1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    230
    04-03-2002

    WIE gaat er stemmen? en op WELK partij? en WAAROM?

    kan ik tenminste ff afkijken

  2. #2
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Zakkenvuller en witteboordencriminelen

    Je ziet ze nooit op TV, je hoort nooit geen goed plan van ze, ze naaien de belastingbetaler 4 jaar waar ze kunnen. En zo voor de verkiezingen kan je geen tv aanzetten of je ziet weer zo'n kwijlebal 4 jaar leugens en slechte comromissen goedpraten en wederom loze beloftes doen.

    Een nekschot kunnen ze krijgen, allemaal stuk voor stuk.

    Ik laat mijn stem ongeldig verklaren, trap er niet meer in, er zal wederom niets meer van die loze beloftes terecht komen.


    Ik denk dat de helft hier op ons Pimmetje gaat stemmen overigens.
    Kennis is nog geen wijsheid.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    230
    04-03-2002

    verder alles goed?

  4. #4
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    ZIjn gangetje

    Origineel gepost door JUSTda2ofUS
    verder alles goed?
    Afgezien van mijn zweetvoeten, glazen oog, schuim op mijn mond, slechte adem, plaat in mijn hoofd, kunstbeen, rotte gebit, stemmen in mijn hoofd, loenzige blik, winderigheid, spraakgebrek, pleinvrees en scyzofrenie best wel ja moet ik zeggen..


    Het leven is maar relatief en je kan niet alles hebben he...Bedankt voor de interesse, met jouook alles OK?
    Kennis is nog geen wijsheid.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    230
    04-03-2002

    ik weet niet man, deze prikbord doet me twijfelen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    230
    04-03-2002

    Maar eeen ding is zeker....

    Als de allochtoon/medelander thuis blijft en niet gaat stemmen , krijgen kleine (racistische) partijen eerder meer zetels en shit doordat haar 5 aanhangers staan te popelen om te stemmen terwijl de 50000 buitenlanders thuis blijven en automatisch deze partijen lijken "hoog" gescoord te hebben.

  7. #7
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Niet helemaal waar

    Voorheen ging je stem naar de grootste partij als je niet kwam opdagen, PVDA dus (geen rascistische extreem rechste partij zoals jij aangeeft) maar tegenwoordig als je niet stemt gebeurt er niets met je stem, hij gaat niet naar de grootste partij, niet naar de kleinste, hij telt gewoon niet mee.

    Dus het klopt niet helemaal wat je zegt.
    Kennis is nog geen wijsheid.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    230
    04-03-2002

    heb uiteindelijk ook niet gestemd....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    230
    04-03-2002

    wistje dat er veel allochtonen in Rotterdam juist wel gestemd hebben? en op PIMFORTUYN op precies te zijn... Zijn er dan zoveel fieliekurs onder de allochtonen in R'dam?

  10. #10
    No One

    Reacties
    2.167
    05-07-2002

    KAASKOP????? laat me niet lache

  11. #11
    Dienares van Allah

    Reacties
    181
    06-05-2003

    Origineel gepost door BigLipsJagger
    Hallo

    haha jij hebt echt niks te doen, topic van een jaar terug.
    Zeg: "Ik ben slechts een mens gelijk gij, doch mij wordt geopenbaard dat uw God slechts één God is. Laat daarom degene, die op de ontmoeting met zijn Heer hoopt, goede daden verrichten en bij de aanbidding van zijn Heer niemand anders met Hem vereenzelvigen. 18.110