1. #1
    Berkania lid

    Reacties
    190
    07-12-2002

    marokaanse jongens die het verpesten voor de rest.

    Ik wil effe kwijt dat ik het echt dom vind dat n klein groepje marokaanse jongeren (vooral jongens) het verpest voor de rest.
    Nederlanders haten marokanen sowieso al. Zij maken het alleen erger.
    Heel veel marokaanse jongens zijn crimineel. Dat is een feit en geen vooroordeel. Ik ben zelf ook marokaans en daar ben ik trots op. Ik vind alleen dat dat klein groepje ook eens aan de andere marokanen moeten denken die daar ook op worden aangekeken. En die bv wel een diploma hebben en niet de hele dag op straat of het station hangen.
    DOEI -XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX_ SALOUA

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    28-08-2002

    Re: marokaanse jongens die het verpesten voor de rest.

    Origineel gepost door missysaloua01
    Ik wil effe kwijt dat ik het echt dom vind dat n klein groepje marokaanse jongeren (vooral jongens) het verpest voor de rest.
    Nederlanders haten marokanen sowieso al. Zij maken het alleen erger.
    Heel veel marokaanse jongens zijn crimineel. Dat is een feit en geen vooroordeel. Ik ben zelf ook marokaans en daar ben ik trots op. Ik vind alleen dat dat klein groepje ook eens aan de andere marokanen moeten denken die daar ook op worden aangekeken. En die bv wel een diploma hebben en niet de hele dag op straat of het station hangen.
    DOEI -XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX_ SALOUA
    Eerst zeg je een klein groepje marokkanen, vervolgens zeg je weer dat heel veel marokkaanse jongens crimineel zijn. Wat is het nou

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    29
    26-10-2002

    ja is zo, alleen toch komen er steeds meer criminelen bij en dat komt omdat ze toch allemaal met de nek worden aangekeken. maar zoals ik al elke keer zeg in elke ras zitten goede en slechte mensen tussen, maar toch gaat het elke keer om de marokanen, in elke krant die er verschijnt moet er wel staan de marokanen en niet eens een amsterdammer of rotterdammer wat er dus wel bij een nederlander of een andere allochtoon word vermeld. maar je hebt wel gelijk 1 kleine groepie verpest het voor iedereeeeeeeen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    111
    16-11-2001

    Maakt mij niets meer uit, because we feel superieur, we walk like superiuer en we are superieur! Let them do what they want to do. The only consequence is that they will be more and more afraid of us, is that a problem?!? I don't thinks so
    Tarik

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Origineel gepost door mavrania
    ja is zo, alleen toch komen er steeds meer criminelen bij en dat komt omdat ze toch allemaal met de nek worden aangekeken.

    Dus je wordt crimineel omdat je met de nek wordt aangekeken?
    Of wordt je met de nek aangekeken, omdat je crimineel bent?
    Oftelwel kip en het ei...
    Feit is dat Marokkaanse ***jochies tussen 11 en 17 vele malen crimineler zijn dan autochtonen, dat kan niemand ontkennen! En dan is het niet zo vreemd dat mensen het zat worden...

    Dus de discussie hierzo zou moeten gaan over de vraag; wat gaan we hieraan doen?? Wachten tot de politie / justitie eindelijk wat harder gaat optreden op straat, of kan men zelf actie ondernemen om het gedrag van deze ***marokkaantjes te corrigeren???

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    43
    10-12-2002

    bla bla bla bla jullie beginnen nu ook al marokkanen dit dat ,mensen toch jullie laten jullie ook makkelijk beinvloeden door die joden tazzz ipv marokkanen positief te bekijken doe je nu het zelfde als die hollanders
    LIVE THE LIFE YOU LOVE

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Ohwja... Natuurlijk, je hebt gelijk. Het is de schuld van de joden dat die marokkaanse ***jochies zich zo hufterig crimineel gedragen.

    Bevalt je goed, he? Zo'n slachtofferrol...

  8. #8
    .

    Reacties
    291
    15-11-2002

    Origineel gepost door mocro_cydal
    bla bla bla bla jullie beginnen nu ook al marokkanen dit dat ,mensen toch jullie laten jullie ook makkelijk beinvloeden door die joden tazzz ipv marokkanen positief te bekijken doe je nu het zelfde als die hollanders
    zie topic 'Voor de Marokkaanse jongens die zich aangeproken voelen voor..'

  9. #9
    .

    Reacties
    291
    15-11-2002

    (bij het kletshoekje, auteur: femme_ahrilla)

  10. #10
    wie goed doet, goed!

    Reacties
    130
    11-06-2002

    dat is wel zo maar ja daar kan je weinig aan veranderen...
    bij ieder volk heb je wel zulke mensen. en soms overdrijven mensen wel over marokannen...
    wie goed doet, goed ontmoet!!!!!