1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    29
    29-08-2009

    opleiding logopedie

    Wie volgt er de opleiding Logopedie of wie kent iemand die deze opleiding volgt? Hoe zijn de kansen op de arbeidsmarkt?

    Thank you!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-08-2007

    ik ben eerstejaars studente Logopedie
    er is heel veel vraag naar Logopedisten!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    29
    29-08-2009

    Hi mounia, via welke hogeschool volg jij de opleiding en hoe oud zijn de leerlingen ongeveer? Ben namelijk zelf 30. Hoe ervaar jij deze opleiding zelf?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-08-2007

    hey mcdreamy, ik zit op de hogeschool r'dam en de meeste studenten zijn tussen de 18 en 23 jaar, maar er zit wel een vrouw van 36 jaar tussen..alles kan! als je het echt wil, moet je t gewoon doen!
    ik zelf twijfel, je moet best veel aan je spraak en articulatie werken en als logopedist krijg je vrij weing betaald (niet dat geld zo'n grote rol speelt, maar je wilt natuurlijk wel goed verdienen later).

    als je nog meer vragen heb..stel ze maar!

  5. #5
    Alhoceima.

    Reacties
    7.972
    11-11-2005

    Is het een zware opleiding?

    Ik twijfel of ik er aan wil beginnen!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    28
    12-08-2007

    ik zit pas in het eerst jaar, en het valt wel mee eigenlijk.
    als je niet van presentaties houdt, dan heb je geluk..dat hebben we nu miss 1 keer gehad
    een kwartaal duurt 10 weken, dan moet je in week 5 een BP (soort werkstuk) inleveren en heb je de herkansingen.
    in week 10 heb je de tentamens..niet veel, maar wel veel stof die je moet leren.
    maarja zoiezo is het eerste jaar veel stof leren en daarna ga je steeds meer stages lopen.


    je kan proefstuderen of meeloopdagen bezoeken!

  7. #7
    Alhoceima.

    Reacties
    7.972
    11-11-2005

    Oh ok, nee ik vind presenteren helemaal niet erg.