Marokko Community
31-07-2010 10:08:55
Adverteren op MAROKKO.nl

Ga terug   Marokko Community > Yasmina > De wereld van de Marokkaanse vrouw
De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes.

Adverteren op MAROKKO.nl
Angst voor de dood.

Reageer

Opties
Oud 20-01-2010, 11:02   #1
Bogossa.
MVC Lid

Bogossa. is Offline
Geslacht: Vrouw Vrouw
Reacties: 7.801
Bogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populairBogossa. wordt binnenkort heel populair
Credits: 0
Angst voor de dood.

Misschien klink dit freaky.....

S'nachts durf ik niet te slapen. Ik ben zo bang dat ik in mijn slaap overlijd. Veel mensen in mijn omgeving zijn in hun slaap gestorven en sindsdien heb ik daar last van. Voor het slapen gaan geef ik mijn ouders en de rest gewoonlijk een knuffel en een kus met de gedachte: stel dat dit ons laatste afscheid is? Dan ga ik naar bed en blijf ik piekeren en draaien.

Wie heeft hier ook last van?

Halallove -bruidsjurken maatje-, femmela, flipper, Comet, paris, Rach__, sweetrose, Mnyrtella, Giftig, Nadia2007, Studente, Belle1 (L), Chadia79, Missy1979 -I miss you hbiba!-, LadyH, Mystyqalia, ART, Maaltje, respectvol25, Tangia - kleding plaatsen maatje -

Naar boven Reageren met citaat

Oud 20-01-2010, 11:08   #2
koekje21
utrechhtttt

koekje21 is Offline
Reacties: 6.202
koekje21 maakt een goede startkoekje21 maakt een goede startkoekje21 maakt een goede start
het is wel goed om bang te zijn voor de dood

Oud 20-01-2010, 11:08   #3
Desolate
Moederator...

Desolate is Offline
Reacties: 5.835
Desolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaanDesolate is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Nee...ik ben niet bang voor de dood....het is nou eenmaal een feit dat wij allen heen zullen gaan....weet je wat echt een marteling is? Dit leven....
Dat lijkt me een uitstekende taakstraf voor de damschreeuwer.

Voldoet aan het profiel van een othodoxe jood, de staat heeft nog een appeltje met hem te schillen en bovendien is hij voorzien van stevige stembanden waarmee hij de politie kan waarschuwen als hij beet heeft.

Oud 20-01-2010, 11:16   #4
bazatoen
Tarifesht

bazatoen is Offline
Reacties: 1.604
bazatoen maakt een goede startbazatoen maakt een goede start
MVC Premium MVC Premium
Credits: 5
ik heb dat soms ook, dat ik dan het gevoel heb dat ik een hartstilstand krijg ofzo. Ik denk dat dat komt doordat er meer mensen in je omgeving overlijden, allah irahemhoem.

Oud 20-01-2010, 11:24   #5
Juszt___Iki
Ait Bouyahyi

Juszt___Iki is Offline
Reacties: 4.309
Juszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaan
MVC Premium MVC Premium
Verwelkom de dood, zoals je het leven verwelkomt hebt.
De dood is slechts een stap van de ene wereld, naar het échte wereld, die je verdiend hebt.

Gair Insha Allah.

Laatst gewijzigd door Juszt___Iki: 20-01-2010 om 11:35. Reden: Even wat aangepast. =)

Oud 20-01-2010, 11:30   #6
goudsbloemmetje
MVC Lid

goudsbloemmetje is Offline
Locatie: Overgeleverd door Abu Sa'id (RA) welke de profeet (SAS) hoorde zeggen: 'Voorzeker een ieder die 1 dag vast voor Allah's welbehagen, Allah zal zijn gezicht van het hellevuur weghouden voor 70 lentes. (Buchari)
Reacties: 312
goudsbloemmetje komt net kijken
Citaat:
Geplaatst door Bogossa. Bekijk reactie

S'nachts durf ik niet te slapen. Ik ben zo bang dat ik in mijn slaap overleed. Veel mensen in mijn omgeving zijn in hun slaap gestorven en sindsdien heb ik daar last van. Voor het slapen gaan geef ik mijn ouders en de rest gewoonlijk een knuffel en een kus met de gedachte: stel dat dit ons laatste afscheid is? Dan ga ik naar bed en blijf ik piekeren en draaien.

Ik heb dat ook. Soms ben ik zodruk bezig met de kleine etc, en ga ik naar bed en denk ik bij mezelf wat heb ik vandaag gedaan qua daden op de weg van Allaah.... Ik kom dan tot rust in bed en dan begin ik ook te piekeren over de dood en hoe mijn einde zal zijn als ik op dat moment sterf.....

Oud 20-01-2010, 11:32   #7
Mayday09
MVC Lid

Mayday09 is Offline
Reacties: 4.582
Mayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Geplaatst door Juszt___Iki Bekijk reactie
Verwelkom de dood, zoals je het leven verwelkomt hebt.
De dood is slechts een stap van de ene wereld, naar het échte wereld.

Gair Insha Allah.

Als je er hard voor gewerkt hebt in deze wereld....

Oud 20-01-2010, 11:32   #8
hayatie
Al-Ghorabaa

hayatie is Offline
Reacties: 4.709
hayatie is een zeldzame schelp in de grote oceaanhayatie is een zeldzame schelp in de grote oceaanhayatie is een zeldzame schelp in de grote oceaanhayatie is een zeldzame schelp in de grote oceaanhayatie is een zeldzame schelp in de grote oceaanhayatie is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Ik heb dat ook soms, dan ga je spijt krijgen waarom heb ik niet dit en dat gedaan.

De dood komt niet op afspraak, elke sec kan het zo zijn en dat is het meest eng.
Shaychoel-Islaam Ibn Temieyah Rahimoellaah heeft gezegd: 'Het is daarom noodzakelijk dat er voor dat Bid'ah wordt gewaarschuwd, zelfs wanneer dat betekend dat zij (die innoveerders) opgenoemd worden en (persoonlijk) worden vermeld'

Madjmoe' al Fatawa 28/233.

Oud 20-01-2010, 11:34   #9
Feminine_
Phenomenal

Feminine_ is Offline
Reacties: 133
Feminine_ maakt een goede startFeminine_ maakt een goede start
Citaat:
Geplaatst door Bogossa. Bekijk reactie

S'nachts durf ik niet te slapen. Ik ben zo bang dat ik in mijn slaap overleed. Veel mensen in mijn omgeving zijn in hun slaap gestorven en sindsdien heb ik daar last van. Voor het slapen gaan geef ik mijn ouders en de rest gewoonlijk een knuffel en een kus met de gedachte: stel dat dit ons laatste afscheid is? Dan ga ik naar bed en blijf ik piekeren en draaien.

Overlijd.
Ontopic: Ik had er vroeger op 19 jarige leeftijd ook erg last van.
Ik ben er eerlijk gezegd nog steeds huiverig voor, maar het beheerst mijn leven iig niet meer.

Oud 20-01-2010, 11:35   #10
Juszt___Iki
Ait Bouyahyi

Juszt___Iki is Offline
Juszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaanJuszt___Iki is een zeldzame schelp in de grote oceaan
MVC Premium MVC Premium
Citaat:
Geplaatst door Mayday09 Bekijk reactie
Als je er hard voor gewerkt hebt in deze wereld....
Wat ik daarmee bedoel is; Naar het échte wereld, die je verdiend hebt.
Hangt er inderdaad van af, hoe hard je in deze wereld gewerkt hebt.

Thanks, even aanpassen.

Oud 20-01-2010, 11:37   #11
Mayday09
MVC Lid

Mayday09 is Offline
Mayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaanMayday09 is een zeldzame schelp in de grote oceaan
Citaat:
Geplaatst door Juszt___Iki Bekijk reactie
Wat ik daarmee bedoel is; Naar het échte wereld, die je verdiend hebt.
Hangt er inderdaad van af, hoe hard je in deze wereld gewerkt hebt.

Thanks, even aanpassen.

Oud 20-01-2010, 11:50   #12
Cheetos2
MVC Lid

Cheetos2 is Offline
Reacties: 1.241
Cheetos2 maakt een goede startCheetos2 maakt een goede start
ik wil niet aan de dood denken... mijn koffer is nog leeg

Oud 20-01-2010, 11:50   #13
Mayday09
MVC Lid

Mayday09 is Offline
Citaat:
Geplaatst door Cheetos2 Bekijk reactie
ik wil niet aan de dood denken... mijn koffer is nog leeg

Dan wordt het tijd om er hard aan te werken

Oud 20-01-2010, 11:52   #14
Juszt___Iki
Ait Bouyahyi

Juszt___Iki is Offline
MVC Premium MVC Premium
Citaat:
Geplaatst door Mayday09 Bekijk reactie

Oud 20-01-2010, 11:53   #15
Mayday09
MVC Lid

Mayday09 is Offline
Ik had toen ik een burnout had ook heel erg de angst om dood te gaan.
Ik voelde zoveel dingen wat niet goed was. Hartkloppingen enzo. Elke nacht dacht ik dat het mijn laatste was.
Ik ben op echt op tijd gaan bidden en mij meer gaan verdiepen in de islam. Toen had ik zoiets als ik dood ga dan is mijn dag gekomen. Dat kan ik of wie dan ook niet tegen houden.
Werken aan je imaan geeft je rust.

Reageer

Opties

Berichtregels
Je mag niet nieuwe onderwerpen starten
Je mag niet reageren
Je mag niet bestanden bijvoegen
Je mag niet je reacties wijzigen

Smilies zijn aan
[IMG] Code is aan
HTML Code is uit

RSS-Feed 'Marokko Community' Feed voor alle RSS-Feeds 'Marokko Community' Feedburner voor 'Marokko Community'

De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:08.
Marokko Media & Doelgroepmarketing Powered by HIP/Media