| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | § Moeder & Vader § 07-03-2010, 16:07 | #1 |  | | Omayma. ♥ Hottie_87 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 21-12-2008 Locatie: België. "in het goude hartje van me Madré.."[L.] Reacties: 680  Credits: 0 | § Moeder & Vader § Waaraan denk je dan.. Wat betekenen ze voor jou?
[Moeder: Mijn leven, mijn ziel, mijn alles; niemand gaat ooit haar plaats kunnen innemen.. Zoveel pijn en zoveel tijden dat ze met ons heeft doorbracht met zoveeel geduld! Ik dank Allah dat ik zo een moeder heb. Trots dat ze mijn moeder is
Vader: Mijn vader aghh.. Allah ra7moe; uit het oog maar nog steeds niet uit mijn hartje. Heeel trots dat ik zijn naam draag en hij is mijn voorbeeld!
Ik kijk enkel naar hem op incha'allahhhh
ik hou van ze  Mijn liefde voor hen is echt en oprecht incha'allah ]
Nu jij  | __________________________ Pas du tnawies avec moi !
Echt man!!
| | | 07-03-2010, 16:08 | #2 |  | | In My Own World ♥ tanger_lover is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-04-2005 Locatie: .● Unreachable●. Just because her eye's dont tear , doens;t mean her heart doesn't cry. Just because she comes off strond doens't mean there's nothing wrong.... MVC Premium Credits: 5 | Mijn moeder daar heb ik geen woorden voor ze is mijn voorbeeld mijn leven mijn alles  | __________________________ You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be.
~ Mams ♥ | | | 07-03-2010, 16:09 | #3 |  | | Men sbarsh bla bik.. SPARKLING_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-08-2009 Reacties: 1.815 Credits: 0 | Ik snap niet waarom er benadrukt moet worden dat je geen vader en vriendin meer hebt. Zoek je medelijden ofzo?
No offence. Maar als iemand Allahy 7fad in zo'n situatie zou verkeren hou je dat voor eerder binnen betrouwbare kringen. | __________________________ | | | 07-03-2010, 16:15 | #4 |  | | Pieces! crazy_lina is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-06-2005 Locatie: Wily Wonka's chocolate factory Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door SPARKLING_ Ik snap niet waarom er benadrukt moet worden dat je geen vader en vriendin meer hebt. Zoek je medelijden ofzo?
No offence. Maar als iemand Allahy 7fad in zo'n situatie zou verkeren hou je dat voor eerder binnen betrouwbare kringen. | Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.  | __________________________ Why do we condemn ourselves to the limitations of others? | | | 07-03-2010, 16:25 | #5 |  | | Omayma. ♥ Hottie_87 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 21-12-2008 Locatie: België. "in het goude hartje van me Madré.."[L.] Reacties: 680  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door SPARKLING_ Ik snap niet waarom er benadrukt moet worden dat je geen vader en vriendin meer hebt. Zoek je medelijden ofzo?
No offence. Maar als iemand Allahy 7fad in zo'n situatie zou verkeren hou je dat voor eerder binnen betrouwbare kringen. | Wrm begin je daar ineens over? | __________________________ Pas du tnawies avec moi !
Echt man!!
| | | 07-03-2010, 16:26 | #6 |  | | harteloos rIfIaKaWtHaR is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-03-2010 Reacties: 1.023 Credits: 0 | allah yerhmoe ,moge alla over ze waken inschaaallah | __________________________ | | | 07-03-2010, 16:27 | #7 |  | | Omayma. ♥ Hottie_87 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 21-12-2008 Locatie: België. "in het goude hartje van me Madré.."[L.] Reacties: 680  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door rIfIaKaWtHaR allah yerhmoe ,moge alla over ze waken inschaaallah | ? | __________________________ Pas du tnawies avec moi !
Echt man!!
| | | 07-03-2010, 16:28 | #8 |  | | Salah Bukhatir.... Ikramm_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 08-10-2006 Reacties: 540 Credits: 0 | Mijn moeder: Degene de nachten wakker heeft gelegen om mij te verzorgen en mijn liefde voor haar kan ik gewoon niet verwoorden. Zoals ik al eerder gezegt heb zou ik een jaar lang gemarteld mogen worden om 1 ongelukkige dag van haar in te wisselen voor een gelukkige.
Mijn vader: Mijn levende voorbeeld van hoe een man, vader, vriend of buurman moet zijn. Met hem kan ik lachen, huilen serieus praten en gek doen. Kortom,, als mijn toekomstige alleen 50% van de eigenschappen van mijn vader heeft,, ben ik gelukkig vrouw  | __________________________ Volume 9, Book 92, Number 382:
Narrated ‘Abdullah:
The best talk (speech) is Allah’s Book ‘Quran), and the best way is the way of Muhammad, and the worst matters are the heresies (those new things which are introduced into the religion); and whatever you have been promised will surely come to pass, and you cannot escape (it). | | | 07-03-2010, 16:29 | #9 |  | | MVC Lid Appelmoesvla is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-12-2009 Reacties: 584 Credits: 0 | Forever! | __________________________ | | | 07-03-2010, 16:31 | #10 |  | | harteloos rIfIaKaWtHaR is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-03-2010 Reacties: 1.023 Credits: 0 | als ik aan mijn moeder denk ,voel ik warmte en liefde ,denk ik aan zorgzaamheid ,oprechtheid en geduld.
bij mijn vader voel ik bescherming ,denk ik aan wijsheid ,betrokkenheid en eerlijkheid | __________________________ | | | 07-03-2010, 16:31 | #11 |  | | Men sbarsh bla bik.. SPARKLING_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-08-2009 Reacties: 1.815 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door crazy_lina Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.  | Ik snap je eerste zin niet.
Citaat: Geplaatst door Hottie_87 Wrm begin je daar ineens over? | Omdat het mij opvalt. | __________________________ | | | 07-03-2010, 16:31 | #12 |  | | Omayma. ♥ Hottie_87 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 21-12-2008 Locatie: België. "in het goude hartje van me Madré.."[L.] Reacties: 680  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Ikramm_ Mijn moeder: Degene de nachten wakker heeft gelegen om mij te verzorgen en mijn liefde voor haar kan ik gewoon niet verwoorden. Zoals ik al eerder gezegt heb zou ik een jaar lang gemarteld mogen worden om 1 ongelukkige dag van haar in te wisselen voor een gelukkige.
Mijn vader: Mijn levende voorbeeld van hoe een man, vader, vriend of buurman moet zijn. Met hem kan ik lachen, huilen serieus praten en gek doen. Kortom,, als mijn toekomstige alleen 50% van de eigenschappen van mijn vader heeft,, ben ik gelukkig vrouw  |  macha'allah!!! prachtig verwoord! | __________________________ Pas du tnawies avec moi !
Echt man!!
| | | 07-03-2010, 16:32 | #13 |  | | harteloos rIfIaKaWtHaR is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-03-2010 Reacties: 1.023 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Hottie_87 ? | je vader leeft toch niet meer? | __________________________ | | | 07-03-2010, 16:33 | #14 |  | | Omayma. ♥ Hottie_87 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 21-12-2008 Locatie: België. "in het goude hartje van me Madré.."[L.] Reacties: 680  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door SPARKLING_
Omdat het mij opvalt. | Ik bedoel gaat jou toch hellemaal niets aan wat ik plaats of niet?! is toch mijn zaak; kifesh ga zoek iemand anders om op zijn nek te gaan hangen; want ik ben niet in de stemming om diegene te zijn!  | __________________________ Pas du tnawies avec moi !
Echt man!!
| | | 07-03-2010, 16:34 | #15 |  | | Men sbarsh bla bik.. SPARKLING_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-08-2009 Reacties: 1.815 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Hottie_87 Ik bedoel gaat jou toch hellemaal niets aan wat ik plaats of niet?! is toch mijn zaak; kifesh ga zoek iemand anders om op zijn nek te gaan hangen; want ik ben niet in de stemming om diegene te zijn!  | Blijkbaar zoek jij wel mensen waar jij bij hijgend in de nek kan hangen. My bad.. maar zulke reacties vind ik zo schijnheilig. | __________________________ | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:05. | |