+ Reageer
1 tot 8 van 8
    MVC Premium

Reacties
    460
    08-04-2003

MVC Premium MVC Premium

Afvallen in Mertil

Hallo Dames,

Ik kwam opeens op een idee (tijdens de les).. Misschien is het wel een gek idee...

Maar goed, wat dachten jullie er van om in marokko af te vallen!!!!
    Ik zat namelijk te denken he... In marokko is chocolade, chips en snoep niet te eten... Dit is een kans om van de extra calorieën af te blijven..

Daarnaast dacht ik om elke ochtend een lange strand wandeling te doen bijvoorbeeld van mertil door naar cabo nigro.. Dit te gaan lopen... Ik heb het ooit al een keer gelopen en het is best te doen!!!
    Als je het te warm krijgt kun ej makkelijk een stop maken en een frisse duik maken..

Mocht iemand interesse hebben, let me know...

Zo leer je ook weer nieuwe vrienden kennen

Trouwens dit is alleen voor de dames onder ons bedoeld....

Groetjes
    Samia

Echte gooische dame

Reacties
    379
    26-12-2006

Nou in Marokko kom ik wel via andere wegen aan hahahaha, maar helaas wordt Marrakech voor mij dit jaar en geen chamal succes meid en doen he??? Niet blijven slapen tijdens je vakantie

Tetouania

Reacties
    2.954
    17-10-2005

Hahahaha ik had vorig jaar precies zelfde idee op de zelfde plaats van mertil naar cabo joggen. Maar het is er nooit van gekome was veelste lui.

MVC Premium

Reacties
    460
    08-04-2003

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tranquila Bekijk reactie
    Hahahaha ik had vorig jaar precies zelfde idee op de zelfde plaats van mertil naar cabo joggen. Maar het is er nooit van gekome was veelste lui.
    Ja maar dat is de reden dat ik niet wil joggen, maar gewoon wil gaan lopen...

Ik heb het 1 keer gelopen en half gezwommen.. het was echt wel te doen...
    Ik denk als je met een groepje bent, dat het dan sowieso gezellig is en dat je het niet eens doorhebt dat je aan het wandelen bent.

En joggen is niet uit te houden in die weer, tenzij je mee doet aan de olympische spelen

love mine aitsaidje

Reacties
    6.720
    29-05-2005

Rania prinses van jordanie . jogt gewoon in die hitte
    16-04-2013 officieel getrouwd alhamdoulilah
    Love........in LOve...... Insha allah gauw samen tos3ied&aitsaid forever..love mine spierbundeltje xxx

ik hou van mijn schatje, hij die mijn leven compleet maakt, love him so much , I am in loveeee

MVC Premium

Reacties
    460
    08-04-2003

MVC Premium MVC Premium
    Niemand heeft dus interesse????

Ik ben al een keer van maat 40 naar 36 gedaan door dit.. en toen deed ik het maar 1 keer in de week!!!!!

marmita-lover

Reacties
    352
    22-03-2009

Er is daar ook een fitnesscentrum he! gewoon een tip..

Tetouania

Reacties
    2.954
    17-10-2005

Als ik naar Marokko ging had ik mee gedaan.

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport