+ Reageer
1 tot 6 van 6
    MVC Lid

Reacties
    213
    13-04-2009

Unhappy Internet Explorer en Firefox sluiten zichzelf af

Hallo allemaal

ik heb niet zo veel verstand van computers;

ik heb een laptop waarbij ik geen internetbrowser kan openen, zowel internet explorer als firefox niet

Toen ik dit merkte heb ik maar de nieuwe updates gedownload en IE 8, het werkt nog steeds niet. Ik kan ook niet in veilige modus opstarten/

Wie kan mij helpen????

everything=energy

Reacties
    3.846
    15-09-2003

hoi,

welke versie van Windows heb je? en hoe lang heb je dit probleem al?
    Last van een slecht werkende pc? Kijk hier:Computerproblemen oplossen en voorkomen (o.a. anti-virus, anti-spyware, tips tegen een trage pc, gratis en goede software, geluidsproblemen oplossen) klik hier
    Geen geld voor Windows? Geen probleem! klik hier
    Groen puntje is welkom. Dank u
    klik hier voor uitleg hoe

Snappaz

Reacties
    2.375
    14-08-2006

Doe is systeemherstel naar een datum voordat het probleem optrad, is het makkelijkst

MVC Lid

Reacties
    213
    13-04-2009

Toen het me niet lukte om explorer te openen, heb ik m geupdated naar versie 8? Geen resultaat. Firefox openen lukte me toen ook niet, werd gelijk afgesloten en kreeg n rapport/melding.

Vandaag kwam ik op t idee om firefox via "software"te updaten. Dankzij firefox kan ik wel gewoon het net op.

Heren.... ik heb echt geen verstand van dit soort dingen

Snappaz

Reacties
    2.375
    14-08-2006

Start>Alle programma's>Bureau Accesoires>Systeemwerkset> Systeemherstel

Dan terugzetten naar een andere datum

everything=energy

Reacties
    3.846
    15-09-2003

Citaat Geplaatst door X-hafje Bekijk reactie
    Toen het me niet lukte om explorer te openen, heb ik m geupdated naar versie 8? Geen resultaat. Firefox openen lukte me toen ook niet, werd gelijk afgesloten en kreeg n rapport/melding.

Vandaag kwam ik op t idee om firefox via "software"te updaten. Dankzij firefox kan ik wel gewoon het net op.

Heren.... ik heb echt geen verstand van dit soort dingen
    Het linkt als een malware (kwaadaardige software) probleem..verwijder dit door te scannen met anivirus en antispyware. volg de link in mijn o.t voor de info. Scan met ad-aware free, spybot en MAMB.

Als het idd een malware probleem is dan heeft een systeemherstel geen zin..omdat de malware niet verwijderd is.

Check ook of je Windows alle updates heeft..daar kan het ook aan liggen.

succes
    Last van een slecht werkende pc? Kijk hier:Computerproblemen oplossen en voorkomen (o.a. anti-virus, anti-spyware, tips tegen een trage pc, gratis en goede software, geluidsproblemen oplossen) klik hier
    Geen geld voor Windows? Geen probleem! klik hier
    Groen puntje is welkom. Dank u
    klik hier voor uitleg hoe

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport