1. #256
    MVC Lid

    Reacties
    35
    25-10-2013

    Haahahahhahahahaahahahhahahahahahahahahahahahaha

  2. #257
    MVC Lid

    Reacties
    19
    24-07-2013

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Het zeggen dat je maagd bent terwijl je dit niet bent is een leugen. Details vertellen is verboden want je kunt zeggen: Dat is tussen mij en mijn Heer.

    Klamp je vast aan de waarheid en oprechtheid (en verlaat deze niet). De waarheid gaat gepaard met het goede. De waarheid en het goede zijn in het Paradijs. Een leugen is samen met de zonde en het slechte. Het slechte en de onwaarheid zijn in het Vuur. (Ibnoe Hibban).

    De man en de vrouw heeft het recht om te weten wie zij of hij al man of vrouw neemt, misschien wil hij of zij een maagd maar deze vrouw of man houdt haar of hem voor de gek, is dit rechtvaardig in de Ogen van Allah denk je? Nee. Vertel de waarheid en je bent er meteen van af en blijf liegen en de leugen blijft je achtervolgen en groeien.
    Je hebt gesproken

  3. #258
    MVC Lid

    Reacties
    324
    21-10-2010

    Sommige maken het nog bonter
    Ton photo toucheras moi

  4. #259
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    steek je vinger in haar kut dan weet je het direkt
    Don't worry..Be happy

  5. #260
    Swedish

    Reacties
    701
    11-08-2011

    je kunt het horen, je ziet bloed, je voelt het!?
    wauw wel ernstig dat sommige mensen zo dom zijn, het is om te huilen, alle bovenste 3 zijn onzin maar ach ja...mensen zijn oerdom

  6. #261
    MVC Lid

    Reacties
    121
    24-08-2013

    Citaat Geplaatst door FucktheIL Bekijk reactie
    je kunt het horen, je ziet bloed, je voelt het!?
    wauw wel ernstig dat sommige mensen zo dom zijn, het is om te huilen, alle bovenste 3 zijn onzin maar ach ja...mensen zijn oerdom
    Haha precies. Ze blijven ook echt dom
    Без труда́ не вы́тащишь и ры́бку из пруда́.

  7. #262
    MVC Lid

    Reacties
    532
    04-09-2014

    Citaat Geplaatst door moessiclk Bekijk reactie
    meid .. ik ben niet trots op
    maar heb 2 meiden ontmaagd 1tje voelde je randje echt om je lul schuren en andere ook soort knap van een vlies .. overigens allebei gebloed.

    dus niet dingen zeggen waar je geen verstand van hebt

    Het vrouwelijke geslachtsdeel bestaat (van binnen uiteraard) uit een soort schubben of vliesjes aan de zijkant, bij penetratie zullen deze dus kapotgaan wat eventuele bloedingen kan veroorzaken. Er is dus geen vlies of vangnet waar je doorheen moet en waar wat aan te horen is bij destructie. Het is dus praktisch onmogelijk iets te horen voelen wat een knal of knap was.

  8. #263
    MVC Lid

    Reacties
    5
    01-09-2014

    Je merkt echt wel of een vrouw maagd is of niet, los van het bloeden je merkt het gewoon in de handeling tijdens de daad of ze er verstand van heeft of niet. toen ik iemand ontmaagde was dat echt niet een pretje hoor

  9. #264
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Naast het bloeden, gespannenheid, is het ook goed te voelen omdat het niet in 1 keer lukt erin gaan. Heeft tijd nodig, er word ook af en toe gestopt. Daaraan is het wel te merken hoor.
    Happiness is an inside job


  10. #265
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Enjoy_Live Bekijk reactie
    Precies... en naast dat... als man voel je het als je erin gaat... tenminste ik wel.. hij gaat erin tot op een bepaalde diepte en dan voel je de druk... zodra je dat punt voorbij bent gaat het makkelijker...
    Klopt en dat moment dat ie die druk voorbij is voelen beide partijen heel goed
    Happiness is an inside job


  11. #266
    MVC Lid

    Reacties
    2.862
    14-12-2010

    Als je t zeker wil weten breng je je vrouwtje naar een arts en die kan zien of er een intact randje aan de vagina wand zit.

    En er knapt niks!
    Er is geen vliesje enkel een randje.

    En deze tijd gaan de dames naar een kliniek waar ze weer "maagd" gemaakt worden.

    Tuurlijk schatje ben ik nog maagd..... en daar is de weerstand... en t bloed.... man blij. ...familie blij.... en de meid heeft een goede toekomst.

    Kosten rond de 175 euro.
    ♥♥♡♡Love the life you live....Live the life you love♡♡♥♥