+ Reageer
Pagina 1 van 16 1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 228
    MVC Lid

Reacties
    13.614
    02-02-2009

>>>egypte<<<

[ik wil mijn man verrassen om in mei naar egypte te gaan saampjes voor een weekje,maar waar kan ik goedkoop boeken dames? Incl. hotel en vliegen? Wie is er geweest en wat raden jullie ons aan om echt te zien , en waar kan je leuk shoppen etc etc etc.]

MVC Lid

Reacties
    7.132
    16-05-2009

De leukste leden van marokko.nl land

Halallove -bruidsjurken maatje-, femmela, flipper, Comet, paris, Rach__, sweetrose, Mnyrtella, Giftig, Nadia2007, Studente, Belle1 (L), Chadia79, Missy1979 -I miss you hbiba!-, LadyH, Mystyqalia, ART, Maaltje, respectvol25, Tangia - kleding plaatsen maatje -

Bijna Lid

Reacties
    28.312
    13-03-2005

saampjeS???

Bijna Lid

Reacties
    28.312
    13-03-2005

Citaat Geplaatst door mmu2 Bekijk reactie
    Egypte zou ik niet heen gaan... zo vies...
    Ga dan naar een schoon land.

pizza met vlieg

MVC Lid

Reacties
    5.554
    17-07-2009

Citaat Geplaatst door mmu2 Bekijk reactie
    Egypte zou ik niet heen gaan... zo vies...
    Ga dan naar een schoon land.
    Vies? Ben je er geweest?

Je moet gewoon zo'n 4 of 5 sterren hotel boeken, dan heb je echte luxe en alles superschoon en heerlijk eten. Ook de straten enzo vond ik niets vies aan hoor. Overal liepen schoonmakers met prikstokken.

Wij zijn trouwens naar Hurghada geweest.

Berkane :)

Reacties
    1.668
    14-07-2006

Citaat Geplaatst door Zouhet Bekijk reactie
    Vies? Ben je er geweest?

Je moet gewoon zo'n 4 of 5 sterren hotel boeken, dan heb je echte luxe en alles superschoon en heerlijk eten. Ook de straten enzo vond ik niets vies aan hoor. Overal liepen schoonmakers met prikstokken.

Wij zijn trouwens naar Hurghada geweest.

Helemaal met je eens. Het is mooi om daar te zijn en zeeeer zeker niet vies.

Marokko is veel viezer Qwa zwarte zakken langs de weg dat zie je niet in egypte.
    Allaah ie rahmak Ghoja Aziz , inna lillahi wa inna ilaihi raji3oen
    08-11-2010
    10-11-2010
    25-10-2012
    30-10-2012

Wees Niet Bedroefd!

Reacties
    3.065
    03-09-2005

Citaat Geplaatst door Bent_A_Nass Bekijk reactie
    Helemaal met je eens. Het is mooi om daar te zijn en zeeeer zeker niet vies.

Marokko is veel viezer Qwa zwarte zakken langs de weg dat zie je niet in egypte.
    Egypte is wel viezer dan Marokko, althans na wat ik gezien had. Hygiëne is echt ver te zoeken.
    Wij waren naar Luxor gegaan.
    Overlevering
    Abu Mousa, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "De Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, heeft gezegd: De gelovige vormt samen met een andere gelovige een soort bouwwerk, het ene deel steunt op het andere. Hij maakte een gebaar door zijn vingers in elkaar te schuiven. overgeleverd door Bouchari en Moesliem]

MVC Lid

Reacties
    5.554
    17-07-2009

Citaat Geplaatst door OemHoudaifha Bekijk reactie
    Egypte is wel viezer dan Marokko, althans na wat ik gezien had. Hygiëne is echt ver te zoeken.
    Wij waren naar Luxor gegaan.
    Ligt er misschien aan waar je komt, dat geldt zowel voor Egypte als Marokko. Ik heb in Egypte in elk geval niks vies gezien.

Ik ben zoals ik ben.

Reacties
    14.999
    10-11-2005

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tangia26 Bekijk reactie
    [ik wil mijn man verrassen om in mei naar egypte te gaan saampjes voor een weekje,maar waar kan ik goedkoop boeken dames? Incl. hotel en vliegen? Wie is er geweest en wat raden jullie ons aan om echt te zien , en waar kan je leuk shoppen etc etc etc.]
    wallah hiela, saffie debba verklaar ik je 100% mza3z3a...
    El7amdolah 3ala koli 7aal...
    De pen is opgedroogd,de vellen papier zijn opgeheven;alle gebeurtenissen die zullen plaatsvinden,zijn reeds opgeschreven...

MVC Premium

Reacties
    2.413
    01-07-2007

MVC Premium MVC Premium
    Egypte is indd echt vies, vooral die wijken in de stad.

Maarja Cairo is wel leuk om heen te gaan, naar die bazaar enzo.

En luxor vond ik ook echt heel erg leuk, de Nijl moet je zeker zien of op varen is echt mooi en leuk.

Verbannen

Reacties
    8.558
    27-10-2005

Zou de 14e nara Hurghada gaan, gaat dus mooi niet door.

Ik ben zoals ik ben.

Reacties
    14.999
    10-11-2005

MVC Premium MVC Premium
    ligt eraan wat je wilt meid, een strand/rust vakantie of gewoon om dingen te ondernemen.
    Wij zijn vorig jaar naar Hurghada geweest en de jaar daarvoor naar Sharm el Sheikh...

Je kunt er van alles doen, met glazenboten vissen bekijken, duiken, snorkellen, etc etc etc... dit kun je meestal bij het hotel zelf boeken.

Je kunt ook zeggen paar daagjes Cairo, of survival toch etc etc.. dus eigenlijk kun je daar kijken wat je allemaal wilt ondernemen.

Neem wel minimaal een 5 sterrenhotel, Sharm is heel toeristisch, Hurghada ook wel maar daar kom je be3da ook eigen mensen tegen die daar wonen/winkelen etc...

Volgende keer zouden we naar Alexandria willen gaan en vanuit daar is de Cairo dichterbij...
    Maar nu eerst kindjes groot laten worden inscha allah
    El7amdolah 3ala koli 7aal...
    De pen is opgedroogd,de vellen papier zijn opgeheven;alle gebeurtenissen die zullen plaatsvinden,zijn reeds opgeschreven...

Getrouwde vrouw

Reacties
    323
    26-07-2009

Wij zijn vorig jaar naar Sharm el Sheikh geweest. Was super leuk en totaal niet vies. We hadden ook een 5* hotel geboekt dus mss dat het wel scheelt. Hoewel het centrum van Sharm ook schoon is hoor (het meeste is gewoon nieuw daar).
    Alhamdoulilah

MVC Premium

Reacties
    2.413
    01-07-2007

MVC Premium MVC Premium
    Jaa indd een 5 sterren hotel moet je zeker weten nemen, en dan nog eet je heeel goedkoop. Voor maximaal 5 euro heb je een hele maaltijd en heb je heerlijk gegeten zelfs in de hotels.

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport