1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    283
    04-02-2003

    huis kopen in marokko?

    wie kan me wat info geven ( in het nederlands over huis kopen met hypotheek in marokko)
    gewoon flex

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8
    28-10-2003

    stuur mee pm dan vertel ik je hier meer over.
    groeten rida

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.401
    04-09-2001

    Kennen ze dat wel in Marokko..Hypotheken?


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Ja hypotheken kennen ze wel bij Banque Populaire met torenhoge rente. Je wordt gewoon genaaid waar je bijstaat.

    Ik zou er niet aan beginnen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    38
    07-08-2004

    wij verkopen ons huis het is vlakbij nador wegens omstandigheden is ie nu te koop alleen binnen werk moet gedaan worden het is van goede matriaal gebouwd wie interse heeft kan mijn emailen het is een groot huis echt een mooie we vragen wat we er voor betaald hebben en niet meer een eerlijk bod toria_maroc@hotmail.com

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    12
    20-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    salamoe alaikuum.
    wie zou me kunnen helpen om een huis te kopen in marokko zonder rente.
    ik zou het op prijs stellen als ik wat hoor of een ervaring enzvoort.

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    12
    20-09-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Exclamation

    Citaat Geplaatst door moslima07
    salamoe alaikuum.
    wie zou me kunnen helpen om een huis te kopen in marokko zonder rente.
    ik zou het op prijs stellen als ik wat hoor of een ervaring enzvoort.

  8. #8
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    Citaat Geplaatst door moslima07
    salamoe alaikuum.
    wie zou me kunnen helpen om een huis te kopen in marokko zonder rente.
    ik zou het op prijs stellen als ik wat hoor of een ervaring enzvoort.
    Hahahahahahahahahahaha sorry hoor, maar je maakt me aan het lachen. In Marokko een huis kopen zonder rente?? In Marokko berekenen ze een nog hogere rente dan hier. Er is daar een hogere inflatie en daarbij is het risico dat het geld niet wordt terugbetaald stukken hoger dan in Europa en dat werkt dus door in de rente (risk-premium). Daarbij krijg je niet zomaar een hypotheek, vaak moet je ook een stuk grond of iets dergelijks als ONDERPAND geven.

    Er zijn tegenwoordig heel veel bouwbedrijven actief, die huizen aanbieden. Je kan dan een huis kopen en aflossen in termijnen, gewoon een hypotheek dus. Het is net alsof je elke maand huur betaalt, maar uiteindelijk is het huis van jou.
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    11
    09-11-2005

    ik wil een huis kopen in marokko inchallah maar de probleem is ik kan niet ineen keer betalen , \ hebben jullie informatie hier over

    soukran wasalaam o3aleikom

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    52
    26-03-2003

    Zonder rente, bouwbedrijven die huizen bouwen en verkopen.....
    koop zelf een stuk grond financier het dmv een lening hier of een tweede hypotheek op je huis in nl. Pas op met die bouwbedrijven, de huizen zijn van zeer mindere kwaliteit. Probeer een stuk grond te kopen eerst beginnen met een etage dan de tweede etc. Dan weet je zeker dat het na een aantal jaren nog staat en niet is verzakt of dergelijke..... Haaste spoed is zelden goed!.

    Waarom zou je nu in marokko een huis willen kopen ?. Koop hier een leuk huisje.
    En financier terzijner tijd met je overwaarde een tweede huis in marokko......

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8
    30-07-2005

    salam

    dag
    kunt u mevrouw amal uit marokko bellen tel0021262371001
    salam

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    249
    06-05-2003

    Citaat Geplaatst door Maghrabian_1
    Zonder rente, bouwbedrijven die huizen bouwen en verkopen.....
    koop zelf een stuk grond financier het dmv een lening hier of een tweede hypotheek op je huis in nl. Pas op met die bouwbedrijven, de huizen zijn van zeer mindere kwaliteit. Probeer een stuk grond te kopen eerst beginnen met een etage dan de tweede etc. Dan weet je zeker dat het na een aantal jaren nog staat en niet is verzakt of dergelijke..... Haaste spoed is zelden goed!.

    Waarom zou je nu in marokko een huis willen kopen ?. Koop hier een leuk huisje.
    En financier terzijner tijd met je overwaarde een tweede huis in marokko......
    Hoe kan ik nou hier een huis kopen. Dit gaat altijd gepaard met rente, en rente is nou eenmaal haram. InshaAllah kunnen we in de toekomst wel een huis halal financieren, dan gaat jou plan misschien wel op.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    569
    29-01-2006

    wij zijn ook opzoek naar een huis omgeving nador
    als iemand ons wilt helpen.

  14. #14
    Al Hamdulilah

    Reacties
    1.848
    21-08-2005

    Citaat Geplaatst door Ouidath
    Kennen ze dat wel in Marokko..Hypotheken?
    NEE ZE ZE KENNE ALLEEN U MESKIENA HET IS NIET OMDAT JE OUDERS JE NAAR DIE ACHTERLIJKE STREKEN BRACHT DAT MAROKKO OOKZO ACHTERLIJK IS ALS JE OUDERS EN JIJ ! STRAKS GA JE NOG VRAGEN OFDAT MAROKKO WEL ELECTRICITEIT HEEFT OMDAT DAT BOERENDORPJE VAN JOU DAT NIET HEEFT...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    569
    29-01-2006

    Citaat Geplaatst door funnysara
    NEE ZE ZE KENNE ALLEEN U MESKIENA HET IS NIET OMDAT JE OUDERS JE NAAR DIE ACHTERLIJKE STREKEN BRACHT DAT MAROKKO OOKZO ACHTERLIJK IS ALS JE OUDERS EN JIJ ! STRAKS GA JE NOG VRAGEN OFDAT MAROKKO WEL ELECTRICITEIT HEEFT OMDAT DAT BOERENDORPJE VAN JOU DAT NIET HEEFT...