1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Een vraagje....

    Citaat Geplaatst door zonnetje123
    Ik heb een tijdje geleden met mn vriend liggen kussen en toen hebben we op elkaar gelegen, maar wel met kleren aan en zo. Ik voelde gewoon dat hij hard was daaronder. Maar daarna had ik wel spijt, want ik was verkeerd bezig en ik was zelfs helemaal aan het flippen omdat ik d8 dat ik zwanger kon raken. ik heb zelfs en zwangerschapstest gekocht stom he? of niet? wat vinden jullie? ik bedoel hij is niet in mij gekomen, we hadden allebei on ze kelren aan
    .

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    1.630
    07-08-2003

    je had je kleren aan dus je word daar niet zwanger van hor!
    so don't worry!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    Re: Een vraagje....

    Origineel gepost door zonnetje123
    Ik heb een tijdje geleden met mn vriend liggen kussen en toen hebben we op elkaar gelegen, maar wel met kleren aan en zo. Ik voelde gewoon dat hij hard was daaronder. Maar daarna had ik wel spijt, want ik was verkeerd bezig en ik was zelfs helemaal aan het flippen omdat ik d8 dat ik zwanger kon raken. ik heb zelfs en zwangerschapstest gekocht stom he? of niet? wat vinden jullie? ik bedoel hij is niet in mij gekomen, we hadden allebei on ze kelren aan

    als ik jou was zou ik maar gauw een zwangerschaps stest doen, want straks ben je zwanger!!!!

  4. #4
    under construction

    Reacties
    8
    22-06-2004

    lieverd.. zolang j ebroek aan houdt is er niets aan de hand

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    1.630
    07-08-2003

    Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje
    sperma zwemt hoor en het kan maximaal 3 dagen leven buiten
    Whaaaahaha goeie hee....

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-06-2004

    is heel normaal dat je droogvrijt (sex met kleding aan) met je vriend/vriendin.
    maar je hoeft nergens bang voor te zijn ., zwanger word je niet eens wanneer je droogvrijt zonder kleren aan .
    leg een wielie in je nek , t*b*n djemek , maak de f*cking iba3esh gek
    free dhc uit de bajes !
    doe marwan barghouti,,michael jackson en free appie ook gelijk.

  7. #7
    Menselijk...

    Reacties
    233
    16-05-2004

    Origineel gepost door torry_man
    is heel normaal dat je droogvrijt (sex met kleding aan) met je vriend/vriendin.
    maar je hoeft nergens bang voor te zijn ., zwanger word je niet eens wanneer je droogvrijt zonder kleren aan .

    Behalve voor de straf van Allah Ta3ala.
    Aboe Hourayra Moge Allah tevreden met hem zijn vertelde dat de boodschapper van Allah vrede zij met hem zei: "Voor hem die een pad volgt en daarop Kennis zoekt, wordt door Allah een pad naar het paradijs gemakkelijk gemaakt." (Boekhari en Moeslim)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-06-2004

    Origineel gepost door mel3oqa
    Behalve voor de straf van Allah Ta3ala.

    dat klopt . dat weten wij allemaal .
    leg een wielie in je nek , t*b*n djemek , maak de f*cking iba3esh gek
    free dhc uit de bajes !
    doe marwan barghouti,,michael jackson en free appie ook gelijk.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    699
    23-05-2004

    Origineel gepost door mel3oqa
    Behalve voor de straf van Allah Ta3ala.
    Can Like My Style, But Don't COPY !

  10. #10
    Bazinga.

    Reacties
    4.702
    18-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ''There are some people who could hear you speak a thousand words, and still not understand you. And there are others who will understand—without you even speaking a word."

  11. #11
    Moslim

    Reacties
    1.928
    04-12-2003

    Citaat Geplaatst door zonnetje123
    Ik heb een tijdje geleden met mn vriend liggen kussen en toen hebben we op elkaar gelegen, maar wel met kleren aan en zo. Ik voelde gewoon dat hij hard was daaronder. Maar daarna had ik wel spijt, want ik was verkeerd bezig en ik was zelfs helemaal aan het flippen omdat ik d8 dat ik zwanger kon raken. ik heb zelfs en zwangerschapstest gekocht stom he? of niet? wat vinden jullie? ik bedoel hij is niet in mij gekomen, we hadden allebei on ze kelren aan
    tzzz kinderen die neit eens weten hoe je zwanger raakt en eignelijk nog in ooeivaartjes horent e geloven gaan liggen zoeenen en opelkaar liggen.

    One Ummah… One War… One Call… One Voice… One Goal… One Struggle… One Peace…
    ONE NATION: AL KHILAAFAH


    Werk mee aan de heroprichting van de khilaafah volgens de methode van Rasul Allah (saw).
    Help jullie broeders en zusters van HIZB UT TAHRIR.
    Zie hier waarom dat nodig is


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    424
    15-01-2005

    whahahahahah wollah die vraag vind ik de domste ooit muahahahahha
    Je Beseft pas wat je hebt als je het kwijt bent!

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    4.797
    05-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    je wordt al zwanger als je met een jongen omgaat...verbreek die contact!!!








    (sorry...ik kon het nie nalaten en nee meid je bent nie zwanger..mare je gaat wel steeds meer de verkeerde kant op )

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    28.290
    13-03-2005

    als je de antwoord op zulke vragen niet weet dan moet je je er ook niet mee bezighouden in de praktijk...ga huiswerk maken en opletten bij biologie voortaan

  15. #15
    **** off!

    Reacties
    228
    15-03-2003

    Citaat Geplaatst door zonnetje123
    Ik heb een tijdje geleden met mn vriend liggen kussen en toen hebben we op elkaar gelegen, maar wel met kleren aan en zo. Ik voelde gewoon dat hij hard was daaronder. Maar daarna had ik wel spijt, want ik was verkeerd bezig en ik was zelfs helemaal aan het flippen omdat ik d8 dat ik zwanger kon raken. ik heb zelfs en zwangerschapstest gekocht stom he? of niet? wat vinden jullie? ik bedoel hij is niet in mij gekomen, we hadden allebei on ze kelren aan
    je bent bLoNt lijkt me