1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    285
    31-12-2002

    Ayan Hirsi Ali aka SS-Agent

    Ayaan Hirsi Ali krijgt meer en meer de trekken van een SS-agente. Ze heeft onlangs weer al een dubieuze voorstel gedaan om de moslimbevolking te stigmatiseren. Zo zouden Moslims bij hun sollicitatie gescreend moeten worden naar hun gedachtengoed, zeker bij een veiligheidsfunctie. Ik heb er niets op tegen dat iemand gescreend dient te worden bij het opnemen van een veiligheidsfunctie, maar dat dient bij elke persoon gedaan te worden en niet op basis van het moslim zijn. Bij mijn weten is dit een flagrente mensenrechtschending.
    Om de moslims nog meer te stigmatiseren roept ze moslims op om al hun verdachte familie- en kennisleden aan de politie door te geven indien ze verdachte bewegingen maken.
    Naima Azough van Groenlinks vroeg zich in de kamer af of de V van het VVD nog voor rijheid stond?

    Ayaan Hirsi Ali is volgens mij te laat geboren. Hitler had haar best goed kunnen gebruiken voor de PR als zijnde dat zijn beleid multicultureel was.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door Ononono
    Tegenvraag: wat zou jij doen als je zou weten dat een familielid iets zou willen gaan doen dat de veiligheid van Nederland in gevaar zou brengen?

    (nu niet aankomen met "ik zou een goed gesprek hebben")
    Heel eerlijk: Ik zou diegene aangeven; uit liefde voor Nederland, uit liefde voor die persoon, en uit liefde voor mijn geloof.

    En omdat ik iemand ben die streeft naar wederzijds begrip en acceptatie.


    Liefde voor Nederland:

    Ik ben best wel chovinistisch, en ik zou het vreselijk vinden als de nog redelijk maagdelijke houding van Nederland tegenover Terrorisme bezoedeld zou raken.


    Liefde voor die persoon:

    Ik zou nooit willen dat diegene zo een grote zonde begaat. Ja ik ben er van overtuigd dat mensen die terreur uitoefenen op onschuldige burgers en doelwitten straight to hell gaan.


    Liefde voor mijn geloof:

    Ik blijf hopen op acceptatie en een beter beeld van anderen hier van. Het doet mij pijn als men de Islam ziet als iets gevaarlijks, iets wat morbide ideeen herbergt, en alle negativiteit meer.

  3. #3
    if only I had wings

    Reacties
    306
    22-05-2004

    Jij bent duidelijk een lichtpuntje hier in de duisternis, Heiba...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door dArc
    Jij bent duidelijk een lichtpuntje hier in de duisternis, Heiba...


    Joh, ben vast niet de enige die hier zo over denkt.

  5. #5
    **Beni Snassen**

    Reacties
    1.504
    20-05-2003

    Ayaan Hirsi Ali krijgt meer en meer de trekken van een SS-agente. Ze heeft onlangs weer al een dubieuze voorstel gedaan om de moslimbevolking te stigmatiseren. Zo zouden Moslims bij hun sollicitatie gescreend moeten worden naar hun gedachtengoed, zeker bij een veiligheidsfunctie. Ik heb er niets op tegen dat iemand gescreend dient te worden bij het opnemen van een veiligheidsfunctie, maar dat dient bij elke persoon gedaan te worden en niet op basis van het moslim zijn. Bij mijn weten is dit een flagrente mensenrechtschending.
    Om de moslims nog meer te stigmatiseren roept ze moslims op om al hun verdachte familie- en kennisleden aan de politie door te geven indien ze verdachte bewegingen maken.
    Naima Azough van Groenlinks vroeg zich in de kamer af of de V van het VVD nog voor rijheid stond?
    Dit lijkt echt op 2e w.o. praktijken, die Hirsi begint gek te worden

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door SaLiM1
    Dit lijkt echt op 2e w.o. praktijken, die Hirsi begint gek te worden
    Gillend gek, als je het mij vraagt.

  7. #7
    Engel...Duivel..?

    Reacties
    1.570
    05-12-2002

    go go heiba...een hele luchtige admin

    maar je hebt wel gelijk dat zou ik ook doen...
    ya habibi laaaaa, trouh ba3eed enta nasseely wa fi alby el waheed enta illy fi alby wallah tefdal el dinya killa!!!........

  8. #8
    ProjectAware.com

    Reacties
    1.131
    28-09-2003

    Dat het uitgerekend iemand van GroenLinks moet zijn die vraagtekens zet bij de Vrijheidsidealen van de VVD.

    Hoe zat het ook alweer met die balk, splinter en zwart verwijten ofzo?!
    *** Tot lering ende vermaak ***

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door Erwin
    Dat het uitgerekend iemand van GroenLinks moet zijn die vraagtekens zet bij de Vrijheidsidealen van de VVD.

    Hoe zat het ook alweer met die balk, splinter en zwart verwijten ofzo?!
    Het begrip liberalisme heeft nu wel een nieuwe dimensie gekregen. Is het niet?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-05-2004

    Origineel gepost door Heiba
    Het begrip liberalisme heeft nu wel een nieuwe dimensie gekregen. Is het niet?
    Wat de VVD doet is deels allang niet Liberaal meer. Het is vooral zieltjes winnen door stemmen van extreem rechts te stelen. Een beproefde methode die altijd opgang doet bij rechtse partijen die in extreem rechts een sterke concurrent vinden.
    - Dyab Abou Jahjah; 'Tussen twee werelden, de roots van een vrijheidsstrijd' -

  11. #11
    bismilah

    Reacties
    650
    18-02-2002

    mensen laat dat krankzinnig mens toch onzin uitkramen.dat jullie nog in gaan op wat zei zegt,dat heb ik nooit gedaan.want dan zou ik me wel heel erg verlagen.dat mens heeft een trauma opgelopen en moet nu even stoom uitblazen en dat zal heus wel opraken en dan hebben we weer rust.maar als we er constant op in gaan raakt het nooit op,en wordt zij alleen maar populairder,dus laat haar maar bleren.we zullen zien wie aan het langste eind trekt.wassalaam
    Ik geloof in Allah net zoals een blinde gelooft in de zon, niet omdat hij hem ziet maar omdat hij hem voelt

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Origineel gepost door HaninAEL
    Wat de VVD doet is deels allang niet Liberaal meer. Het is vooral zieltjes winnen door stemmen van extreem rechts te stelen. Een beproefde methode die altijd opgang doet bij rechtse partijen die in extreem rechts een sterke concurrent vinden.
    Och, het was te verwachten!

    Bij een recessie in dit geval, of los daar van: Bij verminderde welvaard of zelfs armoede. Is extreem rechts populair.

    De "kracht" van extreem rechts is het zeveren over zaken wat er allemaal wel niet deugt. Ze brengen vooral naar voren wat er niet goed gaat, maar in feite kunnen ze daar even weinig aan veranderen als U en ik.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    59
    26-05-2004

    citaat:
    dArc: jij bent duidelijk een lichtpuntje hier in de duisternis , heiba
    ..................................................

    hamdaan: er is meer licht dan je denkt.
    Alles van waarde is weerloos zei een dichter.

  14. #14
    ProjectAware.com

    Reacties
    1.131
    28-09-2003

    citaat:
    hamdaandiedeciteerknopoverhethoofdziet: er is meer licht dan je denkt.
    ..............................................
    Erwin: onze ogen zijn echter niet voor elke frequentie geschikt

    *** Tot lering ende vermaak ***