1. #1
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    erg interessant

    Hallo iedereen,

    Marokkanen staan de laatste tijd heel vaak in de media. De overheid had dit ook wel in de gaten. Alleen al die aandacht werkt averechts. Ik bedoel wie kan er ontkennen dat Marokkanen de hot-topic zijn momenteel. Steeds meer Marokkanen komen hoger op, des te meer redenen voor de rest om hier kwaad in te zoeken. Laten we ons niks van de rest aantrekken en gewoon verder gaan met ons leventje. Ik bedoel wat het andere slechte deel van de Marokkaanse bevolking uitvoert is niet onze zaak. We moeten leren ons niet steeds zo aangevallen te voeren en steeds in de verdedigingspositie te staan. Reageer gewoon heel cool op een opmerking over Marokkanen iets met een uitspraak zoals: "Klopt er gebeuren veel slechte dingen in de wereld"
    Voor de Marokkanen geldt namelijk een voor allen en allen voor een, dit moet afgelopen zijn want de harde realiteit is een voor een en een voor een( beetje sterk overdreven, maar het gaat om het duidelijk maken van iets). We zijn allemaal individuelen of individu's hoe je dat ook spelt.
    Veel sterkte met het toepassen van deze geweldige filosofie in jullie leven.

    Kus moi
    schrijft het 16-jarige lid

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Je heb helemaal gelijk...
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.621
    06-12-2002

    Hai delila,


    Klopt er gebeuren zo veel slechte dingen in de wereld
    [GLOW=skyblue]


    "Always look at the bright side of life!"


    [/GLOW]

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.621
    06-12-2002

    maarree.........

    kan het hier toch niet bij laten Ik bedoel dat is juist onze sterkste eigenschap, we denken allemaal altijd aan elkaar. Als we die eigenschap veranderen zijn we dan nog wel Marokkanen?
    Nee ik dacht het niet. Ik vind het prima zoals ik alle Marokkanen van tegenwoordig verdedig. Ik voel me echt lekker als ik een negatieve uitspraak over de Marokkanen onderuit heb gehaald. Zit waarschijnlijk in mijn genen, is iets waar we trots op moeten zijn.

    ----xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx----
    [GLOW=skyblue]


    "Always look at the bright side of life!"


    [/GLOW]

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    114
    01-10-2002

    Re: erg interessant

    Origineel gepost door delila16
    Hallo iedereen,

    Marokkanen staan de laatste tijd heel vaak in de media. De overheid had dit ook wel in de gaten. Alleen al die aandacht werkt averechts. Ik bedoel wie kan er ontkennen dat Marokkanen de hot-topic zijn momenteel. Steeds meer Marokkanen komen hoger op, des te meer redenen voor de rest om hier kwaad in te zoeken. Laten we ons niks van de rest aantrekken en gewoon verder gaan met ons leventje. Ik bedoel wat het andere slechte deel van de Marokkaanse bevolking uitvoert is niet onze zaak. We moeten leren ons niet steeds zo aangevallen te voeren en steeds in de verdedigingspositie te staan. Reageer gewoon heel cool op een opmerking over Marokkanen iets met een uitspraak zoals: "Klopt er gebeuren veel slechte dingen in de wereld"
    Voor de Marokkanen geldt namelijk een voor allen en allen voor een, dit moet afgelopen zijn want de harde realiteit is een voor een en een voor een( beetje sterk overdreven, maar het gaat om het duidelijk maken van iets). We zijn allemaal individuelen of individu's hoe je dat ook spelt.
    Veel sterkte met het toepassen van deze geweldige filosofie in jullie leven.

    Kus moi
    De overheid heeft zelf geen enkel poging gedaan om halt toe te roepen.
    En van de mensen waar wij voor hebben gestemd hoor je ook niks van ..ze laten ons aan onze lot...SAMEN DOE JE NIET ALLEEN..laat ze ons niet versnipperen...!!! Of hebben ze het al gedaan?????
    VUIL BENI EL KALB ZIONBEEST children killer

  6. #6
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    Hoi hoi daar ben ik weer,

    Ben speciaal gekomen voor jou rizkii.
    De overheid doet zeker wel dingen voor de Marokkaanse jongeren ze zetten diverse projecten voor ze op enz. Dus je moet niet zeggen dat de NL overheid ons in de steek laat. Ze helpen ons wel maar met andere bedoelingen en die bedoelingen van hun die heb ik ingezien. De overheid ziet natuurlijk dat het steeds beter gaat met Marokkaanse jongeren en waar willen zij natuurlijk voor zorgen dat al die eer hun toekomt. Dat is iets waar wij (hihihi ben vergeten dat ik een individu ben) dat is iets waar ik dus een stokje voor wil steken. We hebben de hulp van de overheid namelijk niet nodig


    kiss delila
    schrijft het 16-jarige lid

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    114
    01-10-2002

    Origineel gepost door delila16
    Hoi hoi daar ben ik weer,

    Ben speciaal gekomen voor jou rizkii.
    De overheid doet zeker wel dingen voor de Marokkaanse jongeren ze zetten diverse projecten voor ze op enz. Dus je moet niet zeggen dat de NL overheid ons in de steek laat. Ze helpen ons wel maar met andere bedoelingen en die bedoelingen van hun die heb ik ingezien. De overheid ziet natuurlijk dat het steeds beter gaat met Marokkaanse jongeren en waar willen zij natuurlijk voor zorgen dat al die eer hun toekomt. Dat is iets waar wij (hihihi ben vergeten dat ik een individu ben) dat is iets waar ik dus een stokje voor wil steken. We hebben de hulp van de overheid namelijk niet nodigkiss delila
    Het is goed dat je het zelf noemt "PROJECTEN".. Weet je wanneer projecten opgezet worden?..
    VUIL BENI EL KALB ZIONBEEST children killer

  8. #8
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    Origineel gepost door Rizkkii
    Het is goed dat je het zelf noemt "PROJECTEN".. Weet je wanneer projecten opgezet worden?..
    hmm, je bent dus ook online. Maar effe antwoord op je vraag, ja dat weet ik heel goed. Als het om hopeloze gevallen gaat, wat ook zeker het geval is.
    schrijft het 16-jarige lid

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6
    27-06-2002

    Origineel gepost door delila16
    hmm, je bent dus ook online. Maar effe antwoord op je vraag, ja dat weet ik heel goed. Als het om hopeloze gevallen gaat, wat ook zeker het geval is.
    Hartstikke goed geantwoord!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar wanneer worden we als gelijkken behandeld en ook gelijk inkomsten als onze hollanders??
    En wanneer worden we, als individu beoordeeld???
    Samen doe je niet alleen

  10. #10
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    hai hai brownpanter,

    wie zegt dat onze inkomsten niet gelijk zijn aan de Hollanders. Ik bedoel wordt het criminele circuit ook meegerekent?
    Trouwens de Hollanders wonen hier al hun hele leven lang, wij nog maar een tiental jaren en kijk hoe ver we al zijn. We hebben dus zeker vooruitgang geboekt. We( oh ja ) Ik moet trots op mezelf zijn, nog effe wachten en de Marokkanen (oke) ik heb dan Nederland in beslag genomen. Niks doorvertellen he!
    schrijft het 16-jarige lid

  11. #11
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    je hebt inderdaad helemaal gelijk!
    inspiratieloos

  12. #12
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    tja......weet je wat ik niet begrijp. Altijd hebben de marokkanen het gedaan. Ik kan heus wel begrijpen dat men zich erg irriteert aan die boys die alleen maar voor snackbars rondhangen, ov'tjes plegen enz. Maar is dit nou echt zo erg???? Want men kijkt niet naar de ernstige misdrijven zoals moord, verkrachting etc. Sorry maar dat zijn meestal de nederlanders. daar probeer ik niet mee te generaliseren maar hoe vaak zie je in het nieuws dat iemand is vermoord door een marokkaan of verkracht door een marokkaan????? Ik heb dat althans nog nooit gezien.

    Tja en de media...die blaast alles op. Als je de krant lees of het nieuws zie je ' Marokkaan heeft *******' maar let maar op ik zag laatst in het nieuws ' Jongeren hebben zich schuldig gemaakt aan zinloos geweld' bleek het een groepje nederlandse jongeren te zijn die een oude man in mekaar hadden geslagen.

    Maar jah ik ben nu wel een beetje veranderd van mening wat betreft dat een voor een. Kijk het is goed om voor elkaar op te komen. Dat wil niet zeggen dat ik opkom voor die dealers, overvallertjes en die met stekeltjes, prada en armani boys die voor snackbars rondhangen. Nee je moet het opnemen voor marokkaanse gemeenschap in z'n geheel.

    peace
    inspiratieloos

  13. #13
    C'est moi!

    Reacties
    158
    05-01-2002

    En daar ben ik het helemaal mee eens!
    “ Vrees Allah waar je ook bent en laat een goede daad volgen op een slechte daad om deze op te heffen en gedraag je goed ten opzichte van de mensen”.

  14. #14
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    Nee je moet het opnemen voor marokkaanse gemeenschap in z'n geheel. zegt mimi3000

    Waarom moet ik het voor anderen opnemen? Ik voel in godsnaam helemaal niet mee met een junk die bij hoog catharijne fiets staat te stelen van een ander, toevallig omdat hij Marokkaan is. Ik neem het alleen op voor mensen die dat daadwerkelijk verdienen.
    schrijft het 16-jarige lid