1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    266
    03-05-2002

    Talking

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jullie werken me op me lachspieren.

    Wahaaaaaaaaaaaaaahaaaaahaaa echt lachen gewoon.

    nou ehh slaapse maar en let erop dat jullie de volgende keer niet ergens gedropt worden door je ouders.

    Ik kan helaas niet meepraten met jullie grappige,leuke reisverhalen in de auto. ga al heel lang met de vliegtuig.maar volgend jaar gaan we insha allah met de auto, en ben benieuwd of er nog slapende gezichten tegen de ramen geplamuurd zijn. of iemand op een bankje licht,of achter in de kofferbak hahaha of waar dan ook.

    Take care allemaal ene slaapse

    ciau

  2. #17
    Oud-lid..

    Reacties
    1.039
    17-06-2004

    Origineel gepost door CAMILLIA_3
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jullie werken me op me lachspieren.

    Wahaaaaaaaaaaaaaahaaaaahaaa echt lachen gewoon.

    nou ehh slaapse maar en let erop dat jullie de volgende keer niet ergens gedropt worden door je ouders.

    Ik kan helaas niet meepraten met jullie grappige,leuke reisverhalen in de auto. ga al heel lang met de vliegtuig.maar volgend jaar gaan we insha allah met de auto, en ben benieuwd of er nog slapende gezichten tegen de ramen geplamuurd zijn. of iemand op een bankje licht,of achter in de kofferbak hahaha of waar dan ook.

    Take care allemaal ene slaapse

    ciau

    auto is beter dan vliegtuig...Dan beleef je tenminste wa.. :boogie:

  3. #18
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Origineel gepost door Niais
    Slaap is heilig! In die drie dagen ben elke nacht 3 uur wakker, dat is wanneer de rest gaat rusten. Ik moet dan zogenaamd op de auto's letten. Klootzakken dat het zijn. "Hier drink wat koffie. Niet gaan slapen! Let op onze spullen" ... ze stelen gewoon mijn slaap! Maar allé, ik moet wel toegeven dat ik ontzettend leuke tijden heb gehad in de nachten met allerlei typetjes die ik in die restaurantjes heb leren kennen.
    En overdag, tja, dat is mìjn slaaptijd, en ik ben dan ook echt niet wakker te krijgen.
    Vorige zomer in Spanje, het was rond de 16 uur en hoe kan het ook anders, ik sliep. De kloothommels c.q mijn ouders en hun kinderen stopten om zich te verfrissen en wat te eten. Naar verluid probeerde mijn moeder me tevergeefs wakker te maken. Tijdens mijn slaap voelde ik wat handen op mijn rug, mijn hoofd en benen, maar ik liet het maar gebeuren. Ik hoorde gegniffel en ge-ssssst. Ik verkeerde in diepe slaap toen ik me omdraaide en ik viel naar mijn scrhrik op de grond. Ik werd wakker en ik zag mezelf onder een bankje in een of andere parkeerplaats liggen. Geen ouders, geen broers, geen auto's te bekennen. Ze hadden me gewoon op zo'n verdomd bankje gelegd en verdwenen.
    Nou wat doet een persoon dan?
    Natuurlijk! Verder slapen.
    Even later kwam mijn broer en tilde me de auto in. Ze dachten me bang te laten maken. Echt sletjes dat het zijn. Tja, mijn slaap is heilig.



    Gezellig toch

  4. #19
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Origineel gepost door DANSKONINGIN
    hahahahah'hahahahahahahahahahahahahahahahahahaa. Gelijk heb je meid!! Gewoon doorslapen. Zou ik ook doen.
    Later als ik in Marokko ben kom ik erachter dat mijn zusjes naar alle toffe plekjes zijn geweest in Frankrijk en Spanje. Ik zie foto's waarvan ik denk Wanneer en waar is dit???
    Ik krijg altijd het zelfde antwoord:'jij sliep!

    Precies

  5. #20
    .

    Reacties
    555
    05-01-2004

    M'n broer z'n slippers zijn gejat terwijl hij aan het slapen was op zo'n bankje in Melilla of Malaga, weet et ff niet meer...
    Maar het was wel prachtig om dat gezicht van em te zien..huh, mejskien tiesiera ienoe??????????????

    Waar jij niet komt, kom ik wel


  6. #21
    arm maar o zo rijk

    Reacties
    1.083
    22-01-2004

    wij zitten altyd op elkaar gedrukt als we slapen onderweg. Vorige zomer kwamen we terug met 10 mensen in een auto van 9 personen. We zaten met z'n vieren op een bank van drieen, dat was pas een hel, als ik wou slapen en m'n hoofd raakte iemands schouder, dan duwde ze het er gelijk af

    Alhamdoulillaah.


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    67
    17-02-2004

    Origineel gepost door Niais
    Slaap is heilig! In die drie dagen ben elke nacht 3 uur wakker, dat is wanneer de rest gaat rusten. Ik moet dan zogenaamd op de auto's letten. Klootzakken dat het zijn. "Hier drink wat koffie. Niet gaan slapen! Let op onze spullen" ... ze stelen gewoon mijn slaap! Maar allé, ik moet wel toegeven dat ik ontzettend leuke tijden heb gehad in de nachten met allerlei typetjes die ik in die restaurantjes heb leren kennen.
    En overdag, tja, dat is mìjn slaaptijd, en ik ben dan ook echt niet wakker te krijgen.
    Vorige zomer in Spanje, het was rond de 16 uur en hoe kan het ook anders, ik sliep. De kloothommels c.q mijn ouders en hun kinderen stopten om zich te verfrissen en wat te eten. Naar verluid probeerde mijn moeder me tevergeefs wakker te maken. Tijdens mijn slaap voelde ik wat handen op mijn rug, mijn hoofd en benen, maar ik liet het maar gebeuren. Ik hoorde gegniffel en ge-ssssst. Ik verkeerde in diepe slaap toen ik me omdraaide en ik viel naar mijn scrhrik op de grond. Ik werd wakker en ik zag mezelf onder een bankje in een of andere parkeerplaats liggen. Geen ouders, geen broers, geen auto's te bekennen. Ze hadden me gewoon op zo'n verdomd bankje gelegd en verdwenen.
    Nou wat doet een persoon dan?
    Natuurlijk! Verder slapen.
    Even later kwam mijn broer en tilde me de auto in. Ze dachten me bang te laten maken. Echt sletjes dat het zijn. Tja, mijn slaap is heilig.

    hahaha wallahila deze is goed. En dan slaap je gewoon verder??? ewa alela Bazz
    Doe normaal, dan doe je al gek genoeg

  8. #23
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Up ondertussen zijn er al heel wat mensen terug uit Marokko...

    Nog intressante dingen gezien zoals mensen die tegen 't raam geplakt zitten ..??

    Alhamdulillah


  9. #24
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Miss_Magrebia
    Ik WAS altijd de *** tijdens de vakantie: Was de gene die op moest letten ( de weg) samen met PA.... en geloof me de hele dag naar Farid El Atrach luisteren was geen pretje :toink:

    Wanneer we stopten, was ik de gene die gestuurd werd om brood en drinken te kopen...........

    Wanneer we eindelijk stopte voor een middagdutje.....lagen me zusje languit op de achterbank... me ouders buiten op de kleed en ik
    moest maar weer opletten ..........Zehma me zusjes sliepen..!!!!

    Me zusjes moesten me altijd hebben, ze waren gewoon Jaloers dat ik voorin mocht zitten..... maar ik pakte ze lekker terug... wanneer het warm was, lekker raampje open.... kon ik luchten en me zusje niet

    Maar nu met Airco, kon het vorig jaar niet

    Ahhhhh zo erg dit jaar wel toch inchalah

    Alhamdulillah