+ Reageer
1 tot 2 van 2
    MVC Lid

Reacties
    17
    29-11-2009

Zoek Mensen 15tot25 Jaar Regio Eindhoven Voor Youth In Action!

Beste mensen,

Om te beginnen zoek ik mensen tussen de 15 en 25 jaar in regio Eindhoven om mee te doen met het Youth in Action programma.
    Ik ga jullie even vertellen wat de Youth in Action programma precies is.

Wat is het Youth in Action programma nou eigelijk?

Youth in Action geeft subsidie en ondersteuning aan Europese projecten voor jongeren. Zowel jongeren als organisaties, jongerenwerkers en jongerenbeleidsmakers kunnen bij Youth in Action subsidie aanvragen voor internationale buitenschoolse projecten voor jongeren van dertien tot vijfentwintig jaar. Het doel van het programma is de actieve betrokkenheid van jongeren bij de maatschappij en bij Europa te vergroten. Jongeren leren open te staan voor andere culturen en vergroten hun persoonlijke vaardigheden.

Het programma wordt gefinancierd door de Europese Commissie en uitgevoerd door de afdeling Internationaal van het Nederlands Jeugdinstituut (NJi). In Nederland is NJi/Youth in Action het Nationale Agentschap van de Europese Commissie die het subsidieprogramma uitvoerd. Ieder programmaland van Youth in Action kent zo´n Nationaal Agentschap; met deze uitvoeringsorganisaties werken wij samen.

Maak je geen zorgen waar de vergaderingen plaats zullen vinden,
    want zodra ik genoeg mensen heb verzameld kunnen we samen subsidie aanvragen en een zaal huren met hapjes en drankjes voor allen!
    Ook zullen er verschillende activiteiten plaats vinden en moet je veel betrokkenheid en inzet tonen!
    Geloof me dit is de moeite waard!

Dus vind jij ook dat het beter kan in Europa, en heb jij een paar geweldig goede creatieven ideeën, en ben je graag betrokken bij diverse zaken?!
    Heb je ook een geweldig spontaan karakter en voel jij nu aangesproken?
    Meld je dan hier!
    Want samen kunnen we er wat van maken!

Voor intresse, kun je me altijd mailen en kunnen we een telefonische afspraak maken als we genoeg mensen hebben verzameld en zo even met ze allen wat gaan drinken en dan op een sprankelend heldere ideeën komen en ons opgeven!

Groetjes allemaal!

Yasmina_Sahar

Me hart zwarter dan koffie, maar het klopt niet.

MVC Lid

Reacties
    17
    29-11-2009

kom op mensen!
    Heb jullie hard nodig!
    Me hart zwarter dan koffie, maar het klopt niet.

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport