oh hij is verwijderd helaas!
nergens lijk je die nieuwe van shrek te kunnen bekijken jammer
Ondertekening verwijderd door een Moderator
Klik hier voor meer info
www.ond-films.com
Dit is een leuke site, zonder hoofdpijn met leuke films, er staan ook een paar nieuwe op. Nog niet zo veel, maar er worden elke dag wel films gedownload, en het leuke eraan is, ze zijn allemaal Nederlands ondetiteld.
Het enige minpuntje eraan is dat elke keer als je 70 minuten ofzo hebt gekeken, stopt het en moet je even wachten voor je verder kan kijken. Het beste is elke keer de site opnieuw starten, dan gaat het wat sneller.
Veel kijkplezier.
Rasoeloellah Sallallahu allaihi Salaam heeft gezegd: 'Iedereen die mij in zijn droom heeft gezien, heeft mij echt gezien. Want de duivel is niet in staat mijn vorm aan te nemen.'
Alle sites die jullie noemen hebben irritante reclame enso..
Deze site is beter om online films met ondertiteling te kijken!
Er komen elke dag 5 nieuwe films bij ofzo dus dat is ook relax![]()
Heb je dan niet meer kans dat je je virussen gaat oploppen op je pc, omdat je het online ziet??
Ooit heeft een informaticus dat tegen mij gezegd, alle sites waar je gratis films kan zien enzo, daar loop je meer kans op virussen:s
maar ze doen het alleen niet meer
Feminisme??
Ik begrijp het!!
Je ken tenslotte niet de hele dag Stofzuigen
ahaha neee klopt deze link heb ik via google hahaha ik wou op zoek naar grattis films omdat ik mij verveelde en toen kwam ik hier terecht ik zie dat deze topic van 2010 was kun je na gaan!
Jammer je hebt ze ook niet meer die grattis films op het internet![]()