Up
Is L'oreal Slecht,

Ik heb 2 problemen in 1, ik draag zelf hijaab en heb al heel erg lang last van roos. Ik MOET altijd head and shoulders gebruiken, als ik een andere shampoo gebruik dan komt de roos gigasnel terug. Door deze shampoo droogt mijn haar wel heel erg uit!
Ik neem verder geen vitamine D, doen jullie dat wel?
"Zeg: "O Allah, ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van Djahannam (de Hel), en ik zoek toevlucht tot U tegen de bestraffing van het graf, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van al-Masieh ad-Daddjaal, en ik zoek toevlucht tot U tegen de beproeving van het leven en de dood." [Overgeleverd door Moeslim]
AVEDA
Beste haar shampoos,conditioners,
Ik gebruik zelf, smooth infusion (aveda) voor krullend haar heet het
'be curly'.![]()

Je moet naar de tuinen of apotheek gaan en een natuurlijke shampoo kopen.
Ja!
Mijn nichtje heeft precies hetzelfde probleem. Bij de apotheek verkopen ze een shampoo speciaal voor dat probleem. Hij is wel 23 euro ofzo maar als je het via de huisarts speelt dan krijg je dat vergoed.
Ik ben ook al bij de tuinen geweest maar kan die niet vinden.![]()
Ayaat al Qursi.
Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.
Heey, bedankt dat je me citeert. Wist niet dat mijn reacties waarde toevoegden aan dit forum.![]()
Deze shampoo en conditioner gebruik ik ook sinds kort. Hij is echt heerlijk. Ruikt zo lekker fruitig.En je haren worden er zo silky van. Ik was eerst aan het twijfelen tussen de Manuka honinglijn en de Aloe Vera-lijn, omdat die lijnen meer bestemd waren voor droog/krullend/beschadigd haar. Uiteindelijk had ik de Aloe gehaald, maar toen ik thuis kwam vond ik het naar afwasmiddel ruiken.
Heb hem uiteindelijk geruild voor de granaatappel shampoo en conditioner. En ben er echt blij mee. Mn haar wordt er echt mooi van. Normaal maken natuurlijke shampoo's en conditioners je haar droog en stug omdat ze geen siliconen bevatten. Ik heb er al heel veel geprobeerd. Maar deze is echt super. Zeker een blijvertje. En ook heel betaalbaar (7 euro per fles) in tegenstelling tot de meeste andere greenproducten.
Voor degenen die willen weten om welke producten het gaat: we bedoelen deze shampoo en conditioner.Ze bevatten geen siliconen, sulfaten, parabenen en synthetische geur- en kleurstoffen. Verkrijgbaar bij de Tuinen:
![]()
Ik zoek alleen nog een goed stylingsproduct op natuurlijke basis voor krullen. Dus als iemand suggesties heeft???
Het Paradijs ligt onder de voeten van je Moeder..!
Ik heb die Aloe en Vitamine E niet gebruikt. Misschien komt dat omdat die shampoo's bedoeld zijn voor droog haar en je haar daardoor misschien vetter wordt. Maar de granaatappelshampoo maakt mn haar echt goed schoon en heel proper. Hij is ook voor alle haarsoorten bestemd. En bij de conditioner staat ook dat het je haar niet verzwaart, wat ik zelf heel prettig vind. Het klopt verder dat het niet goed schuimt. Maar dat komt omdat het geen sulfaten bevat, niet omdat het je haar niet goed schoonmaakt. Ik gebruik zelf twee keer shampoo per wasbeurt. Tweede keer schuimt het wel goed.

Dames, ik heb die dr organic gecheckt en er zitten wel silliconen in!
Ayaat al Qursi.
Allahoe laa ilaha illa hoewa l-hayyoe l-qayyoem, laa ta’goedhoehoe sinatoe wa laa nawm, lahoe maa fie s-samaawaati wa maa fie l-ard, man dhaalladhie yashfa3oe 3indahoe illa bi-idhnih, ya3lamoe maa bayna aydiehim wa maa galfahoem, wa laa yuh’ietoena bishay-im min 3ilmihi illa bimaa shaa’, wa si3a koersiyyoehoe s-samaawaati wa l-ard, wa laa yaoedoehoe hifdhoehoemaa wa hoewa l-3aliyyoe l-3adheem.

Ayaat al Qursi.