1. #1
    Scared of lonely

    Reacties
    118
    05-07-2010

    Beschrijf hoe jouw bevalling is gegaan

    Ik hoor vaak dat een bevalling erg pijnlijk en vermoeiend was maar niemand die zich dat echt goed kan herinneren als de bevalling eenmaal zonder klachten achter de rug is. En voor je het weet kijk je al uit naar een ander kind.

    Kan iemand zich die pijn en vermoeidheid nog herinneren en beschrijven?
    Hoe kan je het beste'die weeën beschrijven? Voel je dat tussen je benen of op je buik?

    ik wil ook een kindje


    _______________________________________
    PS: geef mij een groen . als je dit een leuk onderwerp vindt

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.424
    21-11-2005

    als ik er aan denk dat voel ik de pijn nog, allah hie smah na mien walidien.

  3. #3
    Scared of lonely

    Reacties
    118
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door dordje22 Bekijk reactie
    als ik er aan denk dat voel ik de pijn nog, allah hie smah na mien walidien.
    Waarmee kan je die pijn vergelijken? een snijwond? hete peper? een spierverrekking?

  4. #4
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    vergeten? Nou echt niet hoor. De pijn is zo extreem. Je kan het min of meer vegelijken met menstruatiepijn X 100000000. Het zijn zware steken over je hele buik. Bij mijn eerste bevalling had ik rugweeen voor meer dan 16 uur en dat was pas echt een hel: die pijn kan ik met niets vergelijken. Je kan niet normaal staan, niet liggen, niet zitten, helemaal niets. Van mij mochten ze me opensnijden zonder verdoving. Dat leek me beter dan die weeen.
    En om het maar niet te hebben over je vayayay! Die stond in brand bij elke plasbeurt (ben ingeknipt)

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    547
    10-01-2009

    Als ik je moet vertellen hoe mij bevalling is gegaan dan denk ik dat je nooit meer kindjes wilt.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    13.315
    26-05-2010

    mijn bevalling was makkelijk gegaan alhamdulillah. ik had alleen menstruatiepijntjes in het begin. pas later begon het wat pijner te doen, maar dat was ook niet wat ik altijd hoorde en wat ik hier nu lees, dat het o zo een pijn zou doen en dat het een ware hel zou zijn.. ik moet je zeggen dat ik wel zwaar depressief was voor mijn bevalling na al die verhalen gehoord te hebben en durfde niet meer aan die bevaldatum te denken. maar nu denk ik, als ik weer zo`n bevalling krijg dan zal ik heel blij zijn.

    luister niet naar de enge verhalen en de verhalen dat het heeeel lang zal duren etc etc.. en dat het vreselijk pijn doet etc etc.. want elke bevalling is anders. Belangrijk is dat je relaxt bent tijdens je bevalling. Ik denk dat dat wel meetelde voor mij waardoor mijn bevalling makkelijk verliep. want ik was heel angstig voordat ik zou bevallen, maar toen ik eenmaal weeen kreeg om te bevallen kreeg ik opeens een soort kick en had er helemaal zin in en was mijn angst opslag verdwenen en die had plaats gemaakt voor blijheid en kracht en vertrouwen in Allah

  7. #7
    Ik leef in jou..

    Reacties
    13.471
    26-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Heb keizersnee gehad.
    __________________________________________________ _________ __

    N.G.L.; Mi Amor Mi Corazon


  8. #8
    Scared of lonely

    Reacties
    118
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door Sharia Bekijk reactie
    Heb keizersnee gehad.
    Een keizersnee is meestal uit noodzaak maar dat kan ook comblicaties hebben voor de moeder toch? Heb jij nu nog ergens last van sinds dien?

  9. #9
    Scared of lonely

    Reacties
    118
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door zouzou7t Bekijk reactie
    mijn bevalling was makkelijk gegaan alhamdulillah. ik had alleen menstruatiepijntjes in het begin. pas later begon het wat pijner te doen, maar dat was ook niet wat ik altijd hoorde en wat ik hier nu lees, dat het o zo een pijn zou doen en dat het een ware hel zou zijn.. ik moet je zeggen dat ik wel zwaar depressief was voor mijn bevalling na al die verhalen gehoord te hebben en durfde niet meer aan die bevaldatum te denken. maar nu denk ik, als ik weer zo`n bevalling krijg dan zal ik heel blij zijn.

    luister niet naar de enge verhalen en de verhalen dat het heeeel lang zal duren etc etc.. en dat het vreselijk pijn doet etc etc.. want elke bevalling is anders. Belangrijk is dat je relaxt bent tijdens je bevalling. Ik denk dat dat wel meetelde voor mij waardoor mijn bevalling makkelijk verliep. want ik was heel angstig voordat ik zou bevallen, maar toen ik eenmaal weeen kreeg om te bevallen kreeg ik opeens een soort kick en had er helemaal zin in en was mijn angst opslag verdwenen en die had plaats gemaakt voor blijheid en kracht en vertrouwen in Allah
    Het is bij ieder vrouw anders, dat hoor ik ook vaak, maar toch heeft bijna elk vrouw de neiging te zeggen dat het vreselijk is en zo. Ik ben heel blij voor jou dat het makkelijk is verlopen. Misschien is het niet eens de pijn die de angst doet opwekken, maar de vermoeidheid met de dwangmatige bevalling. En dat je v ook nog geknipt wordt of scheurt, daar wil ik helemaal niet aan denken.

    Die bevalling van Rachel uit Friends, dat is dan toch zwaar overdreven hoop ik.

  10. #10
    Scared of lonely

    Reacties
    118
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door zakiaatje Bekijk reactie
    Als ik je moet vertellen hoe mij bevalling is gegaan dan denk ik dat je nooit meer kindjes wilt.
    Tot nu toe heeft nog niemand het echt verteld. Dus ik waag het erop

  11. #11
    Laa ilaha illa Allah

    Reacties
    5.871
    09-02-2003

    T is heel erg pijnlijk,pffff als ik aan terug denk wil
    ik nooit meer kinderen.
    2:286 Allah belast niemand dan volgens zijn vermogen. Voor hem is hetgeen (de beloning) dat hij doet en voor hem is hetgeen (de bestraffing) wat hij doet. (Zeg: "Onze Heer, bestraf ons niet als wij vergeten of als wij fouten maken. Onze Heer, belast ons niet zoals U degenen voor ons belast heeft. Onze Heer belast ons niet met wat wij niet kunnen dragen en scheld ons kwijt en vergeef ons en wees ons genadig. U bent onze Meester en help ons tegen het ongelovige volk".

  12. #12
    Ik leef in jou..

    Reacties
    13.471
    26-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Schemering Bekijk reactie
    Een keizersnee is meestal uit noodzaak maar dat kan ook comblicaties hebben voor de moeder toch? Heb jij nu nog ergens last van sinds dien?
    Klopt, bij mij wilde het draaien niet lukken waardoor keizersnee wel moest.
    Had in het begin wel pijn nu alleen nog maar een litteken.
    __________________________________________________ _________ __

    N.G.L.; Mi Amor Mi Corazon


  13. #13
    Ogen vertellen

    Reacties
    26.952
    21-08-2009

    heel gemakkelijk. K had een spoedkeizersnede en alles ging heel vlug voorbij alhamdoelilah

  14. #14

    Reacties
    2.404
    14-05-2009

    Waarom, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom heb ik op deze topic geklikt.
    ©®™

  15. #15
    Scared of lonely

    Reacties
    118
    05-07-2010

    Citaat Geplaatst door Black_Devil Bekijk reactie
    Waarom, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom heb ik op deze topic geklikt.

    En nu wil ik het ook wel weten hoor Wat voel je nu je daar aan denkt?

    Een vriendin van mij heeft sinds haar bevalling veel meer pijn bij haar menstruatie dan voor de bevalling, en dat duurt al heel lang.