1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    129
    22-07-2008

    Ik kan mijn vriend maar niet vertrouwen!!!

    In het begin ging alles zo goed.
    Sinds de afgelopen weken is hij s'avonds laat nog in gesprek en zegt tegen mij als hij met mij aan het bellen is, schatje ik ben moe ik ga slapen.
    Vervolgens bel ik hem op en is hij tot 2 uur s'nachts nog aan het bellen.
    De volgende ochtend is hij altijd zo moe en belt hij me op om te zeggen dat hij me mist en dat hij me wilt zien en dat hij heel veel van me houd.

    Als ik bij hem ben zijn we het gelukkigste stel ooit en wanneer ik niet bij hem ben dan kraakt hij me heel makkelijk af en doet hij best vreemd.

    Ik weet dat ik een naief meisje ben en uit mijn ervaringen van mijn verleden word er heel makkelijk over me heen gelopen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    568
    19-03-2004

    nou ja praat er over! Hij is de enige die jou ken vertellen wat er speelt.



    Ik begrijp nu waarom iedereen zegt relaties zijn hoofdpijn!
    De belangrijkste dingen in het leven zijn geen dingen."

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    4.474
    31-10-2006

    ik zou hem erover aan qpreken, gewoon zeggen hoe je erover denkt

    zegt hij dat hij met een vriend zolang belt elke keer weer dan liegt hij want jongens bellen niet uren met een jongen
    dus je moet laten zien dat je niet dom bent en over jou heen laat lopen meid.

    laat je niet doen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    129
    22-07-2008

    Juist jij begrijpt mij!

    Ik vraag dan aan hem ja met wie bel je dan.
    Dan probeert hij altijd ergens anders over te praten en dan blijft het mij nog dwars zitten.
    En daarna pakte ik gewoon zijn telefoon toen zei die van ja waarom ben je zo nieuwschierig je moet niet denken dat ik vreemd ga.
    Hij heeft ook gezegt van ja als je me niet vertrouwd dan kan je beter bij me weg gaan.
    Maar gister deed hij super lief, belde heel de dag door en daarna kwam hij me halen en hebben we door het park gelopen.
    Het is het ene moment zo en het andere moment totaal anders. Zo freaky gewoon.


    Citaat Geplaatst door idd Bekijk reactie
    ik zou hem erover aan qpreken, gewoon zeggen hoe je erover denkt

    zegt hij dat hij met een vriend zolang belt elke keer weer dan liegt hij want jongens bellen niet uren met een jongen
    dus je moet laten zien dat je niet dom bent en over jou heen laat lopen meid.

    laat je niet doen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    129
    22-07-2008

    Dat is nog zachtjes uitgedrukt.

    Relaties zijn meer dan hoofdpijn gewoon! Maar het heeft ook zijn leuke kanten hoor.


    Citaat Geplaatst door maroc_girl_001 Bekijk reactie
    nou ja praat er over! Hij is de enige die jou ken vertellen wat er speelt.



    Ik begrijp nu waarom iedereen zegt relaties zijn hoofdpijn!

  6. #6
    bo3o

    Reacties
    1.046
    25-03-2005

    Citaat Geplaatst door miss-gevoelig Bekijk reactie
    In het begin ging alles zo goed.
    Sinds de afgelopen weken is hij s'avonds laat nog in gesprek en zegt tegen mij als hij met mij aan het bellen is, schatje ik ben moe ik ga slapen.
    Vervolgens bel ik hem op en is hij tot 2 uur s'nachts nog aan het bellen.
    De volgende ochtend is hij altijd zo moe en belt hij me op om te zeggen dat hij me mist en dat hij me wilt zien en dat hij heel veel van me houd.

    Als ik bij hem ben zijn we het gelukkigste stel ooit en wanneer ik niet bij hem ben dan kraakt hij me heel makkelijk af en doet hij best vreemd.

    Ik weet dat ik een naief meisje ben en uit mijn ervaringen van mijn verleden word er heel makkelijk over me heen gelopen.
    waarom moet je bellen als je hij net daarvoor zegt dat hij gaat slapen?
    misschien ben je naief of misschien wel achterdochtig!
    Het maakt niet uit welk pad je volgt;
    het gaat erom welk spoor je achter laat.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    4.474
    31-10-2006

    Citaat Geplaatst door miss-gevoelig Bekijk reactie
    Juist jij begrijpt mij!

    Ik vraag dan aan hem ja met wie bel je dan.
    Dan probeert hij altijd ergens anders over te praten en dan blijft het mij nog dwars zitten.
    En daarna pakte ik gewoon zijn telefoon toen zei die van ja waarom ben je zo nieuwschierig je moet niet denken dat ik vreemd ga.
    Hij heeft ook gezegt van ja als je me niet vertrouwd dan kan je beter bij me weg gaan.
    Maar gister deed hij super lief, belde heel de dag door en daarna kwam hij me halen en hebben we door het park gelopen.
    Het is het ene moment zo en het andere moment totaal anders. Zo freaky gewoon.


    ik begrijp u zeker

    wij vrouwen zoeken achter alles iets

    soms onterecht maar soms kan je gevoel ook kloppen elè bij mij is dat toch meestal het geval als ik merk dat zijn gedrag ineens veranderd zit daar meestal iets achter.

    ga op onderzoek uit meid

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    455
    05-05-2009

    Citaat Geplaatst door miss-gevoelig Bekijk reactie
    Juist jij begrijpt mij!

    Ik vraag dan aan hem ja met wie bel je dan.
    Dan probeert hij altijd ergens anders over te praten en dan blijft het mij nog dwars zitten.
    En daarna pakte ik gewoon zijn telefoon toen zei die van ja waarom ben je zo nieuwschierig je moet niet denken dat ik vreemd ga.
    Hij heeft ook gezegt van ja als je me niet vertrouwd dan kan je beter bij me weg gaan.
    Maar gister deed hij super lief, belde heel de dag door en daarna kwam hij me halen en hebben we door het park gelopen.
    Het is het ene moment zo en het andere moment totaal anders. Zo freaky gewoon.

    Hij heeft iemand anders leren kennen denk ik persoonlijk en daarom dat hij zo wisselvallig doet. Hij vind je waarschijnlijk leuk etc. etc. maar de andere ook. Soms heeft hij schuldgevoelens dan doet hij lief en andere keren zit hij met zichzelf in de knoop en kraakt hij je af.
    ---------> Meerdere gebruikers <---------

  9. #9
    بلغوا عني

    Reacties
    29.242
    28-01-2008

    Heee wat hebben we hier, nog zo een volslagen ontspoord meiske.

    De duivel voor de zonde: "Maak je niet druk, God zal je vergeven!"
    De duivel na de zonde: "God zal jou nooit vergeven!"

    Allaah de Verhevene zegt: “Heb jij hem gezien die zijn eigen lusten (triviale begeerten) tot zijn god genomen heeft? En Allaah (hem als zodanig) wetende, liet hem dwalen en verzegelde zijn oren en zijn hart en plaatste een bedekking over zijn ogen. Wie dan zal hem leiden na Allaah? Laten jullie je dan niet vermanen?” 45:23


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    455
    05-05-2009

    Wij vrouwen hebben iets moois gekregen wat mannen niet hebben en dat is ons gevoel! We moeten als vrouwen echt naar ons gevoel luisteren want die heeft het 9 van de 10 keer juist!
    ---------> Meerdere gebruikers <---------

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    4.474
    31-10-2006

    Citaat Geplaatst door volvraagtekens Bekijk reactie
    Wij vrouwen hebben iets moois gekregen wat mannen niet hebben en dat is ons gevoel! We moeten als vrouwen echt naar ons gevoel luisteren want die heeft het 9 van de 10 keer juist!


    zei ik haar ook ik heb dat ook ik voel dat direct aan

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    455
    05-05-2009

    Citaat Geplaatst door idd Bekijk reactie
    zei ik haar ook ik heb dat ook ik voel dat direct aan

    Klopt en veel vrouwen hebben dat!
    Nu kwelt ze zichzelf omdat ze diep van binnen denk ik ook dat gevoel heeft
    maar het niet onder ogen wilt zien....het is zo moeilijk wallah!
    ---------> Meerdere gebruikers <---------

  13. #13
    بلغوا عني

    Reacties
    29.242
    28-01-2008

    Citaat Geplaatst door volvraagtekens Bekijk reactie
    Wij vrouwen hebben iets moois gekregen wat mannen niet hebben en dat is ons gevoel! We moeten als vrouwen echt naar ons gevoel luisteren want die heeft het 9 van de 10 keer juist!
    Wie naar gevoelens luistert is niet objectief en niet serieus te nemen want die kijkt niet naar de feiten zo niet islamitische feiten. Mannen hebben geen gevoel? Waar is de vrouw uit geschapen mevrouwtje? Juist, uit de man.

    De duivel voor de zonde: "Maak je niet druk, God zal je vergeven!"
    De duivel na de zonde: "God zal jou nooit vergeven!"

    Allaah de Verhevene zegt: “Heb jij hem gezien die zijn eigen lusten (triviale begeerten) tot zijn god genomen heeft? En Allaah (hem als zodanig) wetende, liet hem dwalen en verzegelde zijn oren en zijn hart en plaatste een bedekking over zijn ogen. Wie dan zal hem leiden na Allaah? Laten jullie je dan niet vermanen?” 45:23


  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    20.770
    31-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Als je hem niet vertrouwt dan zeg je dat en desnoods dump je hem . Maar dat is aan jou. Geen vertrouwen=geen liefde= problemen=exit

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    455
    05-05-2009

    Citaat Geplaatst door Slaz Bekijk reactie
    Wie naar gevoelens luistert is niet objectief en niet serieus te nemen want die kijkt niet naar de feiten zo niet islamitische feiten. Mannen hebben geen gevoel? Waar is de vrouw uit geschapen mevrouwtje? Juist, uit de man.

    Mannen hebben uiteraard ook gevoel hmdl maar bij vrouwen geeft ons gevoel duidelijk aan hoe dingen zitten! Op gevoel moet je nooit zomaar afgaan maar ook kijken naar de feiten! Ik zou nooit keuzes maken puur vanuit me gevoel maar dat onderbouw ik door feiten! Als ik keuze's maak dan heb ik er heel goed over nagedacht en alles uitgezocht, dat in combi met me gevoel is het altijd goed gekomen hmdl!
    ---------> Meerdere gebruikers <---------