| De wereld van de Marokkaanse vrouw Praat mee over de wereld van de Marokkaanse vrouw anno 2010. Van werkvloer tot keukenvloer. Van kraambed tot opvoeding. Van huishoudtips tot gezellige onderonsjes. | mishandelt worden elke keer weer! 08-01-2010, 21:03 | #1 |  | | geen pms van wolven boschebolleke is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-01-2010 Reacties: 216 Credits: 0 | mishandelt worden elke keer weer! Ik wil graag advies van jullie dames, wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Mijn man wanneer ik hem iets vraag, slaat hij mij om gewoon een simpele vraag! Zoals bv wij wachten al bijna 4 jaar om een huis te krijgen via een woningburo, we hebben voorhand altijd parteculier gehuurd!
We hebben altijd gedroomd en gepraat, dat zodra we een huis krijgen via een woonburo, we hem dan heel mooi zouden inrichten! Nu hebben we een huis toegewezen gekregen! Dus een uur geleden begin ik te praten met dat we een schilder moeten zoeken, en alvast nu het huis gaan opknappen! Wordt hij boos, en zei die huis is netjes en alles ziet er goed uit!
Ik zeg nee ik heb genoeg geduldt gehad ik wil eindelijk ook een nette huis!
Ik heb altijd geduldt moeten hebben, omdat we parteculier huurde!
Begint hij mij te knijpen, en te duwen, en klappen tegen mijn hoofd te geven, dat ik mijn mond moest houden en niet terug moest praten!
En dit alles voor mijn kinderen, ze begonnen te huilen, ik weet niet meer wat ik moet doen, ik vraag niet veel en hij heeft genoeg geld, hij verdient ook goed! | | | 08-01-2010, 21:05 | #2 |  | | MVC Lid Woestijnroos is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-01-2009 Locatie: Daar waar jij niet bent Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door boschebolleke Ik wil graag advies van jullie dames, wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Mijn man wanneer ik hem iets vraag, slaat hij mij om gewoon een simpele vraag! Zoals bv wij wachten al bijna 4 jaar om een huis te krijgen via een woningburo, we hebben voorhand altijd parteculier gehuurd!
We hebben altijd gedroomd en gepraat, dat zodra we een huis krijgen via een woonburo, we hem dan heel mooi zouden inrichten! Nu hebben we een huis toegewezen gekregen! Dus een uur geleden begin ik te praten met dat we een schilder moeten zoeken, en alvast nu het huis gaan opknappen! Wordt hij boos, en zei die huis is netjes en alles ziet er goed uit!
Ik zeg nee ik heb genoeg geduldt gehad ik wil eindelijk ook een nette huis!
Ik heb altijd geduldt moeten hebben, omdat we parteculier huurde!
Begint hij mij te knijpen, en te duwen, en klappen tegen mijn hoofd te geven, dat ik mijn mond moest houden en niet terug moest praten!
En dit alles voor mijn kinderen, ze begonnen te huilen, ik weet niet meer wat ik moet doen, ik vraag niet veel en hij heeft genoeg geld, hij verdient ook goed! |
hoe oud zijn jullie? | | | 08-01-2010, 21:06 | #3 |  | | Goegha & Banana! narces is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 11-11-2005 Reacties: 975 Credits: 0 | 1 tip voor jou meid. Zodra hij jou met 1 vinger aanraakt meteen de politie bellen en desnoods hierover een aanklacht indienen!!! Maak meteen duidelijk dat jij hier niet van gediend bent!! Meziaan tbarkelah, je bent geen hond en nog wel voor de kinderen. En zelfs honden verdienen geen slaag!!! | | | 08-01-2010, 21:06 | #4 |  | | dankbaar wonderlijk is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-06-2008 Credits: 0 | Triest in het breedste geval...  | __________________________ Allah is de allmachtige de vergevensgezind
Is over alles op de hoogte...
Allah is de meest barmhartige..
Ya'Allah wijs me de goede pad,
Leid me en bescherm me tegen het kwaad
En behoed me van alle slechte dingen..[/i] | | | 08-01-2010, 21:07 | #5 |  | | geen pms van wolven boschebolleke is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-01-2010 Reacties: 216 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Woestijnroos hoe oud zijn jullie? | Hij is 11 jaar ouder dan mij, ik ben 26! | | | 08-01-2010, 21:08 | #6 |  | | Wees Dankbaar GelukBestaat is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 21-12-2009 Credits: 0 | hoeveel kinderen hebben jullie? | __________________________ | | | 08-01-2010, 21:08 | #7 |  | | geen pms van wolven boschebolleke is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-01-2010 Reacties: 216 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door narces 1 tip voor jou meid. Zodra hij jou met 1 vinger aanraakt meteen de politie bellen en desnoods hierover een aanklacht indienen!!! Maak meteen duidelijk dat jij hier niet van gediend bent!! Meziaan tbarkelah, je bent geen hond en nog wel voor de kinderen. En zelfs honden verdienen geen slaag!!! |
Ik durf niet die stap te nemen om de politie te bellen! | | | 08-01-2010, 21:09 | #8 |  | | geen pms van wolven boschebolleke is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-01-2010 Reacties: 216 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door GelukBestaat hoeveel kinderen hebben jullie? |
Ik heb 2 kinderen ze zijn nog klein! | | | 08-01-2010, 21:10 | #9 |  | | dankbaar wonderlijk is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 14-06-2008 Credits: 0 | Hee TS.. Is het de eerste keer dat hij zoiets bij jou heeft geflikt of was het altijd zo geweest? | __________________________ Allah is de allmachtige de vergevensgezind
Is over alles op de hoogte...
Allah is de meest barmhartige..
Ya'Allah wijs me de goede pad,
Leid me en bescherm me tegen het kwaad
En behoed me van alle slechte dingen..[/i] | | | 08-01-2010, 21:10 | #10 |  | | Mijn lieve ap....... san_rayane is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-02-2008 Locatie: uit het hart van mijn ap..... Reacties: 3.670 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door boschebolleke Ik durf niet die stap te nemen om de politie te bellen! |
Waarom durf je dat niet meid, je wordt mishandeld.. Geestelijk en lichamelijk.. Misschien leert hij ze lesje daarna... | | | | | 08-01-2010, 21:11 | #11 |  | | geen pms van wolven boschebolleke is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-01-2010 Reacties: 216 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door wonderlijk Hee TS.. Is het de eerste keer dat hij zoiets bij jou heeft geflikt of was het altijd zo geweest? |
Sinds de geboorte van mijn 2de kind, begon hij met slaan! | | | 08-01-2010, 21:11 | #12 |  | | Hamdoulillah. chadia79 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 19-11-2007 MVC Premium Credits: 5 | Gatver,als ik ergens een hekel aan heb,dan zijn het mannen die slaan,ik zou terugslaan,en hard ook! | __________________________ | | | 08-01-2010, 21:12 | #13 |  | | geen pms van wolven boschebolleke is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-01-2010 Reacties: 216 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door san_rayane
Waarom durf je dat niet meid, je wordt mishandeld.. Geestelijk en lichamelijk.. Misschien leert hij ze lesje daarna... | Ik durf niet ik weet niet wat me tegenhoudt! | | | 08-01-2010, 21:12 | #14 |  | | MVC Lid RomaysaRayyan is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 17-12-2009 Reacties: 919 Credits: 0 | gewoon doennnnn..bel de politie die nemen dit zeeeer serieus!
laat hem zien dat je niet bang bent!!!
ya LOSER!!!! | | | 08-01-2010, 21:12 | #15 |  | | Samen met Patatje stanga is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 27-01-2003 Reacties: 3.869  Credits: 0 | Politie bellen kijken of hij het dan nog durft | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:04. | |