+ Reageer
Pagina 1 van 13 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 184
    felizmente casado

Reacties
    119
    23-01-2010

Question Zijn er dames die GEEN contact hebben met hun moeder of familie?

Ik ben pas getrouwd sinds afgelopen 15 mei in Marokko.
    En ik had thuis teveel ruzie met mijn moeder, en ik heb 2 zussen die zich teveel bemoeiden, me vader was wel op de bruiloft maar niemand van de familie van mijn moeders kant was er, me vaderskant wist van niets.
    Ik heb gewoon me vreugde kunnen delen met mijn vader waar ik zielsveel van houdt.
    Me man uiteraard en zijn familie en hun kenissen en vrienden.

Ik vroeg me af wie er nog meer geen contacten behoudt met zijn/haar familie.

Mijn dank is groot om hierover te praten.
    felizmente casado con mi amor de mi vida desde 15 de mayo 2010

breaking the waves

Reacties
    18.205
    22-06-2009

Ik heb geen contact meer met mijn moeder en voor de grote deel van mijn familie. Ga er nu niet op in maar kom er later wel op terug.

Je mag me pmen maar kan dat ik pas over een paar dagen reageer. Kus
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

MVC Lid

Reacties
    3.141
    07-10-2009

Waarom heb je geen contact meer met je moeder?

jonge mama

Reacties
    1.215
    05-12-2009

Ik heb geen contact met mijn oom en zijn vrouw en kinderen, die waren niet op mijn bruiloft. Zelfs als ik ze tegen kom zeggen ze geen salaam. Ze wilden niet dat ik met mijn man zou trouwen maar met mijn neef.

felizmente casado

Reacties
    119
    23-01-2010

Kun je me vertellen heel klein beetje wat daar de aanleiding van was?

felizmente casado

Reacties
    119
    23-01-2010

Citaat Geplaatst door Astu Bekijk reactie
    Waarom heb je geen contact meer met je moeder?
    Lang verhaal haha ik had het eens op marokko.nl bij rubriek trouwpartijen gezet, en daar ook via msn met veel meiden uitgewisseld en met eentje gepraat ze kreeg er zelfs tranen van. reer gale 3al lah oe saffi.
    Me moeder is mijn echte biologische moeder maar er is iets wat ons breekt, en het gaat er zo heet en hatelijk eraan toe dat ik bij elke ruzie of een glas tegen me aan krijg gegooid een keer heeft ze me hele gezicht open gekrabt en een keer hadden me zussen me vast en toen me vader niet thuis was me broer en me andere zus niet me ma met een ijzeren ding me rug zo met dat ding heet op me huid gezet zeg maar. Een keer was ik in de stad en me moeder en zus zagen me, kreeg ik een klap zomaar in me gezicht totdat ik bloedneus kreeg en me wang, wist niet waar het vandaan kwam.
    Ik heb veel meegemaakt zeg maar als ik het zo typ geloof je er niets van

Citaat Geplaatst door skoendahafiek Bekijk reactie
    Ik heb geen contact met mijn oom en zijn vrouw en kinderen, die waren niet op mijn bruiloft. Zelfs als ik ze tegen kom zeggen ze geen salaam. Ze wilden niet dat ik met mijn man zou trouwen maar met zijn neef.
    Soubhanalla, hoe komt dat hbieba als ik vragen mag?
    Ik heb helemaal GEEN EEN contact met mijn moeder en 2 zussen, alleen mijn zus die pas getrouwd is en mijn broer die pas getrouwd is, ik ben door me broer zeg maar uit huis geplaatst wegens dit, als mijn vader niet thuis is, gebeurt er wel iets, en als hij thuis is ook. Me moeder rabbe smih lieja is een kreng.

ahloel hadieth

Reacties
    2.536
    06-08-2009

Allaahoel musta3aan kontakt verbreken met je moeder kan echt niet meid hoe erg het ook is blijf kontakt met haar onderhouden omwille van Allaah want dit kan gewoon echt niet.
    Herinnering:
    Ik wens geen pm's te ontvangen van broeders noch aangesproken te worden en ook zal ik er niet op reageren. Zowel openlijk als prive!

MVC Lid

Reacties
    2.510
    02-02-2009

so!!

dat dat bestaat. Allah yesterna!!!
    Pas op dat het hiernamaals jou zomaar overkomt, wie weet is vanavond jouw tijd al op...haast je naar gebed, zakaat en het eeuwig durende succes!!!.The Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “On the Day of Resurrection, when people who had suffered affliction are given their reward, those who were healthy will wish their skins had been cut to pieces with scissors when they were in the world!!!

ahloel hadieth

Reacties
    2.536
    06-08-2009

Citaat Geplaatst door Tranenvanzee Bekijk reactie
    Lang verhaal haha ik had het eens op marokko.nl bij rubriek trouwpartijen gezet, en daar ook via msn met veel meiden uitgewisseld en met eentje gepraat ze kreeg er zelfs tranen van. reer gale 3al lah oe saffi.
    Me moeder is mijn echte biologische moeder maar er is iets wat ons breekt, en het gaat er zo heet en hatelijk eraan toe dat ik bij elke ruzie of een glas tegen me aan krijg gegooid een keer heeft ze me hele gezicht open gekrabt en een keer hadden me zussen me vast en toen me vader niet thuis was me broer en me andere zus niet me ma met een ijzeren ding me rug zo met dat ding heet op me huid gezet zeg maar. Een keer was ik in de stad en me moeder en zus zagen me, kreeg ik een klap zomaar in me gezicht totdat ik bloedneus kreeg en me wang, wist niet waar het vandaan kwam.
    Ik heb veel meegemaakt zeg maar als ik het zo typ geloof je er niets van

Herinnering:
    Ik wens geen pm's te ontvangen van broeders noch aangesproken te worden en ook zal ik er niet op reageren. Zowel openlijk als prive!

jonge mama

Reacties
    1.215
    05-12-2009

Soubhanalla, hoe komt dat hbieba als ik vragen mag?
    Ik heb helemaal GEEN EEN contact met mijn moeder en 2 zussen, alleen mijn zus die pas getrouwd is en mijn broer die pas getrouwd is, ik ben door me broer zeg maar uit huis geplaatst wegens dit, als mijn vader niet thuis is, gebeurt er wel iets, en als hij thuis is ook. Me moeder rabbe smih lieja is een kreng.[/QUOTE]

Mijn neef en ik hadden vroeger een hele goede band samen, we zaten bij elkaar op school, zaten samen op judo, gingen samen de stad in. Ewa mijn oom die zag het anders, die dacht dat we wat voor elkaar voelden en hij beweert tot de dag van vandaag dat het zo is.

Lieve meid, ookal is je moeder een kreng, het paradijs ligt onder haar voeten. Wees goed voor haar, want zij wordt gestraft en jij bent degene die hassanats krijgt.

felizmente casado

Reacties
    119
    23-01-2010

Ahh lieve schat, ik weet niet waar dit vandaan is gekomen maar de een zegt sihir, de ander weet het niet.
    Ik zelf weet het ook niet.

Ogen vertellen

Reacties
    20.442
    21-08-2009

Pfff ik heb ook een hele moeilijk moeder, ondanks alles moet je toch proberen het contact niet te verbreken.

breaking the waves

Reacties
    18.205
    22-06-2009

Smurfin, kan niet altijd helaas. Soms moet je wel contact verbreken
    Citaat Geplaatst door smurfin25 Bekijk reactie
    Allaahoel musta3aan kontakt verbreken met je moeder kan echt niet meid hoe erg het ook is blijf kontakt met haar onderhouden omwille van Allaah want dit kan gewoon echt niet.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

MVC Lid

Reacties
    2.893
    02-09-2008

Tranenvanzee!!! Dat is lang geleden! Hoe ist met je lieverd? Ik heb vaak aan je gedacht. Wat fijn dat je nu getrouwd bent joh. Allan iekamal bighair insha Allah. Ik wens je echt veel veel geluk en liefde in je leven. Allah ie3awnek!

MEERDERE GEBRUIKERS!

Reacties
    118
    18-01-2009

omg ! meskiena.. wat goed van je dat je nu bent getrouwt !
    Ik denk dat dat echt het beste was in je leven wat je kon doen dan.. trouwen !
    schat 1 ding is wat ik zeker weet.. contact tussen jou en je moeder mag je echt niet verbreken in de islam. Je moet je ouders kunnen vergeven.
    Maar ik denk dat ik precies het zelfde had gedaan hoor daar niet van . Komt goed insha allah
    Als er nog maar 1 ster in de hemel is dan zal het pad van vergeving zich sluiten. De woorden uit Al Quran zullen verdwijnen. De zon zal laag bij de aarde hangen. Onze geliefde profeet Mohamed (Salla Allahoe 3alayoe wasallam) zei: "Wie deze boodschap aan iemand anders doorgeeft, voor diegene zal op de dag des Oordeels een plaats worden gemaakt in de Al Jennah!

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport