Marokko Community
31-07-2010 09:50:24
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > Marokkaanse jongeren, liefde en relaties
Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland.

Adverteren op MAROKKO.nl
Onzeker

Reageer

Opties
Oud 08-03-2010, 17:31   #1
h0ceima_diam0nd
M..

h0ceima_diam0nd is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 101
h0ceima_diam0nd komt net kijken
Credits: 0
Onzeker

DAG JONGENS EN MEISJES,

Ik ken sinds een paar maanden een hele leuke jongen, we hadden in het begin goeie contacten, spraken vaak af, daarna begon het vager en had ik hem 3 weken niet gesproken, Vandaag smste hij mij hoe het met mij ging en wat ik allemaal doe.. Ik snap niet dat hij nu pas reageerd, ik heb toen gewoon 1 smsje terug gestuurd dat het goed gaat en daarna stuurde hij wat ben je aan het doen? waar ik niet op reageerde... Ik weet niet hoe ik met deze jongen op moet gaan, hij is best serieus..volwassen maar te druk bezig en hij geniet veel van zijn leven.. Ik weet niet hoe ik om moet gaan met hem terwijl ik echt verliefd op hem begin te worden.. dames en heren dit is echt serieus ik hoop dat jullie echt tips voor mij hebben over hoe ik moet reageren... hard to get? of gewoon doen alsof er niks aan de hand is... IK WIL GEWOON ECHT INDRUK OP HEM MAKEN EN LATEN ZIEN DAT IK SERIEUS WIL ZIJN MAAR WIL HET LATEN ZIEN ZONDER WORDEN?
alle tips zijn welkom

THANKS! Gr onzekere meid

Naar boven Reageren met citaat

Oud 08-03-2010, 17:34   #2
Bizzzey
5 meiden, 1 nickname

Bizzzey is Offline
Reacties: 1.449
Bizzzey komt net kijken
Vertel het hem dan!

Dat is je enige oplossing.

Oud 08-03-2010, 17:38   #3
h0ceima_diam0nd
M..

Citaat:
Geplaatst door Bizzzey Bekijk reactie
Vertel het hem dan!

Ja dat is wel zo.. maar ik ben bang of ik voel me gewoon te hoog om dit te zeggen, ik heb dit echt nooit tegen een jongen gezegt,
hij zegt altijd je bent mooi, aardig en bla bla praatjes maar nooit over serieuze relatie, ik ben bang dat hij denkt dat dit een spel is.. daarom wil ik heb laten zien dat ik echt serieus ben en hem onder de indruk wil maken maar hoeeee ?????

Oud 08-03-2010, 17:38   #4
Leylaa
.

Leylaa is Offline
Reacties: 85
Leylaa komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door Bizzzey Bekijk reactie
Vertel het hem dan!

Precies, hard to get? Kinderachtig als je het mij vraagt.

Oud 08-03-2010, 17:40   #5
h0ceima_diam0nd
M..

Citaat:
Geplaatst door Leylaa Bekijk reactie
Precies, hard to get? Kinderachtig als je het mij vraagt.
Ja gelijk heb je, zo bereik ik niks mee, zo raak ik em juist kwijt

pff liefde

Oud 08-03-2010, 17:41   #6
h0ceima_diam0nd
M..

Hoop dat ik straks veel tips kan terug lezen dames iig bedankt voor jullie tips!

Oud 08-03-2010, 17:44   #7
Leylaa
.

Leylaa is Offline
Reacties: 85
Leylaa komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door h0ceima_diam0nd Bekijk reactie
Ja gelijk heb je, zo bereik ik niks mee, zo raak ik em juist kwijt

pff liefde
Je kan ook gewoon 'afwachten', kijken wat de tijd je brengt. Dat is natuurlijk het beste.

Oud 08-03-2010, 17:50   #8
Lieveling78
MVC Lid

Lieveling78 is Offline
Reacties: 127
Lieveling78 komt net kijken
Citaat:
Ja dat is wel zo.. maar ik ben bang of ik voel me gewoon te hoog om dit te zeggen, ik heb dit echt nooit tegen een jongen gezegt,
hij zegt altijd je bent mooi, aardig en bla bla praatjes maar nooit over serieuze relatie, ik ben bang dat hij denkt dat dit een spel is.. daarom wil ik heb laten zien dat ik echt serieus ben en hem onder de indruk wil maken maar hoeeee ?????

Hoe oud ben je als ik vragen mag??

Oud 08-03-2010, 17:52   #9
ongeldig22
MVC Lid

ongeldig22 is Offline
Geslacht: Man Man
Reacties: 44
ongeldig22 komt net kijken
Citaat:
DAG JONGENS EN MEISJES,

Ik ken sinds een paar maanden een hele leuke jongen, we hadden in het begin goeie contacten, spraken vaak af, daarna begon het vager en had ik hem 3 weken niet gesproken, Vandaag smste hij mij hoe het met mij ging en wat ik allemaal doe.. Ik snap niet dat hij nu pas reageerd, ik heb toen gewoon 1 smsje terug gestuurd dat het goed gaat en daarna stuurde hij wat ben je aan het doen? waar ik niet op reageerde... Ik weet niet hoe ik met deze jongen op moet gaan, hij is best serieus..volwassen maar te druk bezig en hij geniet veel van zijn leven.. Ik weet niet hoe ik om moet gaan met hem terwijl ik echt verliefd op hem begin te worden.. dames en heren dit is echt serieus ik hoop dat jullie echt tips voor mij hebben over hoe ik moet reageren... hard to get? of gewoon doen alsof er niks aan de hand is... IK WIL GEWOON ECHT INDRUK OP HEM MAKEN EN LATEN ZIEN DAT IK SERIEUS WIL ZIJN MAAR WIL HET LATEN ZIEN ZONDER WORDEN?
alle tips zijn welkom

THANKS! Gr onzekere meid
Zeg hem gewoon wat je voelt, straightforward, dan weet hij waar hij aan toe is en jij ook.

Oud 08-03-2010, 17:56   #10
xMarvellous.
-

xMarvellous. is Offline
Reacties: 7.097
xMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nlxMarvellous. is wereldberoemd op Marokko.nl
Credits: 5
Vertel hem wat je voelt, dat is 't beste vind ik. Als een jongen 'volwassen' is, dan hoort hij daar ook volwassen mee om te gaan. Ik hoop dat 't goed komt insha'Allah meis!

Oud 08-03-2010, 17:57   #11
TheSweetest
Classy

TheSweetest is Offline
Reacties: 168
TheSweetest komt net kijken
Ja dat onzekere gevoel is lastig!

Ik zou gewoon vragen, hoe hij over jullie contact denkt? En dat je van duidelijkheid houd, maar dat je dat nu niet hebt. En dat je 't niet leuk vind dat ie zo 3 weken niks van zich eigen kan laten horen.. En dat je nu gewoon wilt weten waar je aan toe bent en wat hij precies ook wilt.

Dan weet je ook gewoon waar je aan toe bent, en ben je van dat onzekere gevoel af.

Oud 08-03-2010, 17:59   #12
Galopea
Shhhhh....

Galopea is Offline
Reacties: 15.612
Galopea is de melodie van ons lievelingsliedGalopea is de melodie van ons lievelingsliedGalopea is de melodie van ons lievelingsliedGalopea is de melodie van ons lievelingsliedGalopea is de melodie van ons lievelingsliedGalopea is de melodie van ons lievelingsliedGalopea is de melodie van ons lievelingsliedGalopea is de melodie van ons lievelingslied
Hij laat weken niets van zich horen? Hij heeft een ander motje lieverd. Zet hem uit je hoofd. Deze gozer die speelt met je en hij gaat je naar de klote helpen.

Je bent een labiele pathalogische nymphomane met het munchausen syndroom. Ja ik heb het tegen jou.

Oud 08-03-2010, 18:00   #13
Lieveling78
MVC Lid

Lieveling78 is Offline
Reacties: 127
Lieveling78 komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door xMarvellous. Bekijk reactie
Vertel hem wat je voelt, dat is 't beste vind ik. Als een jongen 'volwassen' is, dan hoort hij daar ook volwassen mee om te gaan. Ik hoop dat 't goed komt insha'Allah meis!
Als je een man je gevoelens vertelt zonder te weten wat zijn gevoelens voor jou zijn gaat hij naast zijn schoenen lopen.
Hij belt smst haar nu al na 3 weken. Als hij haar echt leuk vind en de juiste intentie met haar heeft dan laat hij dat haar ook weten of voelen door zijn manier van doen.

Hoe zwaar het ook is ze moet gewoon doen wat hij doet. Dus als hij haar 1 keer in de 3 weken smst. Dan moet ze niet gelijk antwoordden maar een paar dagen later een keer.

Maar dat is natuurlijk hoe ik erover denk uiteindelijk moet ze wat het beste bij haar past.

Oud 08-03-2010, 18:14   #14
Lhoceima-

Lhoceima- is Offline
Reacties: 7.395
Lhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nlLhoceima- is wereldberoemd op Marokko.nl
Wees gewoon jezelf. Zeg hem wat je voor hem voelt en wat je wilt.

Oud 08-03-2010, 18:50   #15
Rebel666
Master

Rebel666 is Offline
Geslacht: Man Man
Reacties: 1.455
Rebel666 komt net kijken
Dat is jullie probleem. Je wilt dat een jongen door hebt dat hij je leuk vindt, maar je bent te trots om het te zeggen. Je bent, net zoals de meeste Marokkaanse meisjes die hard to get doen maar van binnen branden, de dupe van je zelf.
Citaat:
DAG JONGENS EN MEISJES,

alle tips zijn welkom

THANKS! Gr onzekere meid

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:50.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media