| Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit Alles wat je maar wilt weten over seks en seksualiteit in de Islam. Heb jij vragen over dit onderwerp, of zijn er dingen die jij met de rest wilt delen dan kun jij die hier kwijt. | ontmaagd 15-02-2010, 16:30 | #1 |  | | MVC Lid gewensteanoniem is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-12-2009 Reacties: 404 Credits: 0 | ontmaagd pffffffffffffff
waarom geloven jongens t.w niet meer als een meisje zegt dat ze nog maagd is? ik bedoel ze geloven het niet, ik heb nu een relatie hij gelooft me niet, hij mag wel kijken  | | | 15-02-2010, 16:31 | #2 |  | | *Maraboet Slaz is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 28-01-2008 Locatie: Tempus Fugit, Memento Mori, Carpe Diem. εϊз Credits: 5 | Omdat mannen anders denken over het woord maagd dan vrouwen. Voor vrouwen is het dat vliesje. Voor mannen meer dan alleen dat. | __________________________
Wise men speak because they have something to say;
Fools because they have to say something. -Plato-
And whoever withdraws from remembranceof the Merciful (Allah),
We assign for him a devil, who is an intimate companion to him/her. [43:36] | | | 15-02-2010, 16:39 | #3 |  | | ik bijt graag cassetete is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 09-05-2009 Locatie: de nulle part !! Reacties: 1.221 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door gewensteanoniem pffffffffffffff
waarom geloven jongens t.w niet meer als een meisje zegt dat ze nog maagd is? ik bedoel ze geloven het niet, ik heb nu een relatie hij gelooft me niet, hij mag wel kijken  | je wilt hem nog laten kijken, gekkerd
als hij jou niet geloof dan pech voor hem...jij weet beter, je hoeft je niet te verdedigen....zoalng je niet gelogen hebt natuurlijk | __________________________ Qui donne ne doit jamais s'en souvenir, Qui reçoit ne doit jamais l'oublier..... | | | 15-02-2010, 16:43 | #4 |  | | MVC Lid recepten101 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 08-02-2010 Reacties: 5 Credits: 0 | :p Citaat: Geplaatst door cassetete je wilt hem nog laten kijken, gekkerd
als hij jou niet geloof dan pech voor hem...jij weet beter, je hoeft je niet te verdedigen....zoalng je niet gelogen hebt natuurlijk |
helemaal met je mee eens hoor | | | 16-02-2010, 10:27 | #5 |  | | MVC Lid gewensteanoniem is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-12-2009 Reacties: 404 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door MootjeHabbas En jij gaat daar nog serieus op in?
Meisje meisje toch. |
ja, hij gelooft me niet hij zegt de heletijd ja wij weten beide dat het zo is blablabla zijn woorden maken me echt gek!  | | | 16-02-2010, 10:29 | #6 |  | | MVC Lid gewensteanoniem is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-12-2009 Reacties: 404 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door cassetete je wilt hem nog laten kijken, gekkerd
als hij jou niet geloof dan pech voor hem...jij weet beter, je hoeft je niet te verdedigen....zoalng je niet gelogen hebt natuurlijk | nee, maar ik hou van hem... en ik heb hem ookal een verklaring gegeven maar het zag er niet officieel uit. Hij gelooft me niet omdat ik een relatie heb gehad van 2jaar 1 jaar volop heelvaak uit/aan geweest | | | 16-02-2010, 10:30 | #7 |  | | MVC Lid gewensteanoniem is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-12-2009 Reacties: 404 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Slaz Omdat mannen anders denken over het woord maagd dan vrouwen. Voor vrouwen is het dat vliesje. Voor mannen meer dan alleen dat. |
voormij is het ook meer dan een vliesje!!  | | | 16-02-2010, 11:12 | #8 |  | | *Maraboet Slaz is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 28-01-2008 Locatie: Tempus Fugit, Memento Mori, Carpe Diem. εϊз Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door gewensteanoniem voormij is het ook meer dan een vliesje!!  | Gelukkig. | __________________________
Wise men speak because they have something to say;
Fools because they have to say something. -Plato-
And whoever withdraws from remembranceof the Merciful (Allah),
We assign for him a devil, who is an intimate companion to him/her. [43:36] | | | 16-02-2010, 11:16 | #9 |  | | La vita è bella Abudais is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 17-02-2007 MVC Premium Credits: 5 | relatie is haraaaam  | __________________________ „Der Wille ist ein Vermögen, nur dasjenige auszuwählen, was die Vernunft unabhängig von der Neigung als gut erkennt.“ أنا ملك المغرب.نل | | | 16-02-2010, 11:20 | #10 |  | | MVC Lid gewensteanoniem is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-12-2009 Reacties: 404 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Abudais relatie is haraaaam  |
ja ik heb tegen hem gezegt, kom me hand maar vragen als je me vertrouwt, en als dat het lot is  hij wou liever een relatie | | | 16-02-2010, 11:22 | #11 |  | | La vita è bella Abudais is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 17-02-2007 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door gewensteanoniem ja ik heb tegen hem gezegt, kom me hand maar vragen als je me vertrouwt, en als dat het lot is  hij wou liever een relatie | wat zie je als relatie? | __________________________ „Der Wille ist ein Vermögen, nur dasjenige auszuwählen, was die Vernunft unabhängig von der Neigung als gut erkennt.“ أنا ملك المغرب.نل | | | 16-02-2010, 11:22 | #12 |  | | Thadbath RiffiaZiHolland is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-02-2010 Credits: 0 | Wat een loser zeg. Het feit dat hij vraagt of je maagd bent en dan ook nog niet geloven als je zegt dat je maagd bent. Waarom twijfelt hij aan je verhaal?
Lijkt mij een onzeker mannetje. | __________________________ Religion is the frozen thought of man out of which they build temples.
J. Krishnamurti | | | 16-02-2010, 11:29 | #13 |  | | MVC Lid gewensteanoniem is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-12-2009 Reacties: 404 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door RiffiaZiHolland Wat een loser zeg. Het feit dat hij vraagt of je maagd bent en dan ook nog niet geloven als je zegt dat je maagd bent. Waarom twijfelt hij aan je verhaal?
Lijkt mij een onzeker mannetje. |
nou ik weet t niet hoor, ik had een relatie gehad maar niets verkeerds gedaan.. je gelooft t of niet haha ik zie niks aan sex in een relatie, haha maar hij gelooft dat niet.. | | | 16-02-2010, 11:30 | #14 |  | | MVC Lid gewensteanoniem is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 04-12-2009 Reacties: 404 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Abudais wat zie je als relatie? |
nou gewoon elkaar zien, liefde geven? maar ik wil niets doen .. maar ik weet dat je geen relatie mag hebben.. | | | 16-02-2010, 11:33 | #15 |  | | La vita è bella Abudais is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 17-02-2007 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door gewensteanoniem nou gewoon elkaar zien, liefde geven? maar ik wil niets doen .. maar ik weet dat je geen relatie mag hebben.. | Hoe geef je liefde dan?? | __________________________ „Der Wille ist ein Vermögen, nur dasjenige auszuwählen, was die Vernunft unabhängig von der Neigung als gut erkennt.“ أنا ملك المغرب.نل | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:48. | |