1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    134
    12-04-2004

    Ik zou het liefst eruit willen stappen

    Heb je wel eens het gevoel dat je gewoon er uit wil stappen. Dat je de balen hebt van alles, werk, thuis, vrienden (of het hebben van geen), gebruikt worden, alleen zijn, eenzaamheid of van het leven.

    Ik wel en het liefst NU. Zomaar, geen eenduidige reden maar gewoon omdat alles je zo benauwd.
    Ik mis de liefde van jou, mijn samira mijn roos.
    Ik zou willen dat ik niet van je hou, mijn samira mijn roos.
    Alleen mijn hart spreekt jou naam, mijn samira mijn roos.

    waarom zo onbereikbaar, mijn roos

  2. #2
    Rabatie 4 Life

    Reacties
    635
    08-03-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Ik zou het liefst eruit willen stappen

    Origineel gepost door verdwaald_hart
    Heb je wel eens het gevoel dat je gewoon er uit wil stappen. Dat je de balen hebt van alles, werk, thuis, vrienden (of het hebben van geen), gebruikt worden, alleen zijn, eenzaamheid of van het leven.

    Ik wel en het liefst NU. Zomaar, geen eenduidige reden maar gewoon omdat alles je zo benauwd.

    Zullen wij voor 1week ruilen ?

    Jij mijn huis/werk/vrienden/

    En ik die van jouw??


    Maar even serieus jij hebt nieuwe mensen in je leven nodig ik heb dat ook gehad het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen gewoon voor de Verandering ergens anders gaan met iemand anders
    Just hate the game not the player.!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    134
    12-04-2004

    Ik zou best willen ruilen hoor (heb geen baan meer, heb geen vrienden)

    Het liefst zou ik wel andere mensen willen leren kennen maar als je niemand kent en je te verlegen bent is het moeilijk. Daarnaast hou ik mensen op een afstand omdat ik niet meer gekwetst wil worden want dat gebeurd meestal (tot nu toe altijd)
    Ik mis de liefde van jou, mijn samira mijn roos.
    Ik zou willen dat ik niet van je hou, mijn samira mijn roos.
    Alleen mijn hart spreekt jou naam, mijn samira mijn roos.

    waarom zo onbereikbaar, mijn roos

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    14
    05-11-2003

    Ik weet hoe het voelt Verdwaald Hart.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    249
    06-05-2003

    Salaam ailikom beste broeder,
    Wat bedoel je met eruit stappen???
    Een nieuw leven beginnen of wat anders...

    Het zal wel zijn redenen hebben. Maar probeer daar boven op te komen en het te verwerken. InshaAllah met veel Sabr en vertrouwen op Allah swt kun je weer met een nieuw leven beginnen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    444
    03-08-2004

    A'salaam alleikum wa rahmatulilah wa barakatoehoe,
    Lieve broeder, ik ken je niet dus ga ik ook niet zo maar redenerings zetten zonder kennis over je te hebben, maar ik raad je alleen maar aan om op dit moment van hoe je je voelt Allah de Almachtige op te zoeken, hij is dichterbij dan je denkt(en vooral in de tijden dat je het moeilijk hebt) reik je hand naar hem uit en hij zal een armlengte naar je toe reiken aggie.Doenja zal je altijd teleurstellen(het is een doolhof waar je niet uitkomt, je blijft rennen maar komt weer bij het zelfde punt)terwijl de weg van Allah zo duidelijk is alle borden die je nodig hebt staan voor je klaar je hoeft ze alleen maar te lezen en te volgen, en je komt daar waar je gelukkig zal zijn en waar alles echt is, waar geen pijn is waar geen verdriet is waar geen bedrog is, alles is puur en je word bediend terwijl je geniet van al het mooie van de 99 Rahma die Allah de Almachtige voor ons bewaard heeft. Je kan verhuizen zoals oeght laimoentje zegt maar zonder islaam zal je weer de zelfde dingen meemaken als voorheen, dus dat is geen optie. You can run but you cannot hide!!(from de reallity) Zonder islaam zal je altijd een leegte blijven voelen, want je hart heeft voedsel nodig en die kan je nergens kopen en geen dokter die je een medicijn ervoor kan uitschrijven, nee alleen Allah de Almachtige kan je hart genezen Recept is; Imaan.
    Ik weet niet of je bid aggie, maar zoniet dan raad ik je aan om zo snel mogelijk te beginnen met het gebed en Allah de Almachtige vragen om leiding inshaAllah(en fadjer gebed is het belangrijkste gebed, tijdens dat gebed daalt Allah met zijn engelen naar de eerste hemel, en zegt o mijn dienaren vraag mij en ik zal het jullie geven) dus dat moment is het beste moment om te vragen aggie.
    Aggie ik wens je veel sterkte met veel sabber inshaAllah zal je de ware weg vinden in deze lege leugenachtige doenja,
    salaam
    "Een man zei: "Bij Allah, Allah zal'die en die' niet vergeven."Hierop zei Allah, de Almachtige: "Wie is dat, die bij Mij zweert dat ik 'die en die' niet zal vergeven? Waarlijk Ik heb 'die en die' vergeven en Ik heb jouw(eigen goede) daden teniet gedaan.(overgeleverd door Moeslim)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    360
    01-08-2004

    Origineel gepost door verdwaald_hart
    Ik zou best willen ruilen hoor (heb geen baan meer, heb geen vrienden)

    Het liefst zou ik wel andere mensen willen leren kennen maar als je niemand kent en je te verlegen bent is het moeilijk. Daarnaast hou ik mensen op een afstand omdat ik niet meer gekwetst wil worden want dat gebeurd meestal (tot nu toe altijd)
    Waarom herken ik mijzelf heel erg in jouw woorden?

    LuNatica, welkom terug
    Je laatste bezoek was 28-04-2005 om 01:03 waajow zo lang geleje


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    134
    12-04-2004

    Origineel gepost door happy_lady
    ik weet precies hoe je je voelt, verlaten en eenzaam...ik heb er ook heel erg vaak last van gehad..inderdaad, té verlegen om contact te zoeken met anderen gewoon té bang om weer voor de zoveelste keer gekwetst te worden..maar ja, gelukkig ben ik er sinds kort achtergekomen, dat ik eigenlijk helemaal niemand nodig heb, en dat ik gelukkig af ben met mijn lieve familie en studie..
    ik hoop dat jij insallah op een dag ook in gaat zien wat het beste voor je is zonder je eenzaam of rottig te voelen insallah..!!
    Wat ontzettend goed dat je weer wat eigenwaarde hebt teruggekregen. Ik ben nog steeds op zoek, ruim 20 jaar. Wat jou heeft geholpen is dus je familie, ik heb ook een lieve familie maar heb daar niet veel aan - niet zeuren, stelt niks voor, gewoon doen is wat ze zeggen.

    Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik niemand nodig heb. Ik ben een ontzettend sociaal persoon, mensen helpen, dieren helpen enz enz. Maar ik moet zo knokken om maar enige vriendschap te behouden en om maar niet gekwetst te worden. Kijk, als je nooit vrienden hebt gehad, altijd alles alleen moest doen, nooit met je problemen ergens terecht kunnen, niemand tegen je zegt ik hou van je (op allerlei gebied) hoe moet je daar dan mee leven.
    Ik mis de liefde van jou, mijn samira mijn roos.
    Ik zou willen dat ik niet van je hou, mijn samira mijn roos.
    Alleen mijn hart spreekt jou naam, mijn samira mijn roos.

    waarom zo onbereikbaar, mijn roos

  9. #9
    all 4 one & one 4 all

    Reacties
    582
    06-10-2002

    Salaam 3aleikoem broeder verdwaald_hart,

    Zoals een zuster hier al eerder verkondigde moet je je keren naar je godsdienst, want alleen daar zul je je antwoorden vinden die je rust kunnen geven. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt en geloof 't of niet, iedereen krijgt zo'n moment waarin je je verdwaald en in de steek gelaten voelt. Het leven is 1 groot zoektocht naar je ziel en een test in je geloof.

    Geef nooit op en bedenk altijd dat er morgen inchallah weer een dag is die weer allerlei mogelijkheden biedt. Velen van ons beseffen niet dat ze de kaart voor het gelukkig-zijn zelf in de hand hebben. Kijk in je hart en in je ziel want zodra jij innerlijke vrede hebt, dan zul je dat ook uitstralen.

    Laat zien uit wat voor hout je gesneden bent en weet dat velen in dit leven jouw gevoelens delen en dat zij ook deze situatie ondergaan.

    Ma3asalama

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    134
    12-04-2004

    Geloof het of niet, ik ben een vechter anders was ik er niet meer geweest (niet overdreven) Als men eens wist welke testen, beproevingen en moeilijkheden ik allemaal heb gehad en nog steeds krijg. (verwacht weer iets in de komende paar dagen)

    Alleen dat vechten voor mijn bestaan is zeer uitputtend en vaker denk ik dat ik het niet redt. Liefst alles resetten en opnieuw opstarten.

    Ik put mijn kracht uit mijn geloof, de wil uit vreemden die mij een warm hart toedragen. Dank, Danke, thank you, Shoukran, Mercy, Gracie.
    Ik mis de liefde van jou, mijn samira mijn roos.
    Ik zou willen dat ik niet van je hou, mijn samira mijn roos.
    Alleen mijn hart spreekt jou naam, mijn samira mijn roos.

    waarom zo onbereikbaar, mijn roos

  11. #11
    Op Weg Naar De Top

    Reacties
    1.710
    28-06-2001

    Re: Ik zou het liefst eruit willen stappen

    Origineel gepost door verdwaald_hart
    Heb je wel eens het gevoel dat je gewoon er uit wil stappen. Dat je de balen hebt van alles, werk, thuis, vrienden (of het hebben van geen), gebruikt worden, alleen zijn, eenzaamheid of van het leven.

    Ik wel en het liefst NU. Zomaar, geen eenduidige reden maar gewoon omdat alles je zo benauwd.
    Salaam Alleikoum broeder,

    Ik denk, dat ieder mens dat wel heeft in zijn leven en ik heb het ook gehad in het verleden wat betreft studie en werk, dat ik het gehad heb, omdat de dingen niet altijd gaan zoals je het wilt... Niemand die je begrijpt, al zijn er wel mensen, die denken je te kennen, maar in werkelijkheid is dat niet zo...

    Ik denk, dat je gewoon sterk moet wezen in alles wat je doet en dat je erbij stil staat, dat je toch een bofkont bent, dat je er staat in de samenleving, want anderen kunnen zich dat niet altijd verooloven. Ook al voel je eenzaam. Heb geduld en laat het lot je leven bepalen en geloof me, dan zul je versteld staan dat het goede en al het mooie jouw weg tegemoet is gekomen...

    Vergeet aub een ding niet: al heb je het gevoel, dat je alleen bent, maar Allah waakt over elke mens op aarde. Geloof in God en vooral in jezelf, want dat is de kracht die jou laat stralen dat je leeft...
    Al zijn de tijden niet altijd even leuk, maar zo heeft God het eenmaal gewild...

    Blijf erin geloven, dat jouw leven ooit anders zal worden en geef die moed niet op. In alles wat je doet, met elke handeling die je verricht.. het is niet makkelijk, maar laat het op je afkomen en zie waar het licht jou heen zal brengen...

    Liefs
    "Het Lot Is Niet Te Vinden Of Te Krijgen, Maar Komt Op Zijn Tijd Jouw Weg Tegemoet."

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    595
    10-07-2003

    Re: Ik zou het liefst eruit willen stappen

    Origineel gepost door verdwaald_hart
    Heb je wel eens het gevoel dat je gewoon er uit wil stappen. Dat je de balen hebt van alles, werk, thuis, vrienden (of het hebben van geen), gebruikt worden, alleen zijn, eenzaamheid of van het leven.

    Ik wel en het liefst NU. Zomaar, geen eenduidige reden maar gewoon omdat alles je zo benauwd.

    Ik weet precies hoe je je voelt, maar heb geen oplossing. We moeten sbar en vertrouwen hebben in de toekomst
    Beslama!!!!!!!

  13. #13
    Ж

    Reacties
    1.159
    20-03-2004

    Origineel gepost door verdwaald_hart
    Ik zou best willen ruilen hoor (heb geen baan meer, heb geen vrienden)

    Het liefst zou ik wel andere mensen willen leren kennen maar als je niemand kent en je te verlegen bent is het moeilijk. Daarnaast hou ik mensen op een afstand omdat ik niet meer gekwetst wil worden want dat gebeurd meestal (tot nu toe altijd)

    je kan hier op het site ook vrienden maken

    ik weet wat je bedoeld dat heb ik ook weleens

    ik wens je veel Succes
    Kanker, KANKER..Krijg de vette kanker!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    58
    29-10-2003

    heey verdwaald hart hoe oud ben je?
    eigenlijk als ik vragen mag???
    Roosje

  15. #15
    Sociaal Dominant

    Reacties
    2.877
    19-12-2003

    Origineel gepost door verdwaald_hart
    Ik zou best willen ruilen hoor (heb geen baan meer, heb geen vrienden)

    Het liefst zou ik wel andere mensen willen leren kennen maar als je niemand kent en je te verlegen bent is het moeilijk. Daarnaast hou ik mensen op een afstand omdat ik niet meer gekwetst wil worden want dat gebeurd meestal (tot nu toe altijd)
    "Gekwetst worden, " daar kan ik helaas over meepraten...

    Ik laat niemand tot mijn hart toe, een tijdje terug heb ik dit toch gedaan en die persoon heeft mij gekwetst ondanks de loze belofte: "ik zal je nooit pijn doen".......
    'Fashions fade, style is eternal!'