Poll resultaten: ♥...Wie ben jij?

Stemmers
309. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik lees en reageer...♥

    77 24,92%
  • Ik ben een stille lezer...♥

    232 75,08%
  1. #1
    Love Feeling, ♥

    Reacties
    5.685
    18-10-2009

    #..Pregnancy pact (WG)..

    #..Pregnancy pact (WG)..





    De zwarte schaduw werd afgebroken door de zwarte bank. Ik kreeg kramp in mijn vingers van het vastklemmen van de zware doos.
    'Wat is er toch van me geworden?' Vroeg ik mezelf hardop af.
    Er was niemand in de buurt die mij antwoord kon geven, tenzij de muur een gokje wilde wagen.
    Het was niet dat ik bezweek onder het gewicht van de doos. Het probleem was eerder de breedte en hoogte van het pakket.

    Een tedere kus liet mij ontwaken uit mijn stress. De zwarte, donkere papieren liet ik vallen op de tafel. Ik slaakte een lange zucht uit, maar het probleem bleef hangen op mijn schouder.
    'Wat is er, lieverd?' Vroeg hij bezorgd en plaatste zijn hoofd op mijn schouder.
    Hij was lief, maar dat hielp ons niet. Dat beetje goede kon niet tegen het duistere kwade op. Het was te weinig om het duister te verslaan.
    'Niks, maar....de rekeningen zijn weer binnen.' Ik durfde het bijna niet te zeggen.

    Met een harde windvlaag kwam hij richting de papieren. Hij pakte de papieren op en scande ze met zijn prachtige, grote, zwarte ogen. Gefrusteerd ging hij met zijn hand door zijn haren heen. De bank leek een duistere gloed te krijgen. Elke keer brak deze dag weer aan en dan was het leven donker. Het was te moeilijk om te begrijpen dat we het moeilijk hadden, zeer moeilijk. Ik schaamde me er eigenlijk voor om er met mensen over te praten.
    'Ik krijg het geld wel bij elkaar.' Kwam er stilletjes uit.
    Hij probeerde me gerust te stellen, maar we wisten beiden dat we niet zo verder konden.

    'Ik kan aan mijn moeder vragen of ze ons weer geld wil lenen?' Fluisterde ik bijna onhoorbaar.
    Bedroefd en uitgeput keek hij op. Zijn ogen zochten de mijne en probeerden mij gevangen te nemen. Elke keer weer viel ik voor het zelfde trucje.
    'Nee, we lossen onze problemen zelf op.' Antwoordde hij vastberaden.
    Zuchtend haalde ik mijn schouders op. Ik wist het ook niet meer.
    'Faysal?' Fluisterde ik vragend.

    Hij knikte en kwam plotseling op me af. Ik kroop dicht in het hoekje van de bank, maar geen denken aan dat ik kon vluchten van zijn aanraking. Onverwachts kuste hij me liefdevol op de lippen. Ik genoot er van en deed mee. Ik leek wel te verdwijnen van de aarde.
    'Je wilde me iets vragen.' Onderbrak hij het geweldige moment.
    Ik schudde keihard nee. 'Kom terug.' Smeekte ik.

    Hij echter stond op en liep regelrecht naar de andere kant van de wereld. Hij draaide zich charmant om en gaf me een verleidelijke blik.
    'Ik hoef geen papieren te zien, ik wil dat mijn vrouw een feestmaal gaat maken voor haar lieve man.' Prevelde hij verleidelijk, maar dwingend.
    Ik gunde hem mijn breedste lach en lokte hem als een wild dier naar me toe. Net wanneer onze harten één zouden worden, onze gedachten één zouden worden, duwde ik hem weg en liep door naar de keuken om zijn wens in vervulling te laten komen. Maar al gauw wist ik dat een feestmaal een droom was, ik had amper groenten in de keuken staan.

    Het eiland der dromen, waar wensen die uitkomen normaal waren. Het eiland waar geen problemen bestonden. Ik sloot mijn ogen en probeerde zo'n plek voor me te zien. Zo lang ik Faysal had, was alles toch prima? Geen mes kon ons scheiden, geen dolhof waar we in verdwaald raakten, geen problemen zonder oplossingen. Zo lang Allah ons bijstond, bleef ik hopen...hopen op het eiland der dromen.

    Ik heb auteursrecht, dat betekent dat niemand hier iets van mag gebruiken, kopiëren zonder mijn toestemming.
    Dit verhaal is waargebeurd. Er zullen fictieve delen in voorkomen, maar dat zal zelden zijn. De persoon ben ik niet, dit verhaal is bij een verre kennis van mij gebeurd. Laat je meeslepen met de hoofdpersonen.
    Ik hoop dat het jullie zal bevallen, kritiek is welkom!
    Ik schrijf meestal geen waargebeurde verhalen, maar zij heeft mij er om gevraagd, wat een eer is. En dit verhaal is het zeer waard en ik schrijf het voor haar. Enjoy!

    Groen is altijd welkom.
    Dit verhaal is af.



  2. #2
    Love Feeling, ♥

    Reacties
    5.685
    18-10-2009

    Inhoudsopgave



    Plaatjes van de hoofdpersonen..





    Hoofdstuk 1
    Love don't cost a thing..
    Finding work in a dark City..
    De dreigende storm...
    The devil is back...



    Hoofdstuk 2
    De duistere wraak...
    Bringing back memories..
    Onzichtbare handen...
    De kristallen vogels...



    Hoofdstuk 3
    Beautiful belly dancer...
    The healer....
    You make my day...
    Just listen...



    Hoofdstuk 4
    Too little too late...
    Breathing your love...
    Onvoorspelbaar stormachtig...
    What to decide...?



    Hoofdstuk 5
    Dream a dream...
    Time's running...
    No way...
    Just think about it...



    Hoofdstuk 6
    Koel, koud en ongenaakbaar...
    At the worlds end...
    When it hurts again...
    Girl power...



    Hoofdstuk 7
    Seems perfect...
    The lovely planned wedding...
    Ogenschijnlijk onschuldige wens...
    Trying to be happy...



    Hoofdstuk 8
    Work, work and again work...
    So strange...
    Melodie der zielen...



    Hoofdstuk 9
    The purple emotion...
    Broken like my smile...
    The ussual suspects...
    The other side...



    Hoofdstuk 10
    Het vergeten gezicht...
    A never ending nightmare...
    Verwacht het onverwachte...
    Hard to get...



    Hoofdstuk 11
    The look in your eyes...
    Welcome to hell...
    Suprise...
    Hello Paris...



    Hoofdstuk 12
    My own magic...
    De betovering begint...
    Darkness...
    The exotic mystery...



    Hoofdstuk 13
    Visit and moondreams...
    Unpredictable
    Schrik tot op het bot
    Ontwaakt uit een nachtmerrie



    Hoofdstuk 14
    A face for hope
    Het begin van het eind...
    Think too much
    Fighting again



    Hoofdstuk 15
    It's ment to be
    Homecoming
    Het geluk wat een glimlach geeft
    More pain



    Hoofdstuk 16
    Without you
    What to begin
    Time is running fast
    It's a miracle

    ....A crystal clear destiny...

    Het Nawoord.

    The Beautiful End


  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    UP

    Ik ben je eerste fan

  4. #4
    You can't handle me.

    Reacties
    248
    28-03-2010

    Weer een nieuw verhaal.
    Je hebt een fan te pakken.
    Prachtige proloog.
    Jammer dat het waargebeurd is.
    -

  5. #5
    Love Feeling, ♥

    Reacties
    5.685
    18-10-2009

    Iedereen welkom!

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ik wil vervolg

  7. #7
    Love Feeling, ♥

    Reacties
    5.685
    18-10-2009

    Citaat Geplaatst door Zinaa_Yamina Bekijk reactie
    Ik wil vervolg
    Ik ben al bezig.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Yeah

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium



  10. #10
    Love Feeling, ♥

    Reacties
    5.685
    18-10-2009

    Love don't cost a thing..


    'Smaakt het?' Vroeg ik lacherig.
    Hij stopte met het eten als een dier en veegde grappig zijn gezicht af. Als een echte heer pakte hij een ander papiertje en legde het op zijn schoot. Elke beweging volgde ik trots en dit kon mij niet weerhouden om vreselijk hard te lachen. Hij ging daarna duizendmaal keer omhoog met zijn wenkbrauwen.
    'Het smaakt.' Antwoordde hij na een eeuw op een neerbuigende manier.

    Ik was eindelijk klaar met de afwas en ging uitgeput richting de woonkamer. Ik sleepte mijn voeten haast mee. Ik zag Faisal geïnteresseerd naar het kleine beeldscherm kijken, terwijl ik uitgeput naast hem neer plofte. Onverwachts sloeg hij een arm om mij heen, wat mij deed huiveren, elke keer weer. Het geluid van de televisie werd steeds zachter. Hij draaide zich naar me om en zijn serieuze blik bezorgde mij de kriebels. Die blik, die ogen, ze stonden zo schuldig of juist onschuldig. Meteen haalde ik me van alles in mijn hoofd.

    Er werd gezucht. Hij keek omlaag en pakte toen uit het niets mijn hand. Hij hield het stevig vast, alsof ik elk moment weg kon gaan.
    'Faisal?' Vroeg ik onzeker.
    Wat nou als hij een fout had begaan en mij nu om vergiffenis zou smeken. Oh, als dat het maar niet was. Maar wat nou als hij vreemd was gegaan? Dan zou ik het hem echt nooit vergeven. Nooit! De spanning liep hoog op. Ik rechtte mijn rug en dwong hem naar mij te kijken.
    'Wat heb je gedaan?' De walging was in mijn stem te horen.

    'Niets, maar waarom ben je nog steeds bij mij, Sarah?' Vroeg hij bedroefd en onzeker.
    Opgelucht ontspande ik. De nare gedachten verdwenen. Ik voelde me eigenlijk best wel schuldig, dat ik meteen aan overspel dacht. Ik voelde me weer losser worden en duwde zijn kin omhoog. Ik gunde hem mijn glimlach.
    'Waarom vraag je dat, lieverd? Je weet toch dat ik van jou houd.' Stelde ik hem gerust.
    'Maar je bent zo prachtig, lief, zorgzaam en ik kan je niet geven wat je hartje begeert.' Antwoordde hij somber met een gebogen hoofd.

    Hij maakte mij verlegen en hij plaatste zich op een laag pitje. Ik houd echt van deze man, zielsveel. Ik vond het wel leuk als hij zijn emoties toonde.
    'Als jij bij me bent, is dat meer dan genoeg. Waarom ben ik anders met je getrouwd, de problemen heb ik ook geaccepteerd zo lang jij maar bij mij bent.'
    Ik streek met mijn vinger over zijn wang en een klein glimlachje verscheen, maar verdween als sneeuw voor de zon. Ik wilde hem niet somber zien, maar gelukkig.
    'Wil je niet liever een rijke, prachtige man in plaats van zo'n nutteloze man?' Je hoorde jaloezie in zijn stem.

    Meteen plaatste ik mijn lippen op de zijne en hopelijk zei dat genoeg. Ik kreeg niet genoeg van zijn aanrakingen en hij wilde ook meer. Zonder pardon stond hij op en tilde me helemaal naar de slaapkamer. Daar begon een passievolle liefdesspel. Hij plantte een dozijn kussen in mijn nek en steeds verlangde ik naar meer. Hoe hij mij aanraakte was onbeschrijfbaar, hoe hij de woorden fluisterde in mijn oor kon ik alleen van dromen, hoe hij zijn expressie uitte op mij was ongeloofbaar geweldig.

    Zijn blik vertelde genoeg. Een zachte kreun ontsnapte en steeds werd zijn verlangen verhoogd. Hij dreef me tot waanzin.
    'Ik houd van je, Sarah. Verlaat me nooit.' Prevelde hij ertussen door.
    'Nooit!' Antwoordde ik bijna kreunend.
    De magische nacht begon, en alle problemen werden op zij gezet. Dit was onze nacht, ons leven, mijn man. Ik zou het niet durven hem te verlaten.

  11. #11
    Ta9er3eshte

    Reacties
    321
    24-02-2008

    Wauuwww Uppp verderrr!!!
    Je déteste tous ce que je n'aime pas!!

  12. #12
    Wacht hij komt zo...

    Reacties
    15
    30-03-2010

    Wauw
    Je hebt een nieuwe fan te pakken.
    Dit begint goed je Nederlands is waarlijk geweldig.
    Mooi geschreven en het plaatje is mooi.
    Ga snel door.

    Xx, Hellome.

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Prachtig, ga snel verder

  14. #14
    ...Fire&Ice...

    Reacties
    81
    28-03-2010

    De titel sprak me aan.
    Toen zag ik dat jij de schrijfster was en toen was het helemaal compleet.
    Prachtige vervolg.
    Ga snel door, je nieuwe fan.
    Ik kan niet geloven dat je een waargebeurd verhaal schrijft.
    Weer eens wat anders.

    Xx, DG

    Het beste verhaal

    # ..Pregnancy pact (WG)..


  15. #15
    You can't handle me.

    Reacties
    248
    28-03-2010

    Wauw

    Upp,,
    Ga snel door.
    -