+ Reageer
Pagina 80 van 564 EersteEerste ... 30 55 70 78 79 80 81 82 90 105 130 ... LaatsteLaatste
1.186 tot 1.200 van 8448
    silly

Reacties
    787
    10-12-2007

ben nu ook op de natuurlijke tour op dit moment gebruik ik ook yes to cucumber maar wil overstappen naar Dr. Organic wie heeft hier ervaringenn mee heb droog krullend haar?????

moi

Reacties
    348
    14-08-2006

gebruik je nooit Ghassoul en argan olie????
    If war is the answer..... It must be a very stupid question!!!

MVC Lid

Reacties
    32.556
    04-11-2006

Citaat Geplaatst door Mysterieux_Lady Bekijk reactie
    Ik had het over de John Frieda haarproducten, had gehoord dat het heel goed was..

Haha, ik ga ze allemaal een keertje uitproberen. Lekker handig.

X
    Owh, haha. Dat is de illusie he. Ze maken het allemaal zo mooi maar op lange termijn beschadigd het echt je haar.

Ja, dat is wel lekker. Kan je ook gelijk zien wat je haar het meest nodig heeft en het beste bij past
    Citaat Geplaatst door MissHamitii Bekijk reactie
    wie kent er msm (pillen)?
    ik heb er veel goeie dingen over gehoord,
    het zorgt ervoor dat je haar rapper gaat groeien ?
    MSM

Methylsulfonylmethaan wordt afgekort als MSM, ook wel bekend als organisch gebonden zwavel. Het wordt meestal verkocht als voedingssupplement ter ondersteuning van de gewrichten, maar je hele lichaam en ook je haar heeft er baat bij!

Methylsulfonylmethaan wordt afgekort als MSM, ook wel bekend als organisch gebonden zwavel. Je vind deze stof terug in alles wat leeft, en dus vanzelfsprekend ook in het menselijk lichaam. Als er ergens geen zuurstof is wordt zwavel vaak gebruikt door organismen als vervanger van zuurstof als een bron voor chemische energie. MSM is een wit poeder en lost heel goed op in warm water. Het is geurloos. Het heeft een molecuulgewicht van 94 en is een redelijk klein molecuul. Het wordt gemakkelijk opgenomen door het lichaam en is biologisch beschikbaar.

Waar vind je MSM terug in de natuur?
    In regenwater en dauw vind je veel MSM terug. Het zit ook in vers fruit en in verse groenten. De hoeveelheden daarvan verschillen tussen de 1 tot 4 milligram per kilo. Ook onverwerkte melk, nog rauw dus, bevat ongeveer 2 tot 6 milligram per kilo MSM, dit is dus gebaseert op gewicht en niet op de liter. Melk die gespasteuriseerd is bevat al een heel stuk minder MSM, namelijk nog maar minder dan 0,25 milligram per kilo. MSM is een vluchtige stof en verdwijnt zodra verse producten verhit of bewerkt worden, ook uit fruit dat een langere tijd bewaard wordt verdwijnt het, ook al is het gekoeld. Dus als je optimaal gebruik zou willen maken van de MSM uit de natuur komt het erop neer dat je regenwater zou moeten drinken, rauwe melk drinken en fruit direct opeten.

Hoe belangrijk is zwavel?
    Zwavel staat op nummer 3 in de rij van mineralen welke je het meeste vindt in ons lichaam. De eerste en de tweede plaats worden vervuld door calcium en fosfor. In het lichaam van de volwassen mens vind je ongeveer 140 gram zwavel. Het is belangrijk om lichaamsweefsel te vormen. Het is een onderdeel van aminozuren, waaruit eiwitten worden opgebouwd. In eiwitten zitten zogenaamde zwavelbruggen en zwavelverbindingen. Enzymen zijn ook eiwitten welke een heel belangrijke functie in ons lichaam hebben, ze regelen namelijk de stofwisseling. Als er geen zwavelverbindingen zouden zijn, zouden de enzymen een afwijkende stuctuur krijgen, en zou het biologisch niet meer functioneren. Dus als je een tekort aan zwavel hebt, kan dit er voor zorgen dat de stofwisseling in je lichaam minder goed werkt. Zwavel zorgt er ook voor dat zuurstof en voedingsstoffen goed getransporteerd worden binnen je lichaam. Dit houdt je lichaam gezond, en zorgt er voor dat giftige stoffen zich niet ophopen. MSM versterkt de werking van antioxidanten in je lichaam die je door je voeding binnenkrijgt zoals bijvoorbeeld vitamine A en E, Q10 en selenium. Je kunt dus gerust stellen dat zwavel een heel belangrijke functie vervult in je lichaam.

Hoe heeft zwavel invloed op je haar?
    Zwavel is teruggevonden in het collageen en de keratine waaruit je haar grotendeels bestaat. Omdat je nauwelijks zwavel binnenkrijgt op natuurlijke wijze krijgt het lichaam ook lang niet wat hij eigenlijk nodig heeft. Door extra zwavel in te nemen krijgt je lichaam voldoende van deze stof binnen, waardoor haren datzelfde krijgen wat ze nodig hebben. Je kunt hiervan geen overdosis krijgen, want wat je lichaam teveel binnenkrijgt krijgt wordt gewoon meegevoerd als afvalstof. Je haar krijgt dus een extra voeding door deze zwavel, wat ervoor zorgt dan je haren sterker zijn, minder snel uitvallen en het de groei stimuleert. Dit komt mede ook doordat MSM zorgt dat de bloedvaten beter doorstromen. MSM is een van de veiligste natuurlijke stoffen die er zijn, overeenkomstig met de veiligheid van water. Je krijgt er dus geen bijwerkingen van. MSM kan zonder problemen langdurig worden gebruikt, zelfs in grote hoeveelheden. Het zorgt er ook voor dat je spieren en je gewrichten soepel blijven en kan helpen bij allergieën.

Citaat Geplaatst door Elmoejrima Bekijk reactie
    Experience, haha ik denk echt dat je haar er nu super uit ziet.
    3at9ina met een fototje
    Hahaha, het heeft nog veel werk nodig maar Alhamdoelilah! Het is in ieder geval als kool gegroeid! Daar ben ik al heel blij mee.
    Citaat Geplaatst door sennal Bekijk reactie
    oe zou ik maar niet doen duur hoeft niet altijd goed te zijn zit vol met silliconen wat voor haar heb je als je droog krullend haar hebt moet je het al helemaaal niet doen

Ayaat al Qursi.
    Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

MVC Lid

Reacties
    32.556
    04-11-2006

Citaat Geplaatst door ..DesertFlower.. Bekijk reactie
    Experience thnx girl voor de tips
    Graag gedaan! Ik ben al heeeeeeeel blij dat er zoveel mensen meedoen!
    Citaat Geplaatst door sennal Bekijk reactie
    ben nu ook op de natuurlijke tour op dit moment gebruik ik ook yes to cucumber maar wil overstappen naar Dr. Organic wie heeft hier ervaringenn mee heb droog krullend haar?????
    Ik heb er zelf geen ervaringen mee.
    Citaat Geplaatst door S_E_L_I_N Bekijk reactie
    gebruik je nooit Ghassoul en argan olie????
    Ik kan nooit echt natuurlijke Argan vinden. En Ghassoul heb ik in het verleden wel gebruikt maar deed niet veel.

Ayaat al Qursi.
    Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

MVC Lid

Reacties
    129
    31-12-2007

supper topic!

verveling: oplossing :m.nl

MVC Lid

Reacties
    32.556
    04-11-2006

Bedankt! Alle dames op de pagina hebben een puntje van mij gekregen

Ayaat al Qursi.

Inta kida.

Reacties
    1.925
    19-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Jij ook bedankt, Check je hoek!

MVC Lid

Reacties
    523
    28-04-2005

hey, wie weet wat te doen tegen extreem haar uitval.

mijn vriendin heeft daar errrgg last van..alleen al als ze met haar handen door haar wrijft, trekt ze er zo een klein bosje uit...raar man. eerst had ze dikvol haar.

ok iemand ideen, wel dingen die werken he.. dus iemand met eigen ervaring is beter..

Fotograaf

Reacties
    3.749
    05-07-2007

up...

Goedenavond :-)

MVC Lid

Reacties
    12.918
    05-06-2005

Weet iemand waar je die vatika olie kunt kopen in Nederland?

Alhamdulillah

Reacties
    1.127
    29-08-2008

Citaat Geplaatst door GroenOog20 Bekijk reactie
    Weet iemand waar je die vatika olie kunt kopen in Nederland?
    Bij Marokkaanse/Islamitische winkeltjes. Waar kom je vandaan? Ik ken er wel eentje in Den Haag waar ik hem vandaan heb.

MVC Lid

Reacties
    12.918
    05-06-2005

Citaat Geplaatst door EBW Bekijk reactie
    Bij Marokkaanse/Islamitische winkeltjes. Waar kom je vandaan? Ik ken er wel eentje in Den Haag waar ik hem vandaan heb.

Ik bedoel echt die Vatika uit India, heb daar een filmpje van geziem op youtube.

Alhamdulillah

Reacties
    1.127
    29-08-2008

Ik bedoel echt die Vatika uit India, heb daar een filmpje van geziem op youtube.
    Ow oke. Ik bedoel deze:

Maar.. ik zou niet weten of deze uit India komt. Vast niet.

MVC Lid

Reacties
    12.918
    05-06-2005

Citaat Geplaatst door EBW Bekijk reactie
    Ow oke. Ik bedoel deze:

Maar.. ik zou niet weten of deze uit India komt. Vast niet.
    Ja deze is goed, die stond ook op youtube.
    Heb jij daar de olie van of de shampoo, or whatelse. Ze hebben namelijk verschillende dingen. Wat heb je en hoe gebruik je het en hoe vaak en merk je enigzins verschil

Alhamdulillah

Reacties
    1.127
    29-08-2008

Ja deze is goed, die stond ook op youtube.
    Heb jij daar de olie van of de shampoo, or whatelse. Ze hebben namelijk verschillende dingen. Wat heb je en hoe gebruik je het en hoe vaak en merk je enigzins verschil
    Ik moet zeggen dat ik 'm gewoon toevallig heb gekocht bij zo een Marokkaans winkeltje op de hoefkade in Den Haag. En ik zag alleen de olie dus weet niet of ze ook shampoo hebben. Ik gebruik 'm niet elke dag eigenlijk maar heel soms. Maar.. ik heb echt uberdroog krullend haar en als ik het in mn haar smeer en de volgende dag mn haar uitkam dan heb ik echt zacht haar heerlijk!Dus het is wel zeker een aanrader. En ik heb er maar 2 euro voor betaald volgens mij.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport