1. #1
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    crisis marokkaanse elftal tegen botswana

    (TheAtlasLions.com) The Atlas Lions are confronted with many injuries on their side ahead of the World Cup/African Cup of Nation qualifier against Botswana on July 3rd.

    So is Mustapha Bidoudane who came to replace injured Mounir Diane, sustained an injury on his knee. Bidoudane will therefore not travel with The Atlas Lions to Gaborone.

    Other injured players are: Hassan Alla (back injury), Youssef Safri (back injury), Amine Rbati, Jaouad Zairi, Nourredine Naybet, Mounir Diane and Karim Zaza.

    The Atlas Lions will play with a handicapped squad against Botswana, they are ranked 3rd in Group 5 as they collected just 1 point from one match and that was against Malawi. Tunisia lead with 3 points from two games.

    naybet en zairi zullen weer niet meedoen rbati ook niet dus wie gaat er centraal in de verdediging spelen we zullen het denk ik moeten doen met fouhami :rotpc: en ja voor de rest zie ik als enige oplossing een paar spelers van het olympische elftal laten overkomen
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  2. #2
    safi mond dicht

    Reacties
    1.832
    06-01-2004

    waarom doen ze niet mee dan?is naybet nog steeds geblesseerd?
    als achteruitkijken je pijn doet en voor uitkijken je bang maakt, kijk naast je en ik zal er zijn(L)

  3. #3
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    jaa ze zijn allemaal geblesseerd gelukkig zijn hadji chamakh en mokhtari er wel bij ik vind dat bouden naast chamakh moet spelen want die bouden heeft ook een goede individuele actie
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  4. #4
    safi mond dicht

    Reacties
    1.832
    06-01-2004

    maar ouadoe speelt als een verdediger?ewa hem vind ik wel
    wel jammer dat die anderen nog steeds geblasseerd zijn
    als achteruitkijken je pijn doet en voor uitkijken je bang maakt, kijk naast je en ik zal er zijn(L)

  5. #5
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    ok na al dit blessure-leed heb ik toch een opstelling kunnen maken die in mijn ogen perfect is:



    lemyaghri

    regragui ouaddou elkarkouri saber of tajedinne


    yazid kaissi/youssef hadji kharja alioui mokhtari


    chamakh bouabid bouden/allaoui/akadar


    dit elftal kan denk ik 22 spelers van botswana aan er is een goede verdediging met kharja en alioui die ook verdedigend spelen en hadji en mokhtari moeten mee naar voren om chamakh en bouden assistentie te verlenen het maakt mij niet uit wie er naast chamakh komt of het nou bouden of die andere twee zijn en waarom eigenlijk niet chamakh samen met baha of ahanfouf maar ja dat zien we wel
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  6. #6
    FREE PALESTINA !!!

    Reacties
    3.977
    08-04-2004

    neeeee dit is wel een goeie maar dan doe ik liever dit....

    ---Fouhami---

    Regraui----oudaou----Elkarkouri----Kacemi/kharja

    Safri----hadji/kaissi------mohktari---Moha/Allioui--

    Chamakh--------Baha/Hadji---

    dit vind ik een goeie gewoon de vertrouwelijke basis spelers maar ik denk dat de geblesserde spelers tegen tunesie er weer allemaal weer zijn...
    Fc Barcelona Messi > Everyone

  7. #7
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    MAROKKO GAAT VERLIEZEN VAN BOTSWANA....ZE KUNNEN BETER RAJA CASABLANCA OPSTELLEN.....
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  8. #8
    .

    Reacties
    80
    16-01-2004

    hee, man wat loop je je eigen land een beetje aftezeiken, beetje zelfvertrouwen mag heus wel!
    ik hoop en heb alle vertouwen in dat marokko gaat winnen!!!!
    vooral die mokhtari en hadji samen, gataar


    xxx amria

  9. #9
    TanGer.!

    Reacties
    1.391
    26-10-2003

    Geeeen Fouhamii....

    Zazaof lemyaghri
    Moet Keepen..!..Hun Moeten een KanS Krijgen....
    ...

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Zag Je Ze Gister Trainen

    Aaaah Meskien Chamakh Heeft gezegt Dat Hij Het Bijna Niet meer Aan Kan...Maar Een Egte Voetballer Moet Dat Tog Wel Aankunnen..Zoveel heeft Hij Ook Weer niet Gedaan Tog

  11. #11
    FREE PALESTINA !!!

    Reacties
    3.977
    08-04-2004

    Origineel gepost door Atlasleeuw
    MAROKKO GAAT VERLIEZEN VAN BOTSWANA....ZE KUNNEN BETER RAJA CASABLANCA OPSTELLEN.....
    nee man ze verliezen niet hoor ik ben blij met een punt maar ik denk dat marokko met 3 punten vandoor gaat maar ja ze hebbben wel goeie spelers hoor maar we zien het wel.......

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door hayete
    Zag Je Ze Gister Trainen

    Aaaah Meskien Chamakh Heeft gezegt Dat Hij Het Bijna Niet meer Aan Kan...Maar Een Egte Voetballer Moet Dat Tog Wel Aankunnen..Zoveel heeft Hij Ook Weer niet Gedaan Tog

    ja idd.....hij zei dat hij wel ging meespelen, maar dat hij moe is....

    Maar ik vind ook...als je op zo een niveau speelt...dat je het dan wel aan moet kunnen....Die Engelsen dan..die hebben 2 keer in de week een wedstrijd....ze trainen dus super hard....komen ze daarna naar het Ek moeten ze ook weer elke dag trainen en als dit klaar is weer verder tranen voor de voorrondes van het Wk....
    Het houdt nooit op....


    maar Chamakh daarentegen.....die heeft net de Africa cup gehad....is daarna meteen doorgegaan naar Frankrijk...om te spelen...en nu dit weer .....

    Ik zou het niet kunnen voetballer zijn.....

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    En Daarna Moet Hij ook Nog De Olympische Spelen

  14. #14
    FREE PALESTINA !!!

    Reacties
    3.977
    08-04-2004

    misschien gaat het niet door.........ze club wil hem behouden.......
    Fc Barcelona Messi > Everyone

  15. #15
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    Origineel gepost door hayete
    Zag Je Ze Gister Trainen

    Aaaah Meskien Chamakh Heeft gezegt Dat Hij Het Bijna Niet meer Aan Kan...Maar Een Egte Voetballer Moet Dat Tog Wel Aankunnen..Zoveel heeft Hij Ook Weer niet Gedaan Tog
    dat is niet gek hij heeft een heel zwaar seizoen gehad met bordeaux en marokko altijd op trainingskamp en in de afrika cup en misschien ook nog in athene en hij is maar 20 jaar ik vind dat hij niet mee moet naar athene omdat hij anders uitgeput raakt we moeten hem nog tegen tunesie gebruiken dus het is helemaal niet gek

    en in engeland spelen ze maar 1 keer per week hoor hanane
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek