1. #1
    De AllerLiefste

    Reacties
    284
    12-12-2004

    Wees niet bedroefd (Dr. Aaidh Al-Qarni)

    DAMESSSS

    Wie heeft dit boek??

    Alvorens ik deze ga bestellen wil ik weten wat jullie meningen zijn hierover???

    Ik hoor het wel!!!!
    Dawud inoe (L) 11/12/12(L)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    603
    11-03-2007

    Het is wel een goed boek, alleen vind ik dat hij wel een aantal keer in herhaling valt.
    Overigens was ik toendertijd nog steeds bedroefd na het lezen ervan :S. Maar je leert wel dingen relativeren erdoor.
    Dusss, ik zou hem wel kopen als ik jou was



  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.239
    28-10-2009

    Ik hoorde van mijn nicht dat het een goed boek is.
    Mijn broer heeft hem ook, ben er nog niet aan toe gekomen om em te lezen...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.116
    18-08-2009

    Ik heb hem thuis.
    Ik heb hem gekregen toen ik in dip zat. Ik vind hem wel goed.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.355
    05-12-2005

    ik heb hem ook staan, ik vind het wel een goed boek. zeker de moeite waard
    Ik denk altijd het beste over iedereen, dat bespaart me een hoop tijd

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door F.aatima Bekijk reactie
    DAMESSSS

    Wie heeft dit boek??

    Alvorens ik deze ga bestellen wil ik weten wat jullie meningen zijn hierover???

    Ik hoor het wel!!!!



    Ik raad je hem 10000000x aan!!

  7. #7
    De AllerLiefste

    Reacties
    284
    12-12-2004

    Citaat Geplaatst door Mayday09 Bekijk reactie
    Ik heb hem thuis.
    Ik heb hem gekregen toen ik in dip zat. Ik vind hem wel goed.

    Deed het boek ook iets met je in de tijd dat je in een dip zat? Dat vind ik ook wel belangrijk....
    Dawud inoe (L) 11/12/12(L)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    337
    18-05-2006

    Het is een goed boek. Als je ergens aan ´lijdt´ (verdriet, stress of je hebt even een oppepper nodig) dan zou dit boek zeker een verzachtende werking kunnen hebben.

    Zijn andere vertaalde boek naar het NL genaamd ´Jij kunt de gelukkigste vrouw ter wereld zijn´ is ook zeer mooi. Je zult je als moslimvrouw vereerd voelen na het lezen van dat boek.

  9. #9
    De AllerLiefste

    Reacties
    284
    12-12-2004

    Citaat Geplaatst door Oem_Badr Bekijk reactie
    Het is een goed boek. Als je ergens aan ´lijdt´ (verdriet, stress of je hebt even een oppepper nodig) dan zou dit boek zeker een verzachtende werking kunnen hebben.

    Zijn andere vertaalde boek naar het NL genaamd ´Jij kunt de gelukkigste vrouw ter wereld zijn´ is ook zeer mooi. Je zult je als moslimvrouw vereerd voelen na het lezen van dat boek.
    Ja precies dat is ook de reden dat we dit boek willen hebben. stress verdriet; misschien dat we hierdoor wat beter tegen het leven kijken.

    "jij kunt de gelukkigeste vrouw ter wereld zijn" is dit boek niet meer gebasseerd om getrouwde vrouwen??
    Dawud inoe (L) 11/12/12(L)

  10. #10
    Alle lof zij Allah

    Reacties
    2.820
    13-06-2004

    het boek: jij kunt de gelukkigste vrouw ter wereld zijn vond ik ook heel mooi,

    aan elk eind van een hoofdstuk komt hij met prachtige wijsheden vond dat heel mooi.

    وَإِلَـٰهُكُمْ إِلَـٰهٌ وَاحِدٌ ۖ لَّا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الرَّحْمَـٰنُ الرَّحِيمُ


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.116
    18-08-2009

    Citaat Geplaatst door F.aatima Bekijk reactie
    Deed het boek ook iets met je in de tijd dat je in een dip zat? Dat vind ik ook wel belangrijk....

    Het was niet zo dat het een wondermiddel was. Dat ik opeens uit mijn dip was. Maar het was goed om het te lezen. Het zet je aan het denken als je in een dipje zit. Ik had in die tijd meerdere boekjes gelezen maar had daar het meeste aan.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    337
    18-05-2006

    Citaat Geplaatst door F.aatima Bekijk reactie
    Ja precies dat is ook de reden dat we dit boek willen hebben. stress verdriet; misschien dat we hierdoor wat beter tegen het leven kijken.

    "jij kunt de gelukkigeste vrouw ter wereld zijn" is dit boek niet meer gebasseerd om getrouwde vrouwen??
    Nee, zeker niet. Het boek is voor de moslimvrouw in het algemeen bedoeld. En zoals de zuster na mij zei, na elk hoofdstuk sluit de Sheikh af met mooie pakkende wijsheden die jou doen nadenken over wat je gelezen hebt.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.116
    18-08-2009

    Citaat Geplaatst door missmagrebia1 Bekijk reactie
    het boek: jij kunt de gelukkigste vrouw ter wereld zijn vond ik ook heel mooi,

    aan elk eind van een hoofdstuk komt hij met prachtige wijsheden vond dat heel mooi.

    Dat heb ik vaker gehoord dat het een mooi boek, iedere keer wil ik hem halen maar komt er niet van.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.764
    05-03-2008

    Het is absoluut een aanrader. Ik heb 'm ook en ben er nog bezig met lezen. Ik merk dat ik elke keer me heel anders voel of ga voelen door datgene wat ik heb gelezen. Het leert je relativeren, anders te kijken naar jezelf, naar je gevoelens en gedachten, anders te kijken naar het leven in z'n algemeenheid.

    Ik heb er ontzettend veel aan!

  15. #15
    De AllerLiefste

    Reacties
    284
    12-12-2004

    Meiden, Thanx!!!! ik zal ze nu beide bestellen!!
    Dawud inoe (L) 11/12/12(L)