1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.479
    30-08-2005

    Thumbs up Cold Uterus..Kou in baarmoeder.

    Chinezen geloven in een fertiliteitsprobleem dat ‘koude baarmoeder’ heet. De baarmoeder zou dan net zo koud aanvoelen als handen en voeten en een bevrucht eitje zou het veel te koud hebben om daar te overleven.

    Een koude baarmoeder (cold uterus) vind je inderdaad op heel wat websites over acupunctuur als ‘reden voor een medisch onverklaarbare onvruchtbaarheid’. De baarmoeder zou dan te laat reageren op de hormonen die je lichaam produceren (failing uterus lining), waardoor de baarmoeder onvoldoende sterk is om een bevrucht eitje op te vangen. Typische symptomen zijn koude handen en voeten, lage rugpijn, menstruatiekrampen en mogelijk problemen met je vertering.

    ‘IVF zou jou nooit kunnen helpen.’, vertelt hij me. ‘Een bevrucht eitje zou het dan nog steeds ‘te koud’ hebben om te groeien. Maar als wij jou helpen je baarmoeder te warmen, dan ben je binnen dit en zes maanden zwanger.’

    Eén acupunctuursessie per maand (in de vaginale streek) en een dieet. Gedaan met salades en gezond eten. Voortaan staan er warme soepen, warme groenten, gebakken vlees en gebakken vis op het menu. Gedaan met water, yoghurt en alle andere producten uit de koelkast.

    Typ Cold Uterus in op Google.nl en kijk wat voor info er hierover bestaat!
    Yaa Rabbie lakal hamdoe kamaa yanbaghie li jalaali wadj-hika wa li 3adiemie sultaanika. De engelen kunnen de hasanat van deze do3a niet tellen, omdat het zoveel is, terwijl zij zelfs het aantal druppels van de zee kunnen tellen, soubhanAllah.

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    2.751
    20-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    in marokko kennen we toch ook het fenomeen 'koude baarmoeder'

    alleen vraag ik me af, hoe weten ze dat het om een koude baarmoeder gaat??
    Als men wist, wat het gebed ons kon geven, dan ging iedereen, geknield door het leven..

  3. #3
    utrechhtttt

    Reacties
    6.530
    02-10-2008

    dat zeggen wij marokkanen tog ook
    elwalda mie tkoen berda elmra mat hmelsh

    dan gaan ze in de weer met verwarmde olijfolie paarse knoflook pakketjes

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.479
    30-08-2005

    Ja en er wordt hiervoor Ras el 7anut gebruikt. Grappig dat chinezen dit ook kennen, want de Nederlandse artsen kijken je zo aan als je koude baarmoeder benoemt.
    Yaa Rabbie lakal hamdoe kamaa yanbaghie li jalaali wadj-hika wa li 3adiemie sultaanika. De engelen kunnen de hasanat van deze do3a niet tellen, omdat het zoveel is, terwijl zij zelfs het aantal druppels van de zee kunnen tellen, soubhanAllah.

  5. #5
    utrechhtttt

    Reacties
    6.530
    02-10-2008

    ja klopt
    heb ik ook gemerkt
    nederlanders geloven niet in koude baarmoeder

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    87
    30-11-2009

    Lieve zusters,

    Kou in de baarmoeder bestaat zeker wel. Alleen hier in Nederland kennen ze dit niet. Om zwanger te kunnen worden heb je een optimale omgeving voor je embryo nodig. Daarom is hijama ook zo goed. Zelfs het WHO heeft dit aangegeven. Ik werk ook nog met kruiden die je baarmoeder kunnen verwarmen. Jullie kunnen op mijn website meer info vinden. Je mag me bij vragen ook altijd een pm sturen of mailen. www.hijamaencupping.nl

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    8.553
    27-10-2005

    Ik wil ook Hijaama doen voor mijn rug ga nu je site bekijken.

  8. #8
    mama v/e dochtertje

    Reacties
    117
    21-12-2009

    kipje goed kruiden met ras el hanout, opeten, en dan meteen gaan slapen, dus niet nog lekker naar buiten gaan wandelen ofzo.
    en geen koude dranken drinken achteraf.

    je kan ook met gedroogde lavendel "stomen"
    of
    habba sawda drinken, dat verwarm ook de baarmoeder, en verder altijd met zo'n koude weer: goed aankleden, uit de tocht blijven.

    we gaan voor een tweede insha'Allah

    6e ronde
    volgende NOD : 30/06/2010

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.457
    03-02-2009

    He hijamaa expert. Hoe weet je of iemand kou in de baarmoeder heeft?? En is hijaama net als accupunctuur????

  10. #10
    shop addict

    Reacties
    1.916
    29-01-2010

    Je moet nooit met bloote voeten lopen thuis, of op een koud bankje zitten.
    Daardoor vat je gauw kou in je baarmoeder en daardoor krijg je ook snel blaasontstekking
    . Rabbana 3alayka tawakkalnaa wa ilayka anabnaa wa ilayka al-masier ! In Tetouan♥..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.479
    30-08-2005

    Voor mij geen koud water of andere drank meer in de avond. Theeeeeeeeee
    Yaa Rabbie lakal hamdoe kamaa yanbaghie li jalaali wadj-hika wa li 3adiemie sultaanika. De engelen kunnen de hasanat van deze do3a niet tellen, omdat het zoveel is, terwijl zij zelfs het aantal druppels van de zee kunnen tellen, soubhanAllah.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    796
    10-09-2009

    heeft het geholpen?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.772
    15-12-2005

    wat is hijamaa
    Hangplek voor vrije gedachten

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    796
    10-09-2009

    hoi dames, ik ben momenteel bezig met acupuntuur en ze zei dat ik kou heb in mijn baarmoeder.nu vraag ik me af of er dames zijn die zwanger zijn geraakt door deze behandeling!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    796
    10-09-2009

    oja om misverstand te voorkomen; ik ben de zus van miss_bundy