+ Reageer
Pagina 48 van 564 EersteEerste ... 23 38 46 47 48 49 50 58 73 98 ... LaatsteLaatste
706 tot 720 van 8448
    MVC Lid

Reacties
    32.743
    04-11-2006

Citaat Geplaatst door FUNKYAARBEI Bekijk reactie
    Up
    Citaat Geplaatst door Helwa Bekijk reactie
    ik had gisteren een ei met olijfolie gemixt en in mijn haar gesmeerd. Mijn haar ziet er mooi glanzend uit

ik wil wel een foto plaatsen maar draag hoofddoek

of moet ik gewoon een stukje laten zien?
    Hoeft geen foto schat. Rare mensen op deze site. Bsa7tek
    Citaat Geplaatst door Mams_Diamantje Bekijk reactie

Ik gebruik dit.. Zitten hier gekke dingen in die ik niet moet hebben voor mn haar?
    Ja, hier zitten ze ook in
    Citaat Geplaatst door Helwa Bekijk reactie
    ik heb al vanaf mijn jongere jaren mijn haar geverft en met resultaat dat mijn har gewoon dood is. Ik heb het wel lang gelaten. maar het werd maar dunner en lelijker en het was echt super droog.

Mijn moeder zag ook hoe slecht het ging met mijn haar.

Ik heb toen vorige week met bijna tranen in mijn ogen mijn haar kort geknipt en heb er henna in gedaan. En nu doe ik 1 keer per maand henna in mijn haar en 2 keer per week een masker van 1 eigeel en met olijfolie erin en wat druppels arganolie. Je haar word dan heel hard door de ei

Ik laat het dan ongeveer 2 uur intrekken en daarna was ik mijn haar met lauw water en een natuurlijke shampoo

mijn haar ziet er nu gezond uit hamdl en het heeft een mooie kleur

isnchallah groeit mijn haar weer heel snel..mijn haar groeit zowiezo heel snel dus daar maak ik me niet druk om

Je haar goed verzorgen met maskertjes doet wonderen en natuurlijk goede voeding is ook belangrijk

daar moet ik helaas nog aan werken
    Bij mij deed het ook erg veel pijn om mijn haar te knippen. Ik had haar tot boven mijn kont en heb het gewoon tot mijn schouders geknipt en daarna in laagjes laten knippen bij de kapper.

Gezonde voeding, natuurlijke shampoo en co en natuurlijke producten helpen je haar wel. Alhamdoelilah
    Citaat Geplaatst door Imaannee Bekijk reactie
    Ik gebruik john frieda curls, de shampo en conditioner.
    zijn die ook slecht?
    Ja, meid. Die ook.

Ayaat al Qursi.
    Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

MVC Lid

Reacties
    32.743
    04-11-2006

Yes to Carrots. Deze gebruikte is als eerste. Een lekkere shampoo maar deed niet veel.

Deze shampoo en conditioner gebruik ik nu. Geweldige shampoo en co! Geeft ontzettend veel volume en glans!

Deze heb ik zelf nog niet gebruikt. Ik ben op het moment wel tevreden met Tomatoes.

Voor extra verzorging gebruik ik de leave in conditioner van Yes to cucumbers.

Slik ook deze supplementen. Helpt goed! Beter dan verwacht.

Ayaat al Qursi.
    Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

MVC Lid

Reacties
    32.743
    04-11-2006

Heb nu de henna in mijn haaar.

Ayaat al Qursi.

MVC Lid

Reacties
    10
    18-09-2010

Citaat Geplaatst door Experience Bekijk reactie
    Heb nu de henna in mijn haaar.
    Haha, laat eens een before en after foto zien!

MVC Premium

Reacties
    571
    28-10-2007

MVC Premium MVC Premium
    Vraagje?, die shampoo henna plus veranderd dat jou haar kleur?
    Werkt het goed tegen droog haar?
    Ik gebruik andrélon maar het helpt niet, en ik hoor nu ook dat er stoffen in zitten die niet goed zijn.

x

Yedjies 'n Oemazigh!

MVC Lid

Reacties
    898
    29-03-2010

Alle dames die Yes to Tomatoes hebben gehaald voor het eerst....hoe was het? Vertel vertel vertel

Ghair Inschallah

Reacties
    103
    14-04-2006

Ik gebruik nu ongeveer 3 maanden alleen natuurlijke producten voor mijn haar. Het is echt een hele verbetering (meer volume, mooiere krullen etc. , maar ik heb nu last van haaruitval. Het kan eraan liggen dat ik eerst alleen met conditioner me haar waste, en om de ong 2. weken wel een natuurlijke shamoo. Nu gebruik ik wel altijd shampoo in combinatie met conditioner. Ik hoop dan nu wel verbetering te zien betreft haaruitval.
    Na het wassen gebruik ik leave-in conditioner van yes to cucumbers, maar als deze is opgedroogd is mijn haar wel drooog!

Ik zie dat hier meerdere dames Henna plus hair repair cream gebruiken, maar is dit ook een natuurlijk product? Ik wil dit gebruiken omdat mijn haar zo droog is, maar ik vind het dan zonde als het geen natuurlijk product is, omdat het toch al dure producten zijn

Allaah ﷲ ♥

Reacties
    2.660
    12-04-2009

Ik gebruik de shampoo van Aveda 100% ayurvedisch. Zelf gebruik ik ook pure arganolie resultaat mag er wezen.

-----

Reacties
    660
    23-07-2006

Damessssss ! mijn haar valt uit en ik heb echt hele erge dode punten, mijn haar is heel erg dun geworden en iedereen in mijn omgeving maakt er opmerkingen over, maaaar het probleem is ik durf mijn haar niet te knippen. Ik stel het echt al maanden uit, elke dag zeg ik vandaag ga ik het knippen. Maar ik vind het vreselijk om mijn haar te knippen, ik vind kort haar echt helemaal niks (bij mezelf). Er moet best een groot stuk af, maar ik vind het te veel en vooral omdat ik krullen heb, dan lijkt mijn haar nog korter. Heeft iemand een leuk kapsel waardoor ik het misschien minder erg vind om te doen, of goede tip, of een peptalk. , i'm desperateee.

Berkania

Reacties
    880
    05-09-2008

Citaat Geplaatst door Curious_Girl Bekijk reactie
    Damessssss ! mijn haar valt uit en ik heb echt hele erge dode punten, mijn haar is heel erg dun geworden en iedereen in mijn omgeving maakt er opmerkingen over, maaaar het probleem is ik durf mijn haar niet te knippen. Ik stel het echt al maanden uit, elke dag zeg ik vandaag ga ik het knippen. Maar ik vind het vreselijk om mijn haar te knippen, ik vind kort haar echt helemaal niks (bij mezelf). Er moet best een groot stuk af, maar ik vind het te veel en vooral omdat ik krullen heb, dan lijkt mijn haar nog korter. Heeft iemand een leuk kapsel waardoor ik het misschien minder erg vind om te doen, of goede tip, of een peptalk. , i'm desperateee.
    Kapsel ligt echt aan je gezichtsvorm zou ik eerder aan de kapper vragen.

Ik weet hoe eng het is durfde zelf ook niet. Heb nu schouderhaarlang haar in laagjes. Mijn kortste laagje is maar 10 cm. Het is even wennen maar het zal wel weer groeien.

Als je gespleten punten laat zitten dan blijven ze omhoogsplijten en kan je haar steeds verder omhoog beschadigen. Zou er niet te lang mee wachten zo verkom je nog meer schade.

Act like a Lady, Think like a Man.

MVC Lid

Reacties
    15
    25-08-2010

In welke shampoo zit geen troep? Ik heb veel soorten gebruikt, maar niks helpt tegen droog en beschadigd haar..

Hoepelrokken te huur/ te koop. Pm voor meer informatie.

-----

Reacties
    660
    23-07-2006

Citaat Geplaatst door hoofdpijn Bekijk reactie
    Kapsel ligt echt aan je gezichtsvorm zou ik eerder aan de kapper vragen.

Ik weet hoe eng het is durfde zelf ook niet. Heb nu schouderhaarlang haar in laagjes. Mijn kortste laagje is maar 10 cm. Het is even wennen maar het zal wel weer groeien.

Als je gespleten punten laat zitten dan blijven ze omhoogsplijten en kan je haar steeds verder omhoog beschadigen. Zou er niet te lang mee wachten zo verkom je nog meer schade.
    Ik heb een klein rond gezicht, dus kort haar staat eigenlijk niet echt . Dan krijg ik en nog boller hoofd .

Heb je krullen? Wel goed dat je het durfde zeg!

Ja, je hebt gelijk. Ik moet het maar gewoon doen *zucht*.

Bedankt

I love marrakech

Reacties
    10.617
    16-11-2005

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rifia_angel Bekijk reactie
    Ik gebruik nu ongeveer 3 maanden alleen natuurlijke producten voor mijn haar. Het is echt een hele verbetering (meer volume, mooiere krullen etc. , maar ik heb nu last van haaruitval. Het kan eraan liggen dat ik eerst alleen met conditioner me haar waste, en om de ong 2. weken wel een natuurlijke shamoo. Nu gebruik ik wel altijd shampoo in combinatie met conditioner. Ik hoop dan nu wel verbetering te zien betreft haaruitval.
    Na het wassen gebruik ik leave-in conditioner van yes to cucumbers, maar als deze is opgedroogd is mijn haar wel drooog!

Ik zie dat hier meerdere dames Henna plus hair repair cream gebruiken, maar is dit ook een natuurlijk product? Ik wil dit gebruiken omdat mijn haar zo droog is, maar ik vind het dan zonde als het geen natuurlijk product is, omdat het toch al dure producten zijn
    Ik heb nu ook last van haaruitval. Dat is normaal, had ik vorig jaar ook om deze tijd. Altijd als het herfst wordt dan krijg ik haaruitval.

MVC Lid

Reacties
    32.743
    04-11-2006

Citaat Geplaatst door FUNKYAARBEI Bekijk reactie
    Haha, laat eens een before en after foto zien!
    Draag een hoofddoek dus kan het helaas niet zien maar ik zeg je; het resultaat mag er echt wezen. Ik heb zo'n mooie haarkleur!

Net als haar:

Citaat Geplaatst door MivrOuw_gekkerd Bekijk reactie
    Vraagje?, die shampoo henna plus veranderd dat jou haar kleur?
    Werkt het goed tegen droog haar?
    Ik gebruik andrélon maar het helpt niet, en ik hoor nu ook dat er stoffen in zitten die niet goed zijn.

x
    Nee, mijn haarkleur blijft hetzelfde en het helpt goed tegen droog haar. Die andrelon is niks. Heb ik zelf ook tijdje gebruikt.
    Citaat Geplaatst door Sun-Kissed Bekijk reactie
    Alle dames die Yes to Tomatoes hebben gehaald voor het eerst....hoe was het? Vertel vertel vertel
    Als je verder terugbladert dan lees je veel ervaringen
    Citaat Geplaatst door rifia_angel Bekijk reactie

Heb je ook wat veranderd aan je eten? Gezond zijn komt ook van binnenuit he. Sinds ik die supplementen gebruik heb ik geen last meer van haaruitval en heb ik weer flinke haargroei.
    Citaat Geplaatst door LAYDNAWAL Bekijk reactie
    Ik gebruik de shampoo van Aveda 100% ayurvedisch. Zelf gebruik ik ook pure arganolie resultaat mag er wezen.
    Waar haal jij pure arganolie vandaan?

Ayaat al Qursi.

MVC Lid

Reacties
    32.743
    04-11-2006

Citaat Geplaatst door MAGGY Bekijk reactie
    Up.
    Moet je straks werken?

Ayaat al Qursi.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport