Marokko Community
31-07-2010 10:03:51
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > Marokkaanse jongeren, liefde en relaties
Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland.

Adverteren op MAROKKO.nl
Vriendinnen VS Huwelijk.

Reageer

Opties
Oud 22-02-2010, 15:47   #1
Contigo020
John Mayor.

Contigo020 is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Locatie: Para siempre Libertad!! Padria o Muerte! - Atletico Madrid FA CUP winner 2010 & España WK Champ 2010.
Reacties: 3.373
Contigo020 komt net kijken
Credits: 0
Lightbulb Vriendinnen VS Huwelijk.

Dat gaat prima samen. Als Allah je huwelijk wilt zegenen dan zegent hij je huwelijk, wilt hij je huwelijk vervloeken dan vervloekt hij je huwelijk.

Ik heb een geweldige vriendin, die sinds een tijdje is getrouwd en ik haar kan bellen wanneer ik wil. Op bezoek gaan wanneer ik wil en ten alle tijden voor mij klaar staat ondanks dat zij is getrouwd. Haar huwelijk lijdt daar niet onder, omdat ik weet wat mijn grenzen zijn.

Velen van jullie beweren dat vriendinnen je man kunnen beinvloeden, dat ken en dat ontken ik dus ook niet. Wel weet ik ook dat zij die Allah vrezen nooit, nimmer, tot zoiets in staat zijn wa Allahu a3lem.

Keep your friends close, hoe meer mensen je dicht bij je houdt des te geliefder je wordt bij de mensheid. Des te meer de mensheid je opzoekt en doea's voor je levert. En wat uiteindelijk ook in je voordeel kan werken tijdens salaat zjanaza!

Naar boven Reageren met citaat

Oud 22-02-2010, 15:49   #2
Machi_Hs0ma
El @i0nE*0ujd@

Machi_Hs0ma is Offline
Reacties: 15.892
Machi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaan
MVC Premium MVC Premium
Credits: 5
Ik ben het zo met je eens, je hebt het ook goed verwoord.
Wat jij nu zegt, heb ik veel meer dan 100x gezegd ..

Oud 22-02-2010, 15:50   #3
Gezeur
Don't even try.

Gezeur is Offline
Reacties: 9.188
Gezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Uhm.. Toevallig ben jij een kuise Godsvrezende moslima. Je kunt als 'vriendin' ook in totaal verkeerde handen vallen. Ik blijf er bij dat vriendinnen & huwelijk niet samen gaan.

Oud 22-02-2010, 15:52   #4
Contigo020
John Mayor.

Contigo020 is Offline
Locatie: Para siempre Libertad!! Padria o Muerte! - Atletico Madrid FA CUP winner 2010 & España WK Champ 2010.
Citaat:
Geplaatst door Machi_Hs0ma Bekijk reactie
Ik ben het zo met je eens, je hebt het ook goed verwoord.
Wat jij nu zegt, heb ik veel meer dan 100x gezegd ..
Ik vind het zo bizar dat een dame opeens 180 graden draait terwijl zij nog niet eens zijn verloofd. Haar aanstaande is alleen op bezoek geweest om te praten, vervolg bezoek moet dan nog komen.

Genoeg dames die zich dan geheel anders gaan gedragen en doen alsof ze geen tijd meer voor de wereld hebben. En als je ze per TOEVAL tegen komt op de straten dan verhalen zij het op: 'Ewa hed doenia ou zeman, lwaqkt sa3baa'.

Dan denk ik: Scheer jezelf weg joh.

Oud 22-02-2010, 15:52   #5
klavertjee_
4klavertjes

klavertjee_ is Offline
Reacties: 8.072
klavertjee_ is een zeldzame schelp in de grote oceaanklavertjee_ is een zeldzame schelp in de grote oceaanklavertjee_ is een zeldzame schelp in de grote oceaanklavertjee_ is een zeldzame schelp in de grote oceaanklavertjee_ is een zeldzame schelp in de grote oceaanklavertjee_ is een zeldzame schelp in de grote oceaan

Lieve sgat u zegt het zelf. Je weet wat mijn grenzen zijn en voor de rest heb je gelijk

Citaat:
Geplaatst door James_Sok Bekijk reactie
jij bent het eerste marokkaanse meisje op dit forum die ik lief vond. ik ga je ook missen a bo7ber inoe.

Oud 22-02-2010, 15:54   #6
Contigo020
John Mayor.

Contigo020 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Gezeur Bekijk reactie
Uhm.. Toevallig ben jij een kuise Godsvrezende moslima. Je kunt als 'vriendin' ook in totaal verkeerde handen vallen. Ik blijf er bij dat vriendinnen & huwelijk niet samen gaan.
Daarom moet je ook weten wie je vriendinnen zijn. Als jij een vriendin hebt die godvrezend is, zoals ik in mijn eerste reactie ook aangeef, zal jij niets hoeven te vrezen. Allah zal jullie huwelijk Insha Allah zegenen.

Het is niet zo dat mevrouwtje lief op zaterdag om 09:00 's ochtends loopt te bellen of aan te bellen bij jullie thuis etc. Daarom behoort ook niet iedereen tot 'een vriendin'.

Oud 22-02-2010, 15:55   #7
Machi_Hs0ma
El @i0nE*0ujd@

Machi_Hs0ma is Offline
Reacties: 15.892
Machi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaanMachi_Hs0ma is een zeldzame schelp in de grote oceaan
MVC Premium MVC Premium
Credits: 5
Citaat:
Geplaatst door Contigo020 Bekijk reactie
Ik vind het zo bizar dat een dame opeens 180 graden draait terwijl zij nog niet eens zijn verloofd. Haar aanstaande is alleen op bezoek geweest om te praten, vervolg bezoek moet dan nog komen.

Genoeg dames die zich dan geheel anders gaan gedragen en doen alsof ze geen tijd meer voor de wereld hebben. En als je ze per TOEVAL tegen komt op de straten dan verhalen zij het op: 'Ewa hed doenia ou zeman, lwaqkt sa3baa'.

Dan denk ik: Scheer jezelf weg joh.
! Ma3endie man salek, die zin heb ik wel vaker gehoord inderdaad.
Alhamdoulillah zijn het niet mijn vriendinnen ..

Alsof alleen een vriendin het huwelijk kan kapot maken, als de dame geen goede man heeft komt ze ook in de problemen. Wanneer een man ze grenzen kent is er eigenlijk geen probleem..

Oud 22-02-2010, 15:55   #8
Contigo020
John Mayor.

Contigo020 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Highness Bekijk reactie

Keep your friends close.

Citaat:
Geplaatst door klavertjee_ Bekijk reactie

Lieve sgat u zegt het zelf. Je weet wat mijn grenzen zijn en voor de rest heb je gelijk
Daarom.

Ik weet wat mijn grenzen zijn, ik weet wanneer ik langs kan gaan en wanneer niet.

Oud 22-02-2010, 15:55   #9
newhighlighter
MVC Lid

newhighlighter is Offline
Geslacht: Man Man
Locatie: Another shot of whiskey,can't stop looking at the door,wishing you'd come sweeping in the way you did before
Reacties: 5.524
newhighlighter is een zeldzame schelp in de grote oceaannewhighlighter is een zeldzame schelp in de grote oceaannewhighlighter is een zeldzame schelp in de grote oceaannewhighlighter is een zeldzame schelp in de grote oceaannewhighlighter is een zeldzame schelp in de grote oceaannewhighlighter is een zeldzame schelp in de grote oceaannewhighlighter is een zeldzame schelp in de grote oceaan
hoezo kan dat niet samen gaan, alleen om het feit dat je getrouwd.? je wilt neem ik aan ook niet 24 per dag op je mans lippen zitten, een beetje quality time met je vriendinnen mag en kan best,maar moet er bij zeggen choose your friends wisely
hoe kon ik je naam fluisteren,sprakeloos is het woord,dat alleen de wereld hoort,zie mijn ogen stoppen met stralen,vragend waar je bent,vragend of je me nog kent

Oud 22-02-2010, 15:56   #10
Lauren_V
Verbannen

Lauren_V is Offline
Reacties: 2.046
Lauren_V komt net kijken
Mijn vorige buurvrouw heeft zichzelf opgehangen omdat haar man haar heeft verlaten voor haar ooh zo behulpzame en vriendelijk altijd klaar staande beste vriendin.....Hij vond het geen probleem dat ze elke dag langskwam en in het huis logeerde...

Oud 22-02-2010, 15:57   #11
Gezeur
Don't even try.

Gezeur is Offline
Reacties: 9.188
Gezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaanGezeur is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Daarom moet je ook weten wie je vriendinnen zijn. Als jij een vriendin hebt die godvrezend is, zoals ik in mijn eerste reactie ook aangeef, zal jij niets hoeven te vrezen. Allah zal jullie huwelijk Insha Allah zegenen.

Het is niet zo dat mevrouwtje lief op zaterdag om 09:00 's ochtends loopt te bellen of aan te bellen bij jullie thuis etc. Daarom behoort ook niet iedereen tot 'een vriendin'.

Precies. Dus de kans dat je een Godsvrezende vriendin treft dezer tijden, is minimaal.

Ik blijf sceptisch, en laat mijn vriendinnen ook niet te dichtbij komen.

Oud 22-02-2010, 15:57   #12
Contigo020
John Mayor.

Contigo020 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Machi_Hs0ma Bekijk reactie
! Ma3endie man salek, die zin heb ik wel vaker gehoord inderdaad.
Alhamdoulillah zijn het niet mijn vriendinnen ..

Alsof alleen een vriendin het huwelijk kan kapot maken, als de dame geen goede man heeft komt ze ook in de problemen. Wanneer een man ze grenzen kent is er eigenlijk geen probleem..
Wel vaker ? Die hoor altijd. Wat dacht je daarvan.

Zoals je tijd voor shoppen kunt maken, meot je ook tijd kunnen maken voor je broeders en zusters in het geloof. Enigzins is niet iedereen oprecht, maarvaak heb je er wel voordeel aan.

Zowel vriendin als man moeten grenzen kennen. Man gaat niet uitgebreid achterover leunen op de bank wanneer vriendin een keer op bezoek komt. En vriendin gaat getrouwde vriendin niet continu lopen lastig vallen terwijl zij weet dat ze iemand moet verzorgen. Gewoon denken met hersens, sjeize.

Oud 22-02-2010, 15:59   #13
Contigo020
John Mayor.

Contigo020 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Gezeur Bekijk reactie
Precies. Dus de kans dat je een Godsvrezende vriendin treft dezer tijden, is minimaal.

Ik blijf sceptisch, en laat mijn vriendinnen ook niet te dichtbij komen.
Daar ben ik het niet mee eens, gelukkig ben ik er alleen maar mee omringd.

Wat is dichtbij komen in jouw ogen ?

Oud 22-02-2010, 15:59   #14
seniorita1988
20/12/07<3

seniorita1988 is Offline
Reacties: 14.983
seniorita1988 is een zeldzame schelp in de grote oceaanseniorita1988 is een zeldzame schelp in de grote oceaanseniorita1988 is een zeldzame schelp in de grote oceaanseniorita1988 is een zeldzame schelp in de grote oceaanseniorita1988 is een zeldzame schelp in de grote oceaanseniorita1988 is een zeldzame schelp in de grote oceaanseniorita1988 is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Dat gaat prima samen. Als Allah je huwelijk wilt zegenen dan zegent hij je huwelijk, wilt hij je huwelijk vervloeken dan vervloekt hij je huwelijk.

Ik heb een geweldige vriendin, die sinds een tijdje is getrouwd en ik haar kan bellen wanneer ik wil. Op bezoek gaan wanneer ik wil en ten alle tijden voor mij klaar staat ondanks dat zij is getrouwd. Haar huwelijk lijdt daar niet onder, omdat ik weet wat mijn grenzen zijn.
Velen van jullie beweren dat vriendinnen je man kunnen beinvloeden, dat ken en dat ontken ik dus ook niet. Wel weet ik ook dat zij die Allah vrezen nooit, nimmer, tot zoiets in staat zijn wa Allahu a3lem.
Keep your friends close, hoe meer mensen je dicht bij je houdt des te geliefder je wordt bij de mensheid. Des te meer de mensheid je opzoekt en doea's voor je levert. En wat uiteindelijk ook in je voordeel kan werken tijdens salaat zjanaza!
Graag gedaan hoor.
Zelfs nu ik in Egypte zit val ik je lastig.

Dan heb je een zwakke man.

!!

Oud 22-02-2010, 16:00   #15
Contigo020
John Mayor.

Contigo020 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Lauren_V Bekijk reactie
Mijn vorige buurvrouw heeft zichzelf opgehangen omdat haar man haar heeft verlaten voor haar ooh zo behulpzame en vriendelijk altijd klaar staande beste vriendin.....Hij vond het geen probleem dat ze elke dag langskwam en in het huis logeerde...
Daar ging zij al de fout in. Een vriendin laten overnachten en elke dag over de vloer laten komen ? Je moet wel heel erg schaamteloos in je hoofd zijn om dat iedere dag te flikken.

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:03.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media