1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    27-09-2002

    suikerfesst FAUDEL

    salaam alakum. mabrouk 3 aid.
    wie was er zondag in paradiso in adam.
    het was er druk maar ook gezellig.
    en de dames zagen er weer hhhhhhhhhhheeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrlllllllllllllii iiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjkkkkkkkkkkkk uit.
    maar er was een meisje waar mijn ogen waren opgevallen.
    ze was nog met twee vriendinnen.
    ik wou haar aanspreken maar ik kon het niet omdat die vriendinen er steeds bij waren.
    later zag ik haar rijden in een audi A3 een zwarte.
    ze had krullend haar was 1.70 ze had een spijkerrok aan.
    jjjjjjjjjjjjjjhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    151
    12-01-2003

    jullie willen niet weten wat de jongens van jullie denken als jullie naar zulke feestjes gaan met namen in Paradiso..ze noemen hun gewoon {.......} ik ken heel veel jongens die dat zeggen ze zeggen dat meisjes die daar heen gaan zijn gewoon heeeeel makkelijk...
    dus ga daar zo min mogelijk...val me niet aan ik geef het alleen door!

    ps die van Adam he...

    liefs moi
    sallaam 3leikom landgenoten

  3. #3
    Amine Mon Amour

    Reacties
    189
    02-09-2002

    Origineel gepost door Savae
    Dus ik ben het echter niet eens met jullie bevindingen, Het is maar met welke instelling je naar zulke feesten gaat. --->>>> Nu ik verloofd ben wil mijn vriend niet meer dat ik ga en dat geldt uiteraard ook voor hem.--->>>
    Helaas was het voor mij ook de laatste keer. Deze dag zal ik nooit meer in mijn leven vergeten.
    Salaam,

    Sorry, maar spreek je jezelf niet een beetje tegen?!?!?

    Je bent het niet met ze eens. Je zegt zelf, het is maar met wat voor instelling jegaat, maaaaaaaaaaaaar je mag niet meer gaan van je verloofde... Ging je met de verkeerde instelling dan? Of ging hij met de verkeerde instelling.

    Sorry maar vind het nergens opslaan. Dis zolang je niet getrouwd/verloofd ben, mag je wel gaan, mits je de goede instelling hebt...

    Mensen moeten anderen niet zo snel gaan beoordelen. genoeg bnet ness die naar zo'n feestjes gaan en genoeg bent lehraam die naar zo'n feesten gaan. "Naar het feest gaan" hoeft niet altijd wat over het meisje te zeggen...

    Tis zo makkelijk om iedereen over 1 kam te scheren...

    En wat betreft meneer sbe3 maghrebi; Wat jij zegt slaat al helemaal nergens op! Waarom is hij zo'n goede man? --> omdat zij neit meer naar die feesten mag? Hij heeft haar daar wel ontmoet hoor!!!

    Zal wel aan mij liggen, maar de logica van sommige mensen kan ik gewoon niet begrijen...

    Karmalita.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door Karmalita

    Zal wel aan mij liggen, maar de logica van sommige mensen kan ik gewoon niet begrijen...

    Karmalita.
    Goh, dat is nou precies hetgeen wat er nu door MIJN hoofd gaat, na het lezen van een zekere PM.

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  5. #5
    Amine Mon Amour

    Reacties
    189
    02-09-2002

    Origineel gepost door Miss_Banana
    Goh, dat is nou precies hetgeen wat er nu door MIJN hoofd gaat, na het lezen van een zekere PM.
    Ah shut up... TRUT...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door Karmalita
    Ah shut up... TRUT...

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]