Sex

  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    184
    22-11-2003

    Talking Sex

    Als je man wil dan moet het gebeuren,want je mag niet weigeren.
    Stel je hebt echt geen zin,maar je man wil
    Toch doen??? Of niet doen??

  2. #2
    Allahoema bareek

    Reacties
    5.704
    30-05-2003

    Wel d0en


    Want ze zeggen toch als je man wil dan m0et je ofzoiets
    06-05-2011
    Hou je aan Allaah en je zal Hem vóór jou vinden, maak jezelf kenbaar bij Allaah in tijden van voorspoed, dan zal Allaah jou kennen in tijden van tegenspoed. En weet dat datgene wat jou ontgaat, niet geschreven stond om jou te treffen, en datgene wat jou treft niet geschreven stond om jou te ontgaan. Weet ook dat de overwinning na het oefenen van geduld komt, en dat de oplossing na het probleem komt, en dat er na moeilijke tijden gemakkelijke tijden komen. (Ahmad Abu Ya'la)

  3. #3
    Benny Felous Djelli

    Reacties
    5.099
    13-09-2001

    Doen anders zullen de engelen je vervloeken tot de volgende ochtend.. ou melni enna 3la 7elti dat ik die ne3la ga krijgen

  4. #4
    ..

    Reacties
    3.089
    13-10-2003

    d0en

    anders zullen de engelen je vervloeken tot de volgende ochtend.. ou melni enna 3la 7elti dat ik die ne3la ga krijgen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    184
    22-11-2003

    Maar dan zou ik me aangerand voelen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    Je bent toch niet getrouwd om handjes vast te houden

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    168
    10-06-2004

    als je het tegen je zin in doet is het net als verkrachting!!!

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    890
    15-04-2004

    Dan maar zin maken.


    Beter dan dat je man bij iemand anders zijn behoeftes gaat uitoefenen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    331
    24-04-2003

    meid

    sluit je ogen benen gesprijdt,
    geniet van het heerlijkheid dat naar binnen glijdt!


    (ja, je hebt geen keus tenzij je vervloekt wilt worden)
    Zal je mij vergeten en doen alsof ik niet besta, of zal je mij in je hartje opsluiten tot aan de dag dat ik verga?

  10. #10
    Mommy

    Reacties
    394
    11-10-2001

    salaam

    zoals iemand al zei: dan moet je man zorgen dan je wel zin krijgt, geloof me, dat lukt normaal gezien wel hoor. en als je ziek bent of je voelt je niet goed (maar dan echt en geen smoesjes) dan mag hij je niet dwingen. dus dan kun je op beide oren slapen en zul je niet vervloekt worden.

    maar maak je niet op voorhand al druk, als het gewoon om "geen zin" gaat, komt dat heus wel als ie wat moeite doet. je zal je dan ook absoluut niet aangerand voelen, integendeel

    mha salama

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    109
    31-03-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Salamwa3alyakoem..

    Ik denk persoonlijk, (het is maar mijn gedachte hé), maar als je écht geen zin hebt, door middel van oververmoeidheid, of wat dan ook, dat je man het wel zal begrijpen en weten dat er nog andere momenten zijn insha'Allah tesamen, toch??? Je manneke zal wel begripvol genoeg zijn...
    Groetjes en veel suxxes ;-)
    http://tickers.TickerFactory.com/ezt.../dt/-1/k/c2bf/

    Eerlijkheid en Dankbaarheid, zijn het geheugen van het Hart!!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    92
    19-02-2004

    romeisa een echte man geeft ook om z'n vrouwtje.
    stel je voor je voelt je niet lekker en dan zeg ik van omdat ik het wil dan doen wij het dat vind ik niet kunnen. het gaat om dat je voor je vrouw bent en om haar geeft.
    en natuurlijk dat ik voor mijn vrouw zorg en zij ook voor mijn dat vind ik belangerijk.

    groetjes chipy

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    14
    24-02-2003

    als een man echt van je houdt en je zegt schat ik heb geen zin, dan begrijp hij dat, en gaat niet verder zeuren., als een vrouw werkt en moe thuis komt, en eten moet maken en boenen, kan hij niet verwachten dat ze elke dag het moet doen, maar ja dat is mijn mening.

    kusjes

  14. #14
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    gewoon niet doen . waar je geen zin in hebt moet je ook niet doen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    92
    19-02-2004

    Citaat Geplaatst door dimae
    Je mag hem inderdaad niet weigeren, want dan geef je hem ook geen reden om 'het' ergens anders te zoeken

    en als jij een keer wilt, en hij heeft geen zin, zal hij ook zin moeten maken

    dat vind ik niet ik zou dat mijn vrouw later niet dit aan doen.
    als iemand het toch doet tewel z'n vrouw geen zin heeft of niet goed voeld dan hou je niet van je vrouw dan ga je alleen voor de sex.
    ik bedoel sex hoort er bij maar dat is niet de belangelijkste.
    de liefde is de belangelijkste en dat je van elkaar hou.

    daar door krijg je van die scheidingen