1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    68
    21-08-2006

    ??Verscentrum Tanger???

    Even een vraag aan de echte kenners.

    Sinds een paar weken is er na Den haag ook in Amsterdam een vestiging geopend van Verscentrum Tanger.

    Op grond van de naam zou je zeggen dat deze winkels van een Marokkaan zouden zijn, maar als je afgaat op de artikelen die er verkocht worden en de afkomst van een groot deel van medewerkers kun je mijns inziens alleen maar concluderen dat de eigenaar een Turk is.

    Naar mijn mening wordt er hier een doorzichtige marketingtruc uitgehaald. Immers, Marokkanen zullen vanwege de naam hun euro's daar naar toe brengen.

    Graag jullie reactie!!

  2. #2
    wees eerlijk naar je

    Reacties
    293
    05-02-2004

    ik zou het niet weten. doet mij ook niets van wie de winkel is turk of van een marokkaan. het is iemand die een winkel heeft geopend klaar.

  3. #3
    Midan Al Tahrir

    Reacties
    2.605
    03-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Hier in Amsterdam is ie van mocro's.
    Maar wat is het probleem dan als ie van Turken was

  4. #4
    ...

    Reacties
    199
    11-02-2005

    Marokkaan en een Turk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    73
    21-04-2008

    het is inderdaad van een marokkaan en turk doe er veel boodschappen leuke winkel

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.891
    29-05-2008

    Citaat Geplaatst door RIMBOE Bekijk reactie
    Even een vraag aan de echte kenners.

    Sinds een paar weken is er na Den haag ook in Amsterdam een vestiging geopend van Verscentrum Tanger.

    Op grond van de naam zou je zeggen dat deze winkels van een Marokkaan zouden zijn, maar als je afgaat op de artikelen die er verkocht worden en de afkomst van een groot deel van medewerkers kun je mijns inziens alleen maar concluderen dat de eigenaar een Turk is.

    Naar mijn mening wordt er hier een doorzichtige marketingtruc uitgehaald. Immers, Marokkanen zullen vanwege de naam hun euro's daar naar toe brengen.

    Graag jullie reactie!!

    Je klinkt als een concurrent die momenteel al zijn klanten heeft verloren

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    439
    11-08-2005

    Citaat Geplaatst door 25Lady Bekijk reactie
    Je klinkt als een concurrent die momenteel al zijn klanten heeft verloren



    Maar het is 100% van een marokaan. Zowel die van adam als den haag.

    Er worden ook veel turkse producten verkocht, zo heb je meer klanten natuurlijk.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    351
    26-08-2006

    ik twijfel wel aan hun vlees ?vooral die in de diepvries?
    wie koopt het en wat denken jullie zijn ze echt hallal?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    439
    11-08-2005

    Citaat Geplaatst door shahnaaz Bekijk reactie
    ik twijfel wel aan hun vlees ?vooral die in de diepvries?
    wie koopt het en wat denken jullie zijn ze echt hallal?

    Is hallal neem ik aan, want er staat ook dat het halal is en in nederland worden dat soort dingen ook gecontroleerd.
    Dus je kan niet zomeer iets verkopen en zeggen dat het halal is terwijl dat dan niet eens hallal is.

    Verder leveren die vleesleveraciers ook aan vele anere marokaanse slagerijen en daar twijfelen mensen niet aan of dat halal is.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    351
    26-08-2006

    nou daar ben ik het niet mee eens, juist in nederland heeft de hallal zegel geen enkele erkening iedereen kan het maken en een product zetten. laatst was er een programma op tv die gingen uitzoeken wie achter de hallal keurmerk zitten en meestal waren het de producenten van een product of ze zijn spoorloos en bestaan niet.

    Dus niet alles waar hallal op staat is ook echt daadwerkelijk halal

  11. #11
    Midan Al Tahrir

    Reacties
    2.605
    03-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door xxx_iki_xxx Bekijk reactie
    Is hallal neem ik aan, want er staat ook dat het halal is en in nederland worden dat soort dingen ook gecontroleerd.
    Dus je kan niet zomeer iets verkopen en zeggen dat het halal is terwijl dat dan niet eens hallal is.

    Verder leveren die vleesleveraciers ook aan vele anere marokaanse slagerijen en daar twijfelen mensen niet aan of dat halal is.
    Serieus, denk je dat echt

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    439
    11-08-2005

    Citaat Geplaatst door shahnaaz Bekijk reactie
    nou daar ben ik het niet mee eens, juist in nederland heeft de hallal zegel geen enkele erkening iedereen kan het maken en een product zetten. laatst was er een programma op tv die gingen uitzoeken wie achter de hallal keurmerk zitten en meestal waren het de producenten van een product of ze zijn spoorloos en bestaan niet.
    Dus niet alles waar hallal op staat is ook echt daadwerkelijk halal
    ow das wel erg
    Maar daar worden de leugenaars wel voor gestraft!!!

    Alleen begrijp ik niet waarom mensen lopen te roddelen dat het vlees niet halal is.
    Eindelijk zijn er marokanen die het een beetje gemaakt hebben dan gaan er weer mensen lopen roddelen.

    Marokanen zijn altijd jaloers (voor een groot deel dan)

    Bij de slagers die niet egt veel verdienen wordt er niks gezegd, want daar zijn ze dan weer niet jaloers op.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    351
    26-08-2006

    nou het heeft niks met jaloezie te maken, ik ben er alleen maar blij mee ook andere dingen zijn bij hem goedkoper.

    ik had het over het algemeen dus ook over de kleine slagers en de zogenaamde turkse slagers..

    volgens mij kan je tegenwoordig beter vegetariƫr worden want hallal vlees is zrldzaam

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    60
    30-07-2005

    Tanger the best

    tanger heeft hele goedkope producten en de onderlinge concurrentie word helemaal weggepest.

    dus mensen ga allemaal naar tanger. is heel goed.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.891
    29-05-2008

    Citaat Geplaatst door shahnaaz Bekijk reactie
    ik twijfel wel aan hun vlees ?vooral die in de diepvries?
    wie koopt het en wat denken jullie zijn ze echt hallal?

    Kzou het niet weten en het interesseert me eerlijk gezegd ook niet, want eet toch geen vlees, kip en konijn meer!

    Only fresh fish