrouwen die geen respect voor hun lichaam hebben enz...>

    een man vraagt voor iets :: de vrouw kan "ja" of "nee" zeggen!
    dus de vrouw is verantwoordelijk ,

    groetjes
    Nee de meeste jongens nemen anita's lekker makkelijk van de éné naar de andere gaan en je kent nederlandse meiden sommige ja wat kan ik zeggen dat weet iedereen.
    De probleem ligt bij de mannen die geen respect hebben voor de islam en het doen voor het huwelijk en de regels verbreken en als ze het doen is het meeestal met nederlandse meiden ja en die zijn ongelovig
    De probleem ligt ook aan de mannen als ze een nee krijgen zoeken ze bij iemand anders desnoods gaan ze naar de hoe ... als ze maar hun zin hebben.

  8. #8
    N/A

    Reacties
    388
    15-11-2001

    ik denk dat hij van een marokaanse-mesje naar een andere
    en daarom gaat hij naar marokko op zoek naar een maagd,
    anders gaat hij wel eentje uit NL kiezen,

    dus er klopt iets niet,
    waarom kiezt hij dan niet eentje uit NL,??
    omdat hij met veel naar bed ging en hij heeft een slecht idee over hun

    dat s mijn idee
    groetjes
    « à ﻟﻠﻪ à ˜ÈÑ »

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    552
    18-09-2002

    Origineel gepost door ask_me
    ik denk dat hij van een marokaanse-mesje naar een andere
    en daarom gaat hij naar marokko op zoek naar een maagd,
    anders gaat hij wel eentje uit NL kiezen,

    dus er klopt iets niet,
    waarom kiezt hij dan niet eentje uit NL,??
    omdat hij met veel naar bed ging en hij heeft een slecht idee over hun

    dat s mijn idee
    groetjes
    Nee de jongens zijn bekend bij anita's en het is een feit veel nederlandse meiden vallen op marokkaanse jongen en Nee heb er niets op tegen
    Maar wat ik wil op tegen ben is dat sommige misbruik maken van hun .. en gewoon met hun omgaan voor .... je weet wel
    Weet je wat mijn moeder altijd zegt een marokkaanse jongen zal uiteindelijk toch met een marokkaanse meid trouwen en niet met een Nederlandse.Ze zegt ik ken geen één marokkaanse jongens in de omgeving die bij zijn nederlandse vriendin is gebleven en met haar is getrouwt.Ze zegt de meeste hebben alleen maar slechte bedoelingen.
    Natuurlijk zijn er marokkaanse jongens met een nederlandse meid getrouwt maar een klein percentage.
    Wat ik ook zie als het nederlandse meid zwanger is foetsieeeeeee is de marokkaanse man en wilt zijn verantwoordelijkheid niet op zich nemen.Daar kan ik echt niet tegen het is jou zaadcel en jou kind ook
    Marokkaanse meiden doen het ook voor het huwelijk een klein aantal ..
    Je zegt waarom uit Marokko ik zal het eens zeggen mijn neven trouwen uit Marokko waarom? Omdat ouderslief willen dat hij met een familielid trouwt van daar.
    En ja nu tegenwoordig worden sommige marokkaanse jongens ook uitgehuwelijkt zoals bij mijn neef.Nu is hij heel ongelukkig bij zijn vrouw van Marokko maar hij is zelf ook slecht van karakter hoe hij haar behandeld dat zegt al genoeg over hem.
    En sommige worden denk ik verliefd op een meid van daar kan gebeuren is meer dan normaal :verliefd: koeschieeeee elmekteb

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    552
    18-09-2002

    Origineel gepost door ask_me

    anders gaat hij wel eentje uit NL kiezen,

    dus er klopt iets niet,
    waarom kiezt hij dan niet eentje uit NL,??
    omdat hij met veel naar bed ging en hij heeft een slecht idee over hun

    dat s mijn idee
    groetjes

    Maagd .. ontmaagd .. maagd ... allatief wanneer gaat dit ophouden is dat de allerblangrijkste in je huwelijk als je gaat trouwen ?? Allah heeft gezegt dat je hassanaat krijgt als je met een niet-maagde trouwt .. jullie jongens denken alleen dat en voor de rest niets.
    Hij gaat veel naar bed met meiden voor het huwelijk en ja wie wilt nu een afgelikt boterham hebben ik niet.En daarbij nog je weet wat ze zeggen soort zoekt soort dus een jongen die afgelikt is verdient een idem meid zo simpel

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    247
    10-11-2001

    Origineel gepost door Najiha
    Maagd .. ontmaagd .. maagd ... allatief wanneer gaat dit ophouden is dat de allerblangrijkste in je huwelijk als je gaat trouwen ?? Allah heeft gezegt dat je hassanaat krijgt als je met een niet-maagde trouwt .. jullie jongens denken alleen dat en voor de rest niets.
    Hij gaat veel naar bed met meiden voor het huwelijk en ja wie wilt nu een afgelikt boterham hebben ik niet.En daarbij nog je weet wat ze zeggen soort zoekt soort dus een jongen die afgelikt is verdient een idem meid zo simpel
    3. De echtbreker zal alleen 3.een echtbreekster of een afgodendienares huwen, en met de echtbreekster zal alleen een echtbreker of een afgodendienaar huwen. En dit
    is de gelovigen verboden. [ Al-nur , het licht ]
    26. Slechte vrouwen zijn voor de slechte mannen, en de slechte mannen zijn voor de slechte vrouwen. En goede vrouwen zijn voor de goede mannen en de goede
    mannen zijn voor de goede vrouwen, dezen hebben niets uitstaande met hetgeen anderen zeggen. Er is voor hen vergiffenis en een eerbare voorziening. [Al-nur , het lciht ]
    Dat ligt aan jou Niya ( intentie )

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    552
    18-09-2002

    Origineel gepost door Oujda1
    3. De echtbreker zal alleen 3.een echtbreekster of een afgodendienares huwen, en met de echtbreekster zal alleen een echtbreker of een afgodendienaar huwen. En dit
    is de gelovigen verboden. [ Al-nur , het licht ]
    26. Slechte vrouwen zijn voor de slechte mannen, en de slechte mannen zijn voor de slechte vrouwen. En goede vrouwen zijn voor de goede mannen en de goede
    mannen zijn voor de goede vrouwen, dezen hebben niets uitstaande met hetgeen anderen zeggen. Er is voor hen vergiffenis en een eerbare voorziening. [Al-nur , het lciht ]
    Dat ligt aan jou Niya ( intentie )
    Je hebt helemaal gelijk en ik heb er niets toe te voegen

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    1.632
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    maakt nix uit
    16-10-2010 is ons prachtige zoontje geboren.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    508
    11-05-2002

    uit belgië
    Je ne veux pas de cadeaux, ni de fleurs juste le don de ton coeur !!!!

  15. #15
    ....................

    Reacties
    59
    14-12-2002

    Talking PURE ONMACHT

    IK DENK DAT HET EEN KWESTIE VAN ONZEKERHEID EN ONMACHT IS :

    -DE MEIDEN VAN TEGENWOORDIG ZIJN GESCHOOLD(nemen niet alles klakkeloos over)
    -ZIJN ZELFSTANDIG,ONAFHANKELIJK VAN DE MAN.(dus zullen wel gelukkig zijn whit or whitout the "MAN"
    -EN ZIJN NIET OP HUN MONDJE GEVALLEN.
    -MEESTE MEIDEN ZIJN ONTWIKKELD /JONGENS BLIJVEN HAKEN OP 16e levensjaar.(omdat dat de leeftijd is waarop ze voor het laatst naar school zijn geweest)

    en daarom denk ik dat de maroc jongen het voor lief neem en maar importeert want als hij niets meer te zeggen heeft voelt hij zich minder man. En kan hij ook niet meer zeggen je doet wat ik zeg want "IK BRENG HET GELD HIER BINNEN".


    VIND JE HET RAAR DAT DE MEIDEN ANDERE OPTIES BEKIJKEN????


    UITERAARD GELD DIT NIET VOOR ALLE MAROKKAANSE JONGENS JE HEBT ER (10%)TUSSEN ZITTEN DIE NATUURLIJK NIET ZO DENKEN (dus we mogen blij zijn)LADY'S