+ Reageer
Pagina 2 van 564 EersteEerste 1 2 3 4 12 27 52 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 8449
    << 4 month's to go<<

Reacties
    1.345
    18-05-2009

Up

Is L'oreal Slecht,

MVC Lid

Reacties
    5.877
    24-09-2004

Ik heb 2 problemen in 1, ik draag zelf hijaab en heb al heel erg lang last van roos. Ik MOET altijd head and shoulders gebruiken, als ik een andere shampoo gebruik dan komt de roos gigasnel terug. Door deze shampoo droogt mijn haar wel heel erg uit!

Ik neem verder geen vitamine D, doen jullie dat wel?
    "Zeg: "O Allah, ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van Djahannam (de Hel), en ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van het graf, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van al-Masieh ad-Daddjaal, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van het leven en de dood." [Overgeleverd door Moeslim]

Allaah ﷲ ♥

Reacties
    2.660
    12-04-2009

AVEDA
    Beste haar shampoos,conditioners,
    Ik gebruik zelf, smooth infusion (aveda) voor krullend haar heet het
    'be curly'.

MVC Premium

Reacties
    32.828
    04-11-2006

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mamalief Bekijk reactie
    welke shampoo moet ik gebruiken dames? ik heb best droog haar
    Je moet naar de tuinen of apotheek gaan en een natuurlijke shampoo kopen.
    Citaat Geplaatst door sunamila Bekijk reactie
    Up

Is L'oreal Slecht,
    Ja!
    Citaat Geplaatst door MaRoCcInA Bekijk reactie
    Ik heb 2 problemen in 1, ik draag zelf hijaab en heb al heel erg lang last van roos. Ik MOET altijd head and shoulders gebruiken, als ik een andere shampoo gebruik dan komt de roos gigasnel terug. Door deze shampoo droogt mijn haar wel heel erg uit!

Ik neem verder geen vitamine D, doen jullie dat wel?
    Mijn nichtje heeft precies hetzelfde probleem. Bij de apotheek verkopen ze een shampoo speciaal voor dat probleem. Hij is wel 23 euro ofzo maar als je het via de huisarts speelt dan krijg je dat vergoed.
    Citaat Geplaatst door rifia22 Bekijk reactie
    Ik gebruik dr. organic maar dan de granaatappel
    echt mijn haren zijn gezond en voller!!
    en vrij van al die schadelijke stoffen!!

bekijk de serie/lijn, is te koop bij de Tuinen

http://www.cosmopinie.nl/weblog/nieu...r_organic.html
    Ik ben ook al bij de tuinen geweest maar kan die niet vinden.

Ayaat al Qursi.
    Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

Bijna Lid

Reacties
    1.078
    27-03-2008

Heey, bedankt dat je me citeert. Wist niet dat mijn reacties waarde toevoegden aan dit forum.

Bijna Lid

Reacties
    1.078
    27-03-2008

Citaat Geplaatst door rifia22 Bekijk reactie
    Ik gebruik dr. organic maar dan de granaatappel
    echt mijn haren zijn gezond en voller!!
    en vrij van al die schadelijke stoffen!!

bekijk de serie/lijn, is te koop bij de Tuinen

http://www.cosmopinie.nl/weblog/nieu...r_organic.html
    Deze shampoo en conditioner gebruik ik ook sinds kort. Hij is echt heerlijk. Ruikt zo lekker fruitig. En je haren worden er zo silky van. Ik was eerst aan het twijfelen tussen de Manuka honinglijn en de Aloe Vera-lijn, omdat die lijnen meer bestemd waren voor droog/krullend/beschadigd haar. Uiteindelijk had ik de Aloe gehaald, maar toen ik thuis kwam vond ik het naar afwasmiddel ruiken. Heb hem uiteindelijk geruild voor de granaatappel shampoo en conditioner. En ben er echt blij mee. Mn haar wordt er echt mooi van. Normaal maken natuurlijke shampoo's en conditioners je haar droog en stug omdat ze geen siliconen bevatten. Ik heb er al heel veel geprobeerd. Maar deze is echt super. Zeker een blijvertje. En ook heel betaalbaar (7 euro per fles) in tegenstelling tot de meeste andere greenproducten.

Bijna Lid

Reacties
    1.078
    27-03-2008

Voor degenen die willen weten om welke producten het gaat: we bedoelen deze shampoo en conditioner. Ze bevatten geen siliconen, sulfaten, parabenen en synthetische geur- en kleurstoffen. Verkrijgbaar bij de Tuinen:

Bijna Lid

Reacties
    1.078
    27-03-2008

Ik zoek alleen nog een goed stylingsproduct op natuurlijke basis voor krullen. Dus als iemand suggesties heeft???

lalala

Reacties
    62
    15-01-2007

Citaat Geplaatst door Wortelsapje1 Bekijk reactie
    Voor degenen die willen weten om welke producten het gaat: we bedoelen deze shampoo en conditioner. Ze bevatten geen siliconen, sulfaten, parabenen en synthetische geur- en kleurstoffen. Verkrijgbaar bij de Tuinen:

Vraagje: Ik gebruikte de Aloe vera en Vitamin e Shampoo van dr organic, maar omdat het niet schuimde leek het alsof eht geen vuil weghaalde en op een gegeven moment maakte het mn haar ook heel vet.

Hebben jullie dit probleem niet gehad ?
    Het Paradijs ligt onder de voeten van je Moeder..!

MVC Lid

Reacties
    70
    16-12-2007

Wie heeft ervaring met Andrelon Care & Repair shampoo?

Bijna Lid

Reacties
    1.078
    27-03-2008

Citaat Geplaatst door MinnieYous Bekijk reactie
    Vraagje: Ik gebruikte de Aloe vera en Vitamin e Shampoo van dr organic, maar omdat het niet schuimde leek het alsof eht geen vuil weghaalde en op een gegeven moment maakte het mn haar ook heel vet.

Hebben jullie dit probleem niet gehad ?
    Ik heb die Aloe en Vitamine E niet gebruikt. Misschien komt dat omdat die shampoo's bedoeld zijn voor droog haar en je haar daardoor misschien vetter wordt. Maar de granaatappelshampoo maakt mn haar echt goed schoon en heel proper. Hij is ook voor alle haarsoorten bestemd. En bij de conditioner staat ook dat het je haar niet verzwaart, wat ik zelf heel prettig vind. Het klopt verder dat het niet goed schuimt. Maar dat komt omdat het geen sulfaten bevat, niet omdat het je haar niet goed schoonmaakt. Ik gebruik zelf twee keer shampoo per wasbeurt. Tweede keer schuimt het wel goed.

MVC Premium

Reacties
    32.828
    04-11-2006

MVC Premium MVC Premium
    Dames, ik heb die dr organic gecheckt en er zitten wel silliconen in!

Ayaat al Qursi.
    Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

Bijna Lid

Reacties
    1.078
    27-03-2008

Citaat Geplaatst door Experience Bekijk reactie
    Dames, ik heb die dr organic gecheckt en er zitten wel silliconen in!
    Huh?! Welke producten dan? Ik zie geen conen staan bij de ingredientenlijstje van mijn shampoo en conditioner.

...

Reacties
    3.272
    09-10-2005

zit in gliss kur ook siliconen?
    لا اله الا الله محمد رسول الله

MVC Premium

Reacties
    32.828
    04-11-2006

MVC Premium MVC Premium
    Heey, bedankt dat je me citeert. Wist niet dat mijn reacties waarde toevoegden aan dit forum.
    Hahaha, graag gedaan. Zeker wel, veel geleerd dankzij jou
    Huh?! Welke producten dan? Ik zie geen conen staan bij de ingredientenlijstje van mijn shampoo en conditioner.
    Het gaat niet alleen cone. Maar ook om -xane en -conol en producten die met ate eindigen.
    Citaat Geplaatst door lalla_nadoria Bekijk reactie
    zit in gliss kur ook siliconen?
    Ja!

Ayaat al Qursi.

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport