| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Vriendinnen VS Huwelijk. 22-02-2010, 15:47 | #1 |  | | John Mayor. Contigo020 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-05-2007 Locatie: Para siempre Libertad!! Padria o Muerte! - Atletico Madrid FA CUP winner 2010 & España WK Champ 2010. Reacties: 3.373 Credits: 0 | Vriendinnen VS Huwelijk. Dat gaat prima samen. Als Allah je huwelijk wilt zegenen dan zegent hij je huwelijk, wilt hij je huwelijk vervloeken dan vervloekt hij je huwelijk.
Ik heb een geweldige vriendin, die sinds een tijdje is getrouwd en ik haar kan bellen wanneer ik wil. Op bezoek gaan wanneer ik wil en ten alle tijden voor mij klaar staat ondanks dat zij is getrouwd. Haar huwelijk lijdt daar niet onder, omdat ik weet wat mijn grenzen zijn.
Velen van jullie beweren dat vriendinnen je man kunnen beinvloeden, dat ken en dat ontken ik dus ook niet. Wel weet ik ook dat zij die Allah vrezen nooit, nimmer, tot zoiets in staat zijn wa Allahu a3lem.
Keep your friends close, hoe meer mensen je dicht bij je houdt des te geliefder je wordt bij de mensheid. Des te meer de mensheid je opzoekt en doea's voor je levert. En wat uiteindelijk ook in je voordeel kan werken tijdens salaat zjanaza! | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:49 | #2 |  | | El @i0nE*0ujd@ Machi_Hs0ma is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 17-11-2006 Locatie: Rotterdam, Oujda en El Aioune.. MVC Premium Credits: 5 | Ik ben het zo met je eens, je hebt het ook goed verwoord.
Wat jij nu zegt, heb ik veel meer dan 100x gezegd  .. | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:50 | #3 |  | | Don't even try. Gezeur is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 02-01-2009 Credits: 0 | Uhm.. Toevallig ben jij een kuise Godsvrezende moslima. Je kunt als 'vriendin' ook in totaal verkeerde handen vallen. Ik blijf er bij dat vriendinnen & huwelijk niet samen gaan. | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:52 | #4 |  | | John Mayor. Contigo020 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-05-2007 Locatie: Para siempre Libertad!! Padria o Muerte! - Atletico Madrid FA CUP winner 2010 & España WK Champ 2010. Reacties: 3.373 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Machi_Hs0ma Ik ben het zo met je eens, je hebt het ook goed verwoord.
Wat jij nu zegt, heb ik veel meer dan 100x gezegd  .. | Ik vind het zo bizar dat een dame opeens 180 graden draait terwijl zij nog niet eens zijn verloofd. Haar aanstaande is alleen op bezoek geweest om te praten, vervolg bezoek moet dan nog komen.
Genoeg dames die zich dan geheel anders gaan gedragen en doen alsof ze geen tijd meer voor de wereld hebben. En als je ze per TOEVAL tegen komt op de straten dan verhalen zij het op: 'Ewa hed doenia ou zeman, lwaqkt sa3baa'.
Dan denk ik: Scheer jezelf weg joh.  | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:52 | #5 |  | | 4klavertjes klavertjee_ is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 25-03-2008 Credits: 0 |
Lieve sgat u zegt het zelf. Je weet wat mijn grenzen zijn en voor de rest heb je gelijk | __________________________ :...................  ....................
Citaat: Geplaatst door James_Sok jij bent het eerste marokkaanse meisje op dit forum die ik lief vond. ik ga je ook missen a bo7ber inoe.  |  | | | 22-02-2010, 15:54 | #6 |  | | John Mayor. Contigo020 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-05-2007 Locatie: Para siempre Libertad!! Padria o Muerte! - Atletico Madrid FA CUP winner 2010 & España WK Champ 2010. Reacties: 3.373 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Gezeur Uhm.. Toevallig ben jij een kuise Godsvrezende moslima. Je kunt als 'vriendin' ook in totaal verkeerde handen vallen. Ik blijf er bij dat vriendinnen & huwelijk niet samen gaan. | Daarom moet je ook weten wie je vriendinnen zijn. Als jij een vriendin hebt die godvrezend is, zoals ik in mijn eerste reactie ook aangeef, zal jij niets hoeven te vrezen. Allah zal jullie huwelijk Insha Allah zegenen.
Het is niet zo dat mevrouwtje lief op zaterdag om 09:00 's ochtends loopt te bellen of aan te bellen bij jullie thuis etc. Daarom behoort ook niet iedereen tot 'een vriendin'. | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:55 | #7 |  | | El @i0nE*0ujd@ Machi_Hs0ma is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 17-11-2006 Locatie: Rotterdam, Oujda en El Aioune.. MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Contigo020 Ik vind het zo bizar dat een dame opeens 180 graden draait terwijl zij nog niet eens zijn verloofd. Haar aanstaande is alleen op bezoek geweest om te praten, vervolg bezoek moet dan nog komen.
Genoeg dames die zich dan geheel anders gaan gedragen en doen alsof ze geen tijd meer voor de wereld hebben. En als je ze per TOEVAL tegen komt op de straten dan verhalen zij het op: 'Ewa hed doenia ou zeman, lwaqkt sa3baa'.
Dan denk ik: Scheer jezelf weg joh.  |  ! Ma3endie man salek, die zin heb ik wel vaker gehoord inderdaad.
Alhamdoulillah zijn het niet mijn vriendinnen  ..
Alsof alleen een vriendin het huwelijk kan kapot maken, als de dame geen goede man heeft komt ze ook in de problemen. Wanneer een man ze grenzen kent is er eigenlijk geen probleem.. | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:55 | #8 |  | | John Mayor. Contigo020 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-05-2007 Locatie: Para siempre Libertad!! Padria o Muerte! - Atletico Madrid FA CUP winner 2010 & España WK Champ 2010. Reacties: 3.373 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Highness |
Keep your friends close.
Citaat: Geplaatst door klavertjee_
Lieve sgat u zegt het zelf. Je weet wat mijn grenzen zijn en voor de rest heb je gelijk | Daarom.
Ik weet wat mijn grenzen zijn, ik weet wanneer ik langs kan gaan en wanneer niet. | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:55 | #9 |  | | MVC Lid newhighlighter is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 08-12-2009 Locatie: Another shot of whiskey,can't stop looking at the door,wishing you'd come sweeping in the way you did before Credits: 0 | hoezo kan dat niet samen gaan, alleen om het feit dat je getrouwd.? je wilt neem ik aan ook niet 24 per dag op je mans lippen zitten, een beetje quality time met je vriendinnen mag en kan best,maar moet er bij zeggen choose your friends wisely | __________________________ lopend alleen, eenzaam over het strand,vragen waar je bent
vragen naar je hand,wist ik je maar te vinden
maar hoe kon ik je roepen,hoe kon ik je naam schreeuwen
hoe kon ik je naam fluisteren,sprakeloos is het woord,dat alleen de wereld hoort,zie mijn ogen stoppen met stralen,vragend waar je bent,vragend of je me nog kent | | | 22-02-2010, 15:56 | #10 |  | | Verbannen Lauren_V is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 19-11-2009 Reacties: 2.046 Credits: 0 | Mijn vorige buurvrouw heeft zichzelf opgehangen omdat haar man haar heeft verlaten voor haar ooh zo behulpzame en vriendelijk altijd klaar staande beste vriendin.....Hij vond het geen probleem dat ze elke dag langskwam en in het huis logeerde...  | | | 22-02-2010, 15:57 | #11 |  | | Don't even try. Gezeur is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 02-01-2009 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Contigo020 Daarom moet je ook weten wie je vriendinnen zijn. Als jij een vriendin hebt die godvrezend is, zoals ik in mijn eerste reactie ook aangeef, zal jij niets hoeven te vrezen. Allah zal jullie huwelijk Insha Allah zegenen.
Het is niet zo dat mevrouwtje lief op zaterdag om 09:00 's ochtends loopt te bellen of aan te bellen bij jullie thuis etc. Daarom behoort ook niet iedereen tot 'een vriendin'. |
Precies. Dus de kans dat je een Godsvrezende vriendin treft dezer tijden, is minimaal.
Ik blijf sceptisch, en laat mijn vriendinnen ook niet te dichtbij komen. | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:57 | #12 |  | | John Mayor. Contigo020 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-05-2007 Locatie: Para siempre Libertad!! Padria o Muerte! - Atletico Madrid FA CUP winner 2010 & España WK Champ 2010. Reacties: 3.373 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Machi_Hs0ma  ! Ma3endie man salek, die zin heb ik wel vaker gehoord inderdaad.
Alhamdoulillah zijn het niet mijn vriendinnen  ..
Alsof alleen een vriendin het huwelijk kan kapot maken, als de dame geen goede man heeft komt ze ook in de problemen. Wanneer een man ze grenzen kent is er eigenlijk geen probleem.. | Wel vaker ? Die hoor altijd. Wat dacht je daarvan.
Zoals je tijd voor shoppen kunt maken, meot je ook tijd kunnen maken voor je broeders en zusters in het geloof. Enigzins is niet iedereen oprecht, maarvaak heb je er wel voordeel aan.
Zowel vriendin als man moeten grenzen kennen. Man gaat niet uitgebreid achterover leunen op de bank wanneer vriendin een keer op bezoek komt. En vriendin gaat getrouwde vriendin niet continu lopen lastig vallen terwijl zij weet dat ze iemand moet verzorgen.  Gewoon denken met hersens, sjeize. | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:59 | #13 |  | | John Mayor. Contigo020 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-05-2007 Locatie: Para siempre Libertad!! Padria o Muerte! - Atletico Madrid FA CUP winner 2010 & España WK Champ 2010. Reacties: 3.373 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Gezeur Precies. Dus de kans dat je een Godsvrezende vriendin treft dezer tijden, is minimaal.
Ik blijf sceptisch, en laat mijn vriendinnen ook niet te dichtbij komen. | Daar ben ik het niet mee eens, gelukkig ben ik er alleen maar mee omringd.
Wat is dichtbij komen in jouw ogen ? | __________________________ | | | 22-02-2010, 15:59 | #14 |  | | 20/12/07<3 seniorita1988 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 16-05-2004 Locatie: Bij mijn Masri.(L) Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Contigo020 Dat gaat prima samen. Als Allah je huwelijk wilt zegenen dan zegent hij je huwelijk, wilt hij je huwelijk vervloeken dan vervloekt hij je huwelijk.
Ik heb een geweldige vriendin, die sinds een tijdje is getrouwd en ik haar kan bellen wanneer ik wil. Op bezoek gaan wanneer ik wil en ten alle tijden voor mij klaar staat ondanks dat zij is getrouwd. Haar huwelijk lijdt daar niet onder, omdat ik weet wat mijn grenzen zijn.
Velen van jullie beweren dat vriendinnen je man kunnen beinvloeden, dat ken en dat ontken ik dus ook niet. Wel weet ik ook dat zij die Allah vrezen nooit, nimmer, tot zoiets in staat zijn wa Allahu a3lem.
Keep your friends close, hoe meer mensen je dicht bij je houdt des te geliefder je wordt bij de mensheid. Des te meer de mensheid je opzoekt en doea's voor je levert. En wat uiteindelijk ook in je voordeel kan werken tijdens salaat zjanaza! | Graag gedaan hoor. 
Zelfs nu ik in Egypte zit val ik je lastig.
Dan heb je een zwakke man.
 !! | __________________________ | | | 22-02-2010, 16:00 | #15 |  | | John Mayor. Contigo020 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-05-2007 Locatie: Para siempre Libertad!! Padria o Muerte! - Atletico Madrid FA CUP winner 2010 & España WK Champ 2010. Reacties: 3.373 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Lauren_V Mijn vorige buurvrouw heeft zichzelf opgehangen omdat haar man haar heeft verlaten voor haar ooh zo behulpzame en vriendelijk altijd klaar staande beste vriendin.....Hij vond het geen probleem dat ze elke dag langskwam en in het huis logeerde...  | Daar ging zij al de fout in. Een vriendin laten overnachten en elke dag over de vloer laten komen ? Je moet wel heel erg schaamteloos in je hoofd zijn om dat iedere dag te flikken. | __________________________ | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:03. | |