www.ikgeefbloed.nl
Het is maximaal 3 x in het jaar, en je red er levens mee![]()
www.ikgeefbloed.nl
Het is maximaal 3 x in het jaar, en je red er levens mee![]()
is dit halal?
Ja. En net zoals het toegestaan is om bloed te ontvangen van een kafir, is het ook toegestaan om bloed te doneren aan een kafir. Er wordt geen onderscheid gemaakt.
En meid er is een minimale Hb-waarde (hemoglobine/bloed) waar je aan moet voldoen. Als je daar niet aan voldoet, wordt er ook geen bloed afgenomen.
ik ben sinds feb donor du heel kort hhhh.Maar heb der zelf stage gelopen dus eigelijk zodoende dat ik het ook ben geworden dat waarom ook niet is een kleine moeite en weet wat ze er mee doen
ik nu net voor de 2de x alleen de 2de kan ik helaas niet geven ze hebben veel ste laat die oproep verstuurd.Terwijl ik ze wel daarvoor heb gebeld en dat ze die oproep veel eerder zouden sturen maar helaas ik heb hem gister in me post ontvangen en ik ga vandaag zo over paar uurtjes weg naar marokko inschallah en plus ze zijn bij ons elke woensdag gesloten.
Dus helaaspas na de zomer vakantie weer inschallah als ze een oproep sturen
2 gebruikers...

2:286 Allah belast niemand dan volgens zijn vermogen. Voor hem is hetgeen (de beloning) dat hij doet en voor hem is hetgeen (de bestraffing) wat hij doet. (Zeg: "Onze Heer, bestraf ons niet als wij vergeten of als wij fouten maken. Onze Heer, belast ons niet zoals U degenen voor ons belast heeft. Onze Heer belast ons niet met wat wij niet kunnen dragen en scheld ons kwijt en vergeef ons en wees ons genadig. U bent onze Meester en help ons tegen het ongelovige volk".
als er of de zon hier 24 uur schijnt er is meer regen dan zon maar goed
2 gebruikers...
Een vrouw met hoofddoek heeft geen vit D tekort want ze voldoet aan de minimale blootstelling aan de zon: handen en gezicht.
Daarnaast heb ik nog nooit gehoord dat een vrouw is afgewezen omdat ze een hoofddoek draagt. Homo's mogen inderdaad geen bloed doneren omdat hun levensstijl hun kans op HIV enzo vergroot.