| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | hij uit. ik thuis 22-02-2010, 17:41 | #1 |  | | MVC Lid unusual is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-04-2008 Reacties: 28 Credits: 0 | hij uit. ik thuis Ik heb op dit moment een relatie met een jongen. Deze relatie is eerder stuk gegaan omdat we beide andere verwachtingen hadden van de relatie. Toentertijd ging ik uit etc. en wilde ik mijn vrij leventje niet opgeven. Ik ga nu al een hele lange tijd niet meer uit puur omdat ik daar gewoon geen zin meer in heb. Hij gaat ook bijna nooit meer uit.
Ik had afgelopen weekend een vrijgezellenfeestje van een goede vriendin. We zouden met z'n allen achteraf gaan stappen. Hij keurde dit niet goed.
Ik wil hem niet kwijtraken door een nachtje te gaan stappen.
Maar hij ging zelf wel uit afgelopen weekend. En als je hem dan kenbaar maakt dat je het niet op prijs stelt? Komt hij indirect met het antwoord: IK BEN EEN MAN.
Dus ik heb het er mee te leven?
Wat moet je daar nou mee? | | | 22-02-2010, 17:42 | #2 |  | | Wees gwn jezelf... Belmo is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 20-06-2008 Reacties: 3.272  Credits: 0 | Wat ben ik blij dat ik geen relatie heb  | | | 22-02-2010, 17:42 | #3 |  | | MVC Lid Vertu is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-02-2010 Reacties: 165 Credits: 0 | Very sad.. 'ik ben een man' word vaker gebruikt heb ik begrepen.
mannen en vrouwen zijn toch gelijk? .. zoiets hoef je niet te pikken.
ik zou zeggen doe wat leuks met je vriendinnen. | __________________________ The genius himself.  | | | 22-02-2010, 17:43 | #4 |  | | Mens-vriendelijk redcamel- is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 13-03-2009 Reacties: 248 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Belmo Wat ben ik blij dat ik geen relatie heb  |  | __________________________ Om de schatten van ware liefde te beheren, moet je in een crimineel-circuit verkeren.
 | | | 22-02-2010, 17:44 | #5 |  | | Don't even try. Gezeur is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 02-01-2009 Credits: 0 | Lekker voor je. | __________________________ | | | 22-02-2010, 17:45 | #6 |  | | 100% Chaabii. Esperanza. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-10-2005 Reacties: 2.835 MVC Premium Credits: 5 | ik ben een man?? waar haalt hij het lef vandaan om zoiets te zeggen tegen jou. en by the way hij mag en kan je niks verbieden. Het is je man niet. du meid doe waar je zin in hebt en luister niet naar zijn gezanik. meneer gaat zelf uit en verbied anderen om het zelfde te doen.. | __________________________ I hate to see her go, but I love to watch her leave | | | 22-02-2010, 17:46 | #7 |  | | MVC Lid unusual is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-04-2008 Reacties: 28 Credits: 0 | Soms denk ik inderdaad ook waarom ik aan die relatie begonnen ben.
Maar ik hou heel veel van hem.
Uiteindelijk zal je toch wel wat van je vrijheid in moeten leveren als het serieus wordt, of je het nou wilt of niet.
Puntje bij paaltje zijn ze allemaal boeren, hoe openminded ze ook lijken.
Maar wat zouden jullie doen dames?
Zouden jullie het accepteren omdat onze cultuur dit toestaat.
Of heb ik ook het recht om te zeggen dat ik niet wil dat hij nog uitgaat. | | | 22-02-2010, 17:47 | #8 |  | | In My Own World ♥ tanger_lover is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 01-04-2005 Locatie: .● Unreachable●. Just because her eye's dont tear , doens;t mean her heart doesn't cry. Just because she comes off strond doens't mean there's nothing wrong.... MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Vertu Very sad.. 'ik ben een man' word vaker gebruikt heb ik begrepen.
mannen en vrouwen zijn toch gelijk? .. zoiets hoef je niet te pikken.
ik zou zeggen doe wat leuks met je vriendinnen. | Ben jij nou echt een man ? | __________________________ You raise me up, so I can stand on mountains
You raise me up, to walk on stormy seas
I am strong, when I am on your shoulders
You raise me up to more than I can be.
~ Mams ♥ | | | 22-02-2010, 17:48 | #9 |  | | Wees gwn jezelf... Belmo is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 20-06-2008 Reacties: 3.272  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Esperanza. ik ben een man?? waar haalt hij het lef vandaan om zoiets te zeggen tegen jou. en by the way hij mag en kan je niks verbieden. Het is je man niet. du meid doe waar je zin in hebt en luister niet naar zijn gezanik. meneer gaat zelf uit en verbied anderen om het zelfde te doen.. |
Power to the women!
Wedden dat jij zon diehard feministe bent  | | | 22-02-2010, 17:48 | #10 |  | | MVC Lid Vertu is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 18-02-2010 Reacties: 165 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door tanger_lover Ben jij nou echt een man ? | ja, heb ik wat verkeerds gezegd ? | __________________________ The genius himself.  | | | 22-02-2010, 17:49 | #11 |  | | além de seus sonhos Tamanhodosutia is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 25-09-2009 Reacties: 617 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door unusual Ik heb op dit moment een relatie met een jongen. Deze relatie is eerder stuk gegaan omdat we beide andere verwachtingen hadden van de relatie. Toentertijd ging ik uit etc. en wilde ik mijn vrij leventje niet opgeven. Ik ga nu al een hele lange tijd niet meer uit puur omdat ik daar gewoon geen zin meer in heb. Hij gaat ook bijna nooit meer uit.
Ik had afgelopen weekend een vrijgezellenfeestje van een goede vriendin. We zouden met z'n allen achteraf gaan stappen. Hij keurde dit niet goed.
Maar hij ging zelf wel uit afgelopen weekend. En als je hem dan kenbaar maakt dat je het niet op prijs stelt? Komt hij indirect met het antwoord: IK BEN EEN MAN.
Wat moet je daar nou mee? | Zal leuk worden als jullie gaan samenwonen  | | | 22-02-2010, 17:49 | #12 |  | | MVC Lid Salllahhh is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 05-11-2009 Reacties: 151 Credits: 0 | Citaat: | Het is overgeleverd dat Aboe Sa'ied Al Khoedrie zei: "De boodschapper van Allah verliet de Musalla op de dag van 'Eid al Adha of 'Eid al Fitr. Hij liep langs de vrouwen en zei 'O vrouwen! Geef in liefdadigheid, want ik heb gezien dat jullie de meerderheid van de Hel bevolken.' Zij vroegen, 'Waarom is dat zo, O boodschapper van Allah?' Hij antwoordde, 'Jullie vloeken regelmatig en zijn ondankbaar jegens jullie mannen. Voorwaar, ik heb nooit iemand meer tekort zien komen in intelligentie en religieuze verplichtingen gezien dan jullie. Een voorzichtige, gevoelige man kan door enkelen van jullie in dwaling worden gebracht. De vrouwen vroegen, 'O boodschapper van Allah, waarom is onze intelligentie gebrekkig en waarom geldt dit ook voor onze religieuze verplichting? ' Hij vroeg, 'Is de getuigenis (shahada) van twee vrouwen niet gelijk aan die van één man? 'Zij zeiden: 'Ja.' Hij zei, 'Dat is de tekortkoming in intelligentie.' De profeet vervolgde, 'Is het niet waar, dat een vrouw gedurende haar menstruatie niet kan vasten of bidden?' De vrouwen antwoordden, 'Ja.' Hij zei, 'Dat is de tekortkoming in haar religieuze verplichting.'" Overgeleverd door Boekhaarie, 304) | doei | | | 22-02-2010, 17:50 | #13 |  | | Ik ben heumeutje Genietend is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-09-2009 Reacties: 534 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door unusual Ik heb op dit moment een relatie met een jongen. Deze relatie is eerder stuk gegaan omdat we beide andere verwachtingen hadden van de relatie. Toentertijd ging ik uit etc. en wilde ik mijn vrij leventje niet opgeven. Ik ga nu al een hele lange tijd niet meer uit puur omdat ik daar gewoon geen zin meer in heb. Hij gaat ook bijna nooit meer uit.
Wat moet je daar nou mee? |
ey vriendin shit happens! Take it or leave it! Ga je zelf niet vergelijken met een man. Hij blijft de man en jij wordt de slet. Daar ben je marokkaans voor. | __________________________ Schoonheid is een wrede minnaar | | | 22-02-2010, 17:50 | #14 |  | | Don't even try. Gezeur is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 02-01-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Vertu ja, heb ik wat verkeerds gezegd ? |
Ja. Je had moeten zeggen:
Dan behoor je tot de MJLR-mannen. | __________________________ | | | 22-02-2010, 17:50 | #15 |  | | LoveMyMamiieEnDadie youssra4ever is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-05-2009 Reacties: 282 Credits: 0 | Hherlijk gèèn relatie,
Aleen maar hoofpijn,
Kijk waar jullie ruzie over maken,Jullie mogen allebij niet stappen het is HARAM,En wat hij zegt 'ík ben een man' is bullshit omdat hij een man is mag hij ze3ma wel stappen het is HARAM of hij nou een jongen of een meisje is,  | __________________________ Citaat: | *Elke druppel dat uit je oog valt, is een stukje verdriet dat loskomt uit een hoekje van je hart. | | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:56. | |