1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    444
    09-04-2004

    Saddam heeft miljarden dollars op privé-rekeningen

    CAIRO - De voormalige Iraakse president Saddam Hussein wordt ondervraagd over de bewering dat hij miljarden dollars heeft weggezet op Japanse en Duitse rekeningen. Dat meldde maandag de Arabische krant Al-Hyat bij monde van anonieme hoge functionarissen.
    De beoogde Iraakse premier Allawi zou Saddams privé-fondsen op 40 miljard dollar schatten. De krant zegt een document in handen te hebben waarin de Iraakse overgangsregering overleg met de Amerikaanse regering vraagt over toegang tot het geld.

  2. #2
    Oud-lid..

    Reacties
    1.039
    17-06-2004

    Re: Saddam heeft miljarden dollars op privé-rekeningen

    Origineel gepost door misz_bella
    CAIRO - De voormalige Iraakse president Saddam Hussein wordt ondervraagd over de bewering dat hij miljarden dollars heeft weggezet op Japanse en Duitse rekeningen. Dat meldde maandag de Arabische krant Al-Hyat bij monde van anonieme hoge functionarissen.
    De beoogde Iraakse premier Allawi zou Saddams privé-fondsen op 40 miljard dollar schatten. De krant zegt een document in handen te hebben waarin de Iraakse overgangsregering overleg met de Amerikaanse regering vraagt over toegang tot het geld.


  3. #3
    ****opgedoken****

    Reacties
    172
    11-04-2004

    als dit waar is dan had hij miljarden dollars, de vs zal het gretig in ontvangst nemen. Kan bush weer lagen, zijn kosten plaatje van de oorlog in irak zal behoorlijk gaan dalen.

  4. #4
    ProjectAware.com

    Reacties
    1.131
    28-09-2003

    Inleveren dat geld en scholen & boerderijen mee bouwen.
    *** Tot lering ende vermaak ***

  5. #5
    V.I.P. Lid

    Reacties
    557
    19-12-2002

    Zo gierig, geef mij even een miljoen.
    Ik doe er goeie dingen mee.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    444
    09-04-2004

    Origineel gepost door Erwin
    boerderijen mee bouwen.
    whahhahahhahah

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    444
    09-04-2004

    Origineel gepost door The_Borg
    Zo gierig, geef mij even een miljoen.
    Ik doe er goeie dingen mee.
    zal het wel effe voor je vragen.



  8. #8
    Oud-lid..

    Reacties
    1.039
    17-06-2004

    Geef mij de helft Borg... See What I'm gonna do with it.

  9. #9
    V.I.P. Lid

    Reacties
    557
    19-12-2002

    Origineel gepost door onderduiker
    als dit waar is dan had hij miljarden dollars, de vs zal het gretig in ontvangst nemen. Kan bush weer lagen, zijn kosten plaatje van de oorlog in irak zal behoorlijk gaan dalen.
    Maandelijkse kosten: $1.2 tot 7 miljard
    Tot nu toe uitgegeven: $118 miljard
    Prognose tot 2005: $150 miljard

    Operation Desert Storm was cheap, maar $84 miljard.

  10. #10
    Peej's reserve-nick

    Reacties
    859
    07-06-2004

    Yeah right,

    En hoeveel mensen zijn er onder het regime van Satan Hoessein kapotgegaan van de hongen en het gebrek aan medische hulp.

    Van dei 40 miljard hadden al die mensen met gemak in leven gehouden kunnen worden.

    Niks de schuld van de VN boycot. Satan Hoessein heeft zijn eigen volk gewoon arm geroofd en uit laten hongeren.
    Even voor de duidelijkheid Luis-in-de-Pels is de enige echte reservenicknaam van Peej. Peej is duidelijk, en niet zo laf om verstoppertje te spelen en onder tientallen verschillende nicks op uiterst zielige wijze anoniem rode puntjes uit te delen.

    Peej debateert met open vizier.

    Groet, Peej.