1. #1
    Allah hoe Akbar!

    Reacties
    8.597
    19-11-2004

    MVC Premium MVC Premium

    **Vanuit de werkvloer en studiekamer.....de carriereladder op!**

    Verschikking van de striet? dacht het niet.
    Batata ikren? (friet): pff, ons niet gezien.

    Deze topic is een topic voor studenten/nerds/carrierebitches en andere dames die wat aan hun CV doen. Dit is DE topic om tijdens werktijd te praten over het werk of andere carriere gerelateerde zaken.

    so, ben je een echte B_I_A_T_C_H? zit carriere in je pokket?voeg je hierbij toe and meet ()tha otha ladies


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    12.414
    29-10-2008



    altijd handig een topic voor onder werktijd

    ff noti plaatsen

  3. #3
    Allah hoe Akbar!

    Reacties
    8.597
    19-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NuFFniet Bekijk reactie


    altijd handig een topic voor onder werktijd

    ff noti plaatsen
    Eerste busnizz woman al binnen,*katching katching*
    Wees welcome

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    12.414
    29-10-2008

    Citaat Geplaatst door Samira222 Bekijk reactie
    Eerste busnizz woman al binnen,*katching katching*
    Wees welcome
    geldt koffie leuten op kantoor tegenwoordig als buiznazza

    merci !

  5. #5
    Allah hoe Akbar!

    Reacties
    8.597
    19-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NuFFniet Bekijk reactie
    geldt koffie leuten op kantoor tegenwoordig als buiznazza

    merci !
    staat in de lijstje bijna als laatste. Laatste is: lekker onderuit zitten op je stoel, met je voeten op tafel en je vingers in je neus.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12.414
    29-10-2008

    Citaat Geplaatst door Samira222 Bekijk reactie
    staat in de lijstje bijna als laatste. Laatste is: lekker onderuit zitten op je stoel, met je voeten op tafel en je vingers in je neus.
    iyeeeeeeeh wie wil er nou niet zo centjes verdienen


  7. #7
    Allah hoe Akbar!

    Reacties
    8.597
    19-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NuFFniet Bekijk reactie
    iyeeeeeeeh wie wil er nou niet zo centjes verdienen

    Uhu, alleen tha busniss ladiez kunnen het permiteren. tja, je hebt toch ergens voor gestudeert om je chanel pumps op de tafel te showen en nadat je klaar bent zijn je nagels dan ook weer toe aan een manicure

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    12.414
    29-10-2008

    Citaat Geplaatst door Samira222 Bekijk reactie
    Uhu, alleen tha busniss ladiez kunnen het permiteren. tja, je hebt toch ergens voor gestudeert om je chanel pumps op de tafel te showen en nadat je klaar bent zijn je nagels dan ook weer toe aan een manicure


    maar wat maakt iemand tot een business lady dan ?

    en hebben dat soort ladies het makkelijker of moeilijker dan een full-time huismoeder ?

    of combi van beiden (carriere en kids) lijkt me nog moeilijker
    en hoe waak je ervoor dat je kids niets te kort komen ?

    (ja dat zijn ff de vragen die me te binnen schieten nav die chanel pumps als deze topic daar niet voor bedoeld is laat me maar ff weten.. then we keep it strictly business)

  9. #9
    Allah hoe Akbar!

    Reacties
    8.597
    19-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NuFFniet Bekijk reactie


    maar wat maakt iemand tot een business lady dan ?

    en hebben dat soort ladies het makkelijker of moeilijker dan een full-time huismoeder ?

    of combi van beiden (carriere en kids) lijkt me nog moeilijker
    en hoe waak je ervoor dat je kids niets te kort komen ?

    (ja dat zijn ff de vragen die me te binnen schieten nav die chanel pumps als deze topic daar niet voor bedoeld is laat me maar ff weten.. then we keep it strictly business)

    Ya know, een vrouw krijgt de titel bisnizz woman alleen als ze er geschikt voor is. Ze moet ambitieus zijn, sexy, lief, op zowel hoge hakken als platte moderne ballerina's kunnen lopen( géén ecco alsjeblieft), stressbestendig(goede stress is welkom), big deals kunnen sluiten(denk aan vijf minuten langer pauze). Ze moet alles uit zich kunnen halen en als het moet, dat dan kunnen geven. ze moet altijd drie tot vier stappen voor zijn en complimenten ontvangen van haar baas tot ze eigen baas wordt. Ze moet haar vijanden te vriend blijven.
    als ze er klaar voor is, en tijd is om de huwelijksboot in te stappen(die dan hopelijk niet zinkt, waar we komen op haar figuur: mooi volslank..oké dat is niet belangrijk laat maar grapje!) zorgt ze ervoor dat ze het goed kan combineren en daarom moet ze nu ze nog jong is, veel van haar zelf geven. kinderen neem je niet zomaar, ze hebben liefde van beide ouders nodig, dus een busnizz laday weet wat haar te doen staat: goed kunnen combineren en inspringen op onverwachte situaties. she takes more and more time with her kids, vooral als ze jong zijn. mochten ze zo oud zijn dat ze naar school gaan, kan de lady weer more time besteden aan busnizz(geen huishouden, dat doet die andere lady,ehhm, husband maar).
    got it?

  10. #10
    Bestaat niet

    Reacties
    15.870
    27-02-2009

    Salam lieve ladies. Ik meld me ook aan. Lijkt me gezellig om al Capuchino drinkend za3mak de carriereladder op te komen.
    Stop en adem in. Neem het volgende tot je: 1. wat is mijn intentie?/ 2. Hoe ga ik een ander met mijn reactie laten voelen?/3. Is dat het dan ook waard?/ 4. Kan ik een onschuldige derde partij hier meeschaden?/5. Realiseer je dat Allah Getuige is van alles? >>>> Wie rechtvaardig is zal steun vinden in het feit dat Allah Rechtvaardiger is. Wie geen genade kent, diens slachtoffer zal steun vinden in Allah De Barmhartige De Genadvolle. Allah Yahdiena

  11. #11
    Bestaat niet

    Reacties
    15.870
    27-02-2009

    Samira eerlijk? Ik ben een boerin op pumps, mag ik ook mee doen dan?
    Stop en adem in. Neem het volgende tot je: 1. wat is mijn intentie?/ 2. Hoe ga ik een ander met mijn reactie laten voelen?/3. Is dat het dan ook waard?/ 4. Kan ik een onschuldige derde partij hier meeschaden?/5. Realiseer je dat Allah Getuige is van alles? >>>> Wie rechtvaardig is zal steun vinden in het feit dat Allah Rechtvaardiger is. Wie geen genade kent, diens slachtoffer zal steun vinden in Allah De Barmhartige De Genadvolle. Allah Yahdiena

  12. #12
    Allah hoe Akbar!

    Reacties
    8.597
    19-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Respectvol_25 Bekijk reactie
    Salam lieve ladies. Ik meld me ook aan. Lijkt me gezellig om al Capuchino drinkend za3mak de carriereladder op te komen.
    Citaat Geplaatst door Respectvol_25 Bekijk reactie
    Samira eerlijk? Ik ben een boerin op pumps, mag ik ook mee doen dan?

    Wees welcome!
    ALs echte busniz laday mag je zelfs op je crocs lopen, als je maar voldoet aan de intro: no verschrikking van de striet

  13. #13
    Bestaat niet

    Reacties
    15.870
    27-02-2009

    Citaat Geplaatst door Samira222 Bekijk reactie
    Wees welcome!
    ALs echte busniz laday mag je zelfs op je crocs lopen, als je maar voldoet aan de intro: no verschrikking van de striet

    Ik ben niet street weet je dus vertaal eens wat je met no striet bedoelt.
    Stop en adem in. Neem het volgende tot je: 1. wat is mijn intentie?/ 2. Hoe ga ik een ander met mijn reactie laten voelen?/3. Is dat het dan ook waard?/ 4. Kan ik een onschuldige derde partij hier meeschaden?/5. Realiseer je dat Allah Getuige is van alles? >>>> Wie rechtvaardig is zal steun vinden in het feit dat Allah Rechtvaardiger is. Wie geen genade kent, diens slachtoffer zal steun vinden in Allah De Barmhartige De Genadvolle. Allah Yahdiena

  14. #14
    Allah hoe Akbar!

    Reacties
    8.597
    19-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    verschrikking van de straat

  15. #15
    Bestaat niet

    Reacties
    15.870
    27-02-2009

    Citaat Geplaatst door Samira222 Bekijk reactie
    verschikking van de straat

    Wat is verschikking? Bedoel je verschrikking? Mijn ABN is niet helemaal zoals het moet wezen.
    Stop en adem in. Neem het volgende tot je: 1. wat is mijn intentie?/ 2. Hoe ga ik een ander met mijn reactie laten voelen?/3. Is dat het dan ook waard?/ 4. Kan ik een onschuldige derde partij hier meeschaden?/5. Realiseer je dat Allah Getuige is van alles? >>>> Wie rechtvaardig is zal steun vinden in het feit dat Allah Rechtvaardiger is. Wie geen genade kent, diens slachtoffer zal steun vinden in Allah De Barmhartige De Genadvolle. Allah Yahdiena