1. #1
    Ya Fatah Ya Razak

    Reacties
    656
    13-10-2004

    Marokkaanse Hammam khmissa in Genk Belgie

    Er is een leuke hammam in Genk (Belgie)geopend.
    Ik ben er laatst geweest. het was echt formidable.
    Ik vergat even dat ik in Belgie was. Het was er zo marokkaans zo traditioneel.
    Er is een houten sauna en een stoomcabine (jeetje ik wilde daar niet meer uit)

    De prijs viel super goed mee. Inkom was 15 euro voor studenten 13.50euro en kinderen 5 euro.

    Ik heb de eigenares om een paar details gevraagt zodat ik ze met jullie kan delen.
    Ik heb wat foto's maar ik kan weet niet hoe ik ze moet plaatsen.
    Anders moet je eens zelf gaan kijken.
    Adres Hasseltweg 334, 3600 Genk
    dat is de baan tussen Hasselt en Genk waar al die winkels zijn.

    openingsuren zijn voorlopig
    dames
    do van 10u tot 17u
    vrij van 10u tot 22u
    za van 11u tot 17u
    zo van 11u tot 22u
    Heren
    do van 18u tot 22u
    za van 18u tot 22u
    Informatie over angagementen is verkrijgbaar op aanvraag. er zijn er al vanaf 30 euro.

  2. #2
    Sos Mi Vida

    Reacties
    976
    27-12-2009

    Hee vraagje, zijn er aparte hokjes of is het een grote ruimte, waar iedereen zo naar elkaar kan gluren?

  3. #3
    Ya Fatah Ya Razak

    Reacties
    656
    13-10-2004

    Wel er zijn twee grote ruimtes war iedereen gezamelijk zit en twee kleine ruimtes voor mensen die liever alleen zitten. ik vond dat wel leuk voor mensen die het er moeilijk mee hebben om gezaamelijk met andere vrouwen te zitten in een hammam

  4. #4
    Sos Mi Vida

    Reacties
    976
    27-12-2009

    okee dan gaan we het eens uittesten, maar die kleine ruimtes zijn daar bv hokjes geplaats? Toen ik eens in Marokko was ben ik ook naar hamam geweest en dan had je zown kamer waar je in kon net als van die zwembad douchehokjes en kon je relaxed zelf ontspannen. heb je toevallig website van die hamam?

  5. #5
    Ya Fatah Ya Razak

    Reacties
    656
    13-10-2004

    Wat bedoel je eigelijk met hokjes. Voor mij zag het er eigleijk uit als een douche cabine maar groter en met van die zit plaatsen waar je kan schrubben enzo. Als je het er moeilijk mee hebt om half naakt te gaan neem dan een badjas mee dan kan je die gebuiken als je naar de stoomcabine te gaan. Of op einde naar de douche(is niet gezamelijk) of naar omkleedruimte te gaan. Ik ben donderdag s'morgens geweest en er waren maar twee meisjes aanwezig. Met een badjas rond ropen is best mogelijk. Er is niemand die daar moeilijk om gaat doen.

  6. #6
    Ya Fatah Ya Razak

    Reacties
    656
    13-10-2004

    Ja ze heeft een website, maar omdat ze nog maar nieuw is is deze nog niet helemaal af. Van zodra dat die af is krijg ik die door en dan plaats ik hem.
    Als je nog vragen hebt. Vraag maar ik zal het voor u vragen.

  7. #7
    Ya Fatah Ya Razak

    Reacties
    656
    13-10-2004

    Er is op 9 april een receptie ter gelegenheid van de opening.
    Van 19h tot 22h
    Ik zal er al vast zijn.

  8. #8
    ღ. ..My love

    Reacties
    10.374
    21-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Hmmmmm, ik ben niet zo voor gezamenlijke hamams..

    Jammer dat je nie zo apart kan gaan, anders was ik zeker gegaan. Tis nie zo ver voor mij! ,

  9. #9
    Ya Fatah Ya Razak

    Reacties
    656
    13-10-2004

    Er zijn twee prive ruimtes speciaal voor mensen die het moeilijk hebben met gezamelijke hammam.

  10. #10
    mIJN gEzIN nuM 1

    Reacties
    7.956
    30-03-2004

    Citaat Geplaatst door maalouma01 Bekijk reactie
    Er zijn twee prive ruimtes speciaal voor mensen die het moeilijk hebben met gezamelijke hammam.

    Het is niet moeilijk maar haram!

  11. #11
    Ya Fatah Ya Razak

    Reacties
    656
    13-10-2004

    De hammams in Brussel , antwerpen en luik zijn toch altijd zo overvol.
    Ik vind het ook vulgair als ze in marokko zo naakt rond lopen. Dat toont aan weining zelfrespect laat staan respect voor andere. Maar ik dnek dat ze hier in europa meer gekleed naar de hammam gaan. een handdoek rond je of zo. Ik heb er zelfs gezien met short.

  12. #12
    Getrouwd

    Reacties
    250
    25-02-2010

    Het is pas haram als je in je nakie daar loopt.
    Ik zou zelf en prive nemen, ik hou er niet van om half naakt daar met die vrouwen te zitten.
    "Probeer iemand te worden met wie je de rest van je leven graag zou willen doorbrengen

  13. #13
    Ya Fatah Ya Razak

    Reacties
    656
    13-10-2004

    dat zou ik nooit doen volledig naakt.
    maar met topje en broekje vind ik het ok

  14. #14
    Getrouwd

    Reacties
    250
    25-02-2010

    Citaat Geplaatst door maalouma01 Bekijk reactie
    dat zou ik nooit doen volledig naakt.
    maar met topje en broekje vind ik het ok
    hoe ging jij gekleed dan ?

    Is het echt scrubben wat die meiden doen of gewoon relaxen?
    "Probeer iemand te worden met wie je de rest van je leven graag zou willen doorbrengen

  15. #15
    Ya Fatah Ya Razak

    Reacties
    656
    13-10-2004

    met topje en boxershort voor dames. Ik ben ook een moeilijke qwa kleding, maar ik voelde me niet naakt.
    ja ik had zo een schrubwashandje van marokko mee genomen en heb me echt geschrubt zoals in marokko. Relaxen dat hoort er bij hé zoals voor als na het schrubben.
    In de stoomcabine en sauna.
    Wallah ik was echt even vergeten dat ik in Belgie was.Even alle zorgen vergeten