1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Jeroen Pauw, het artikel

    Citaat Geplaatst door Corrie
    Ik heb buren die de veronicagids hebben en die hebben hem even uitgeleend zodat ik het artikel kan overtypen, dus met dank aan mijn buren.

    Dus hier komt ie, denk om je hart allemaal, het is geen aardig artikel.


    Homosexualiteit is een besmettelijke ziekte, schadelijk voor de samenleving en door homosexualiteit dreigt de nederlandse samenleving uit te sterven.

    Allemaal uitspraken van imam El Moumni, die hij mag doen omdat ze vallen onder de vrijheid van godsdienst.
    Als je in Iran als zeer gelovig moslim zegt dat elke generatie opnieuw een interpertatie aan de islam kan geven, dan word je ter dood veroordeeld.
    Hier groeien moslims als hollandse kool, er zijn er nu 900.000.
    Nu zullen homo's niet uitsterven, want hoe ernstig hun ziekte ook, het is niet erfelijk.
    Maar wel steeds vaker komen er meldingen van homo's die door moslims worden afgetuigd.
    En dat is ook logisch; als geestelijke leiders met de koran in de hand zeggen dat hono's een gevaar vormen, dan moet je je van dat gevaar ontdoen.
    Een beetje moslim heeft het toch goed voor met onze samenleving en zal de homosexuele bedreiging te vuur en te zwaard bestrijden.
    Bovendien leer je het niet alleen in de moskee, maar ook op school dat homo's tuig zijn dat vernietigd moet worden.

    Die islamitische scholen vallen allemaal onder het bijzondere onderwijs, en art. 23 van de grondwet zorgt ervoor dat de samenleving betaald voor dit bijzondere onderwijs.
    Hoe veel duidelijker kan het signaal van een samenleving zijn als je dit soort boodschappen stimuleerd en subsidieert.

    Het moslimonderwijs grossiert in dit soort boodschappen; niet alleen homo's zijn minderwaardig, maar elke ongelovige is minderwaardig.
    Er is geen enkele reden respect op te brengen voor hen die Allah afwijzen.
    Dus mag je er best op los slaan, want Allah is groot en Allah is heilig.
    Allemaal in nederland geleerd, door de nederlandse samenleving betaald.
    Meisjes en vrouwen zijn ondergeschikt, staan immer ten dienste van de man en mogen corrigerend geslagen worden.
    Meisjes en vrouwen zijn niet vrij in de omgang met mannen, mogen geen vrije partnerkeuze maken en zullen nooit sex mogen hebben voordat ze gehuwd zijn.
    Meisjes en vrouwen die zich niet volgens de cultuur kleden zijn h.o.e.r.e.n.
    Veel van die h.o.e.r.e.n zijn gemakkelijk te bezichtigen en lastig te vallen in bijvoorbeeld zwembaden, waar die hollandse mokkels bijna bloot rondlopen.
    En h.o.e.r.e.n zijn om te grijpen, je kunt hooguit nog afwegen of je ervoor wil betalen.
    Allemaal op school en in de moskee geleerd, met instemming van de nederlandse samenleving die daarvoor betaald.
    Dus aftuigen die homo's en grijpen die meiden.

    Lang leve het bijzondere onderwijs, lang leve de vrijheid van godsdienst....
    .

  2. #2
    Nerderige Lid

    Reacties
    78
    21-11-2002

    Ach ja? Ik ben er onder hand moe van van al die negatieve berichtgeving dus het enige wat ik te zeggen heb is, je had het ook kunnen scannen scheelt je tikwerk.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    313
    21-08-2001

    Re: Jeroen Pauw, het artikel

    Origineel gepost door Corrie
    Ik heb buren die de veronicagids hebben en die hebben hem even uitgeleend zodat ik het artikel kan overtypen, dus met dank aan mijn buren.

    Dus hier komt ie, denk om je hart allemaal, het is geen aardig artikel.

    Sorry, wat wil je bereiken met dit artikel....kwade leden??
    Mij doet het niks...vooral als het van Jeroen Pauw komt, want ik weet wel beter.
    Bismi Allah Rahmani Raheem 'Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden De Barmhartige, de Genadevolle. Meester van de Dag des Oordeels. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp. Leid ons op het rechte pad, Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden' (Al-fatiha, Het Begin)

  4. #4
    Blik op oneindig

    Reacties
    756
    11-09-2002

    De media weer he, fijn he dit soort berichten.....
    Het is net war N.E.R.D. zegt dat je er moe van wordt, letterlijk en figuurlijk!!!
    Ben benieuwd wie er na de Marokanen de pineut is.......ehmmmm!!
    <marquee style="color:#ffffff; font-family: Verdana; font-size:14px; font-weight: bold; font-style: italic;" bgcolor="#FA46A0" width="500" scrollamount="10"><font style="filter:glow(color=#ffffff, strength=4)">Mijn onuitputtelijke bron der liefde... Je hebt mijn hart...</font></marquee>

  5. #5
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    thanxxx voor de moeite, weet ik eindelijk wat ik in mijn klachtbrief ga scrijven, en ik ga dit ook melden bij een paar organisaties....
    Enne by da way....MIJ boeit het wel wat die jeroen pauw zegt, moet je kijke wat er met moumni gebeurde toen hij 'schokkende' dingen zei, gelijk een rechtzaak.......nu maar hopen dat ik hier ook een rechtzaak van kan maken!!

    *...Marrakech Bladi...*


  6. #6
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Origineel gepost door butterfly1983
    ***Meisjes en vrouwen die zich niet volgens de cultuur kleden zijn h.o.e.r.e.n***

    Dit is wel waar wat ie zegt. Hoe vaak hoor ik het wel niet hier op deze site alleen al....
    en dan is het gelijk waar? Omdat je het een paar en jeroen pauw hebt horen zeggen?! Hoeveel moslimse meiden kleden zich nog volgens de regels? Niet veel dat weet jij en ik....dus kom niet praten, en lees de rest van het artikel goed door.....heel slim hoor om een zinnetje te pakken en daarop gaan hameren.....

    *...Marrakech Bladi...*


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    36
    05-07-2002

    In plaats van elkaar zwart maken, kun je ook actie ondernemen en bijvoorbeeld Veronica een klachtbrief schrijven. Als we nooit het initiatief nemen, zal nooit iets veranderd worden. Als je niets ervan zegt, ben je het in wezen mee eens.

    MvG

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    28-08-2002

    Origineel gepost door butterfly1983
    Ik heb de rest ook gelezen ...en daar ben ik het niet mee eens. Maar wat ie hier zegt daar ben ik het WEL mee eens. En je weet zelf ook dat vooral marokkanen mensen beoordelen op uiterlijk. Hoe vaak hoor ik marokkaanse jongens wel niet hier op deze site en in het dagelijks leven zeggen dat marokkaanse meiden die in korte rokjes rondlopen hoeren zijn. Laatst nog in Utrecht een meisje die ik ken werd helemaal uitgescholden voor **** omdat ze een rokje aan had! Waar slaat dat op....
    Gefrustreerd meid? Zo ja, wen er maar aan.

    Ik heb een sterk gevoel dat jij marokkaanse jongens niet echt mag he, of heb ik het mis? Want het enige wat ik van jou hier lees is alleen maar kritiek naar marokkaanse jongens.

    Correct me if i'm wrong.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.963
    28-08-2002

    Origineel gepost door butterfly1983
    You're wrong ..ken zat leuke marokkaanse jongens! Maar dit is gewoon iets waar ik mij aan kan irriteren, mensen nemen niet eens de moeite om je te leren kennen en beoordelen je op het uiterlijk!
    Het is maar wat je uitstraalt met je uiterlijk. Want ik denk dat als een meisje zich ''h oerig'' kleedt ze ook geen positieve reactie moet verwachten.

  10. #10
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Ja klopt butterfly, alleen jeroen pauw, beweerd dat deze indoctrinatie komt vanuit de koran en dat we speciale lessen krijgen in de moskee.

    Alsof potenrammerij, een islm inventie is.

  11. #11
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Origineel gepost door greeneyes
    In plaats van elkaar zwart maken, kun je ook actie ondernemen en bijvoorbeeld Veronica een klachtbrief schrijven. Als we nooit het initiatief nemen, zal nooit iets veranderd worden. Als je niets ervan zegt, ben je het in wezen mee eens.

    MvG
    euhmmm ben ik al mee bezig? Jij?

    *...Marrakech Bladi...*


  12. #12
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Origineel gepost door AceChilla Q
    Waarom gaan jullie niet in op de argumenten van Jeroen Pauw.

    Ik hoor allen maar gezeik over de media maar niemand die ook maar een woorde zegt over de positie van marokkaanse vrouwen en de homohaat.

    Volgens mij zijn veel van deze dingen wel waar, hij overdrijft het natuurlijk maar het komt ontzettend veel voor. Ik heb nog nooit een moslim het probleem horen toegeven.

    Er is toch wel een moslimmeisje dat opkomt voor haar rechten en het niet uit maakt hoe de familie over haar denkt.

    Misschien overschat ik marokkaanse meisjes wel.

    Wazzup
    noem je dat argumenten? dan moet je nog eens lezen en aangeven welke argumenten hij nou daadwerkelijk geeft....hij kraamt gewoon onzin uit....of zie je dat niet....zie je alleen wat je wilt zien..? wat is er met de positie van de marokkaanse vrouw? Bedoel je in de Islam? Dan moet je niet praten jongen....."de hemel zit onder de voeten van de moeders"......dat is zeker en dat kan je terug vinden....De Islam was het eerste geloof dat vrouwen erfrechten gaf....hoezo vrouwonvriendelijk? Geef me aan wat echt waar is van wat hij zegt....en als je goed leest en de Islam ook kent, zou je je schamen voor je reactie!
    Enne het is 'onderschat' enne niet 'overschat'...

    *...Marrakech Bladi...*


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    103
    26-08-2002

    Origineel gepost door Bahjaouia
    noem je dat argumenten? dan moet je nog eens lezen en aangeven welke argumenten hij nou daadwerkelijk geeft....hij kraamt gewoon onzin uit....of zie je dat niet....zie je alleen wat je wilt zien..? wat is er met de positie van de marokkaanse vrouw? Bedoel je in de Islam? Dan moet je niet praten jongen....."de hemel zit onder de voeten van de moeders"......dat is zeker en dat kan je terug vinden....De Islam was het eerste geloof dat vrouwen erfrechten gaf....hoezo vrouwonvriendelijk? Geef me aan wat echt waar is van wat hij zegt....en als je goed leest en de Islam ook kent, zou je je schamen voor je reactie!
    Enne het is 'onderschat' enne niet 'overschat'...
    Als dit geen 'overschatte' Marokkaanse meisje is, dan weet ik het niet meer? voor Bahjaouia
    De Heilige Koran: Soera (2) Al Baqara, vers 286;

    Allah belast geen ziel boven haar vermogen. Voor haar is wat zij verdient en tegen haar is ook wat zij verdient. "Onze Heer, straf ons niet als wij vergeten of een fout hebben begaan, Heer, en belast ons niet, zoals Gij degenen, die vóoor ons waren hebt belast; onze Heer belast ons niet met datgene, waarvoor wij de kracht niet hebben (het te dragen), wis onze fouten uit en schenk ons vergiffenis en wees ons barmhartig; Gij zijt onze Meester, help ons daarom tegen het ongelovige volk."

  14. #14
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Jammer dat het zo wordt vertaald, maar dat is de power van de media en een bn'er. Ik heb zelf geen probleem met homo's omdat ik ze niet als bedreiging zie. Maar was het ook niet Paus Johannes Paulus de zoveelste die ook opmerkingen maakte over homo's en daar word geen woord aan vuil gemaakt. Zelfs niet over het feit dat hij condooms verbiedt (we zijn toch bezig aids te bestrijden). Inplaats van comentaar te geven gaat nederland juichen als hij roept: beeeedaaaaankt vooooor dieeeeee bloooeeeemeeeeen!

    Dat laat toch zien hoe hypocriet mensen kunnen zijn!

    Maar ja, wat doe je eraan?
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  15. #15
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Origineel gepost door freedom23
    Jammer dat het zo wordt vertaald, maar dat is de power van de media en een bn'er. Ik heb zelf geen probleem met homo's omdat ik ze niet als bedreiging zie. Maar was het ook niet Paus Johannes Paulus de zoveelste die ook opmerkingen maakte over homo's en daar word geen woord aan vuil gemaakt. Zelfs niet over het feit dat hij condooms verbiedt (we zijn toch bezig aids te bestrijden). Inplaats van comentaar te geven gaat nederland juichen als hij roept: beeeedaaaaankt vooooor dieeeeee bloooeeeemeeeeen!

    Dat laat toch zien hoe hypocriet mensen kunnen zijn!

    Maar ja, wat doe je eraan?

    daar hoor je geen kip over...

    *...Marrakech Bladi...*