1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    30-11-2002

    bestilla, koekjes en diverse hapjes voor feestjes en partijtjes

    ik (een ras echte fessia) maak voor feesten en partijen de allerlekkerste bastilla´s.

    Verder maak ik koekjes voor feesten. Of salloe, zamita of hoe je het ook maar noemen wilt.

    Heb je zin in begrier, mesamen, mlawie, harsha dan ben je ook daarvoor bij mij aan het goede adres.

    Nou dames en heren ik hoor het wel!! als je iets nodig hebt.

  2. #2
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    heb je misschien een tel waarop ik je kan bereiken... Xxxxx
    ........................

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    132
    06-09-2002

    ik wil ook een telnr. en waar kom je vandaan???????
    moge ALLAH over al onze moslim broeders en zusters waken inschaALLAH

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16
    27-06-2002

    hee gizlane,

    wat handig dat jij dat maakt. mijn zusje heeft binnenkort een verjaardagsfeest van haar zoontje. hoe kan ik je bereiken

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16
    30-11-2002

    Hallo,

    Natuurlijk willen jullie prijzen weten.

    Ik moet eerst vermelden dat de koekjes die ik maak geen mini´s zijn. Normaal model en de soorten die ik heb zijn zeker niet standaard. Ik kan je toezeggen dat ik soorten heb die nog niet op de markt zijn zeg maar. Als je echt iets apparts wilt heb ik dat.

    Okee, de prijs.

    Voor diverse koekjes met amandelen, dadels, walnoten vraag ik 0,65 cent per stuk.

    Voor (gewone) koekjes (maar die toch appart zijn) vraag ik 0,50 cent per stuk.

    Voor Bon bons en gevulde dadels (rood of groen) vraag ik 0,60 cent per stuk.

    Voor een overheerlijke goed gevulde bestilla met kip vraag ik 40,00 euro per stuk.

    Heb je interesse dan hoor ik dat graag!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    wat voor hapjes maak jij allemaal want men zusje gaat zich verloven en ik zou graag veel hapjes op het feest willen dus zou je aub hier kunnen zetten wat je zoal maakten kom je trouwens ook bij de mensen thuis om het te maken of doe je het gewoon bij je eigen thuis maken
    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16
    30-11-2002

    ja ik kom ook brengen. maak liever in mijn eigen huis. ik doe dit namelijk met een vriendin samen. wel van tevoren reserveren, want we zijn echt druk. de feesten zijn weer in volle gang

  8. #8
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    van waar ben je???

    bisous xxx

    Voor alle gelegenheden...


  9. #9
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Emshoom
    elaba , op u gemak éé gij , khou u in t oog

    shit seg, kdacht na echt da ge me waart vergete en dak kon doen wak wil, maar kzat weer verkeerd

    bisous xxx

    Voor alle gelegenheden...


  10. #10
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Emshoom
    ge het da verkeerd gedacht zenne, oe zouk u kunnen vergeten
    awel ja, ge staolkte me ni meer, deroem dak dacht da ge me waart vergete... maor ge moet ook gene schrik hebbe, khou a eveneens int oog dus...

    bisous xxx

    Voor alle gelegenheden...


  11. #11
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Emshoom
    moar maske toch ! oe kannek au vergeten ??, das bijkans ni muegelak
    awel ja, khopte da...

    maar wees gerust zenne, a was ik ni vergete is ni muegelek



    bisous xxx

    Voor alle gelegenheden...


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    11
    14-02-2003

    waar kom je vandaan,maak je ook mooie,aparte salades?
    en wat nog meer eigenlijk en hoe duur kost het ?
    Ik hoor het wel

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    54
    08-11-2002

    Hoi jemina,

    Gelijk heb je meid, ik vind het ook heel erg duur, mijn tante maakt namelijk ook koekjes voor feesten enz. ze berekent 50 euro cent per stuk voor alle soorten, haar koekjes zijn gewoon de lekkerste .

    Als iemand interesse heeft, dan hoor ik het graag.

    Groetjes

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    829
    27-01-2003

    Origineel gepost door jamina31
    hi gizlane

    maak je een grapje of zo??, ik moet zeggen dat het echt vreselijk duur is..ik ken mensen die bestella voor 30 gulden per stuk maken
    en koekjes voor 50 euro cent

    dus als je 10 bestella wil moet ik daar 400 euro voor neertellen, terwijl in 1 bestella 1 kip gaat, en die kost hoogstens 3 euro+ de rest kom je op 6 euro uit...en waarom in hemelsnaam 40 euro per stuk

    ik wil je niet afkraken of zo, maar vindt het gewoon te duur, aangezien je het gewoon elders veel goedkoper krijgt

    Ewa Jaa Meid Iedere Kokin Heeft Haar Eigen Kwaliteit En Dat De Ene het Nou Voor 10 euro cent goedkoper doet jaa????......
    En Die Bestella Weetje hoeveel tijd dat allemaal wel niet in beslag neemt mensen denken altijd ooowww dat steekt zo zo makkelijk in haar zak maar vergis !!
    De Zucht Van Een Mooi Meisje,Wordt Verder Gehoord Dan Het Gebrul Van Een Leeuw

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    16
    30-11-2002

    Ja mensen bedankt voor jullie reactie's.

    Vooral Zin-Rabat thanx voor je berichtje. Ik trek me niet zo veel aan van alle negatieve reacties. We hebben allemaal recht op onze mening. En ik zeg maar zo als je iets gaat kopen uit een winkel. Dan heb je ook de keuze uit goedkoop en duur. Zo heeft alles zijn prijs.

    Alleen Jamina31 in mijn bestilla gaat niet 1 kip hoor. Daar gaan zeker 2 kippen in en dan nog een hele hoop echte en lekkere spullen.
    Jij hebt het waarschijnlijk over de kipbestilla waar je blij mag zijn als je een stukje kip kunt vinden. Die helemaal gevuld is met eieren en waar geen amandelen in gaan maar suiker met amandelaroma.
    Snap niet dat er in een bestilla 1 kip gaat. Sorry. Hoe groot is die dan. Voor 4 personen??

    In iedergeval ik doe dit werk nu al 2 jaar en ik moet zeggen het loopt El Hamdoe Lillah zo goed dat we van plan zijn om een winkel te huren en daar onze koekjes, mlawie, begrier, harsha enzo te gaan verkopen.

    Wens me maar succes (in plaats van me af te kraken).
    Sorry schat ik weet wel waar ik het over heb.