| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | Mijn allerliefste broer trouwt met mijn aardsvijand! 06-01-2010, 00:42 | #2 |  | | Baba7indeziektewet ghallill is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 24-06-2008 Reacties: 2.204 Credits: 0 |  succes. | __________________________ HM 19 augustus 2009 - Forever Inshallah. Love you hbiba,  | | | 06-01-2010, 00:42 | #3 |  | | HARAAM! BABOONA is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-01-2010 Locatie: Waar jij vandaan komt. Reacties: 1.744 MVC Premium Credits: 5 | Het is jou probleem dan? of maak je het nu jouw probleem!
ik bedoel maar, al zou mijn broer trouwen met mijn aardsvijand, zou me geen moer schelen.. | | | 06-01-2010, 00:42 | #4 |  | | Proud moslima 4 life LOVELY-ROSES is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 06-09-2009 Reacties: 48 Credits: 0 | gooi een beetje gif in haar eten, ben je snel van haar af  | __________________________ ROSES
Be Like A Rose - Sweet && Tender
| | | 06-01-2010, 00:43 | #5 |  | | MVC Lid HornyVirgin is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 07-09-2007 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door moeblsch Het is mijn half broer van mijn vaders vorige huwelijk.
Hij is een paar jaar ouder dan mij maar we kunnen het zo goed met elkaar vinden, vroeger gingen we samen uit en dronken we ons klem en gingen dan lachend naar huis waar we thuis de klappen kregen maar we voelde niks door de drank, daarna ging hij het huis uit hij ging op zichzelf wonen, het contact was goed tot een tijd.
Ik kreeg nieuwe vrienden erbij en had weinig tijd en hij ook, we zijn allebei afgestudeerd we werken beide fultime en daarnaast volg ik nog een opleiding als extra.
Door de weeks heb ik nooit tijd alleen op werk heb ik tijd om een praatje met hem te maken, hij belde vanmiddag we waren uren aan het kletsen en hij vertelde me dat hij gaat trouwen met Aamani het is een indische meisje waar ik een te grote ruzie mee heb.
Wat bezielt cupido in verdomme uit de foking naam der liefde? &%$$@
Ik ben blij voor hem dat hij verliefd is maar zij
Ik ben zo kwaad nu dat ik deze hele huwelijk uit het bestaan van mijn broer moet wegnemen! |  We zouden hem moeten aanklagen. | __________________________ | | | 06-01-2010, 00:44 | #6 |  | | AIDSKIND moeblsch is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-01-2009 Reacties: 2.356  MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door ghallill  succes. | Ik moet er morgen vroeg uit, maar ik kan gewoon niet slapen door deze hele trouwgedoe
Citaat: Geplaatst door BABOONA Het is jou probleem dan? of maak je het nu jouw probleem!
ik bedoel maar, al zou mijn broer trouwen met mijn aardsvijand, zou me geen moer schelen.. | Tuurlijk is dit mijn probleem!
Hij is mijn broer, zij is mijn vijand en ze stapt mijn familie binnen. | __________________________ 100% Een fan van Joran van der Sloot.
 | | | 06-01-2010, 00:46 | #7 |  | | HARAAM! BABOONA is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 05-01-2010 Locatie: Waar jij vandaan komt. Reacties: 1.744 MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door moeblsch Ik moet er morgen vroeg uit, maar ik kan gewoon niet slapen door deze hele trouwgedoe
Tuurlijk is dit mijn probleem!
Hij is mijn broer, zij is mijn vijand en ze stapt mijn familie binnen. | Kleutergedrag..suc6! | | | 06-01-2010, 00:47 | #8 |  | | MVC Lid Den--Haag is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 12-08-2008 Reacties: 1.489 Credits: 0 | vertel eens, hoe ga je dat oplossen | __________________________ | | | 06-01-2010, 00:47 | #9 |  | | AIDSKIND moeblsch is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-01-2009 Reacties: 2.356  MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door LOVELY-ROSES gooi een beetje gif in haar eten, ben je snel van haar af  | Wees realistisch ik ben bereid om te gaan knallen, niet om te moorden.
Nog gaan zitten voor die bitch ik zou op haar graf moeten pissen als ''goodbye''
Citaat: Geplaatst door HornyVirgin  We zouden hem moeten aanklagen. |
Hij schiet verkeerd, ik zou die pijl tussen zijn benen moeten schieten | __________________________ 100% Een fan van Joran van der Sloot.
 | | | 06-01-2010, 00:49 | #10 |  | | AIDSKIND moeblsch is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-01-2009 Reacties: 2.356  MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door BABOONA Kleutergedrag..suc6! | Hoe bedoel je kleutergedrag dikke zwijn?
Dit is mijn familie hier kom je niet zomaar binnen.
Flikker uit mijn topic als je geen woorden weet te typen, begin rondjes te rennen eh dikke zeug.
Citaat: Geplaatst door Den--Haag vertel eens, hoe ga je dat oplossen |  Kan nu niet helder nadenken maar dat komt wel... | __________________________ 100% Een fan van Joran van der Sloot.
 | | | 06-01-2010, 00:53 | #11 |  | | MVC Lid Den--Haag is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 12-08-2008 Reacties: 1.489 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door moeblsch  Kan nu niet helder nadenken maar dat komt wel... | drink nog een paar glazen champagne of word stoned dan verzin je wel wat  | __________________________ | | | 06-01-2010, 00:57 | #12 |  | | Asians Rock! Satisfashion is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 31-10-2009 Locatie: I may look like a cutie, but if u mess with me, I'll kick your boootyyy! Credits: 0 | Overdosis coke in der koffie. | __________________________ High Class.. Ghetto Ass..
Angel Eyes.. Tempting Lips..
Makin' Walking Look Like Modelling..
Ain't My Fault U Bitches Keep on Followin..
I Wave Goodbye & Blow a Kiss..
Cuz Baby..U Could Never Handle This..! | | | 06-01-2010, 00:58 | #13 |  | | AIDSKIND moeblsch is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-01-2009 Reacties: 2.356  MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Den--Haag drink nog een paar glazen champagne of word stoned dan verzin je wel wat  | Ik ga er wel zo eentje draaien anders kan ik niet slapen, morgen in die kutfile weer  | __________________________ 100% Een fan van Joran van der Sloot.
 | | | 06-01-2010, 00:59 | #14 |  | | AIDSKIND moeblsch is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-01-2009 Reacties: 2.356  MVC Premium Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Satisfashion Overdosis coke in der koffie. | En dan komen ze erachter dat ze is vermoord, ze weten wel wie ze moeten verdenken hoor  | __________________________ 100% Een fan van Joran van der Sloot.
 | | | 06-01-2010, 01:01 | #15 |  | | MVC Lid Den--Haag is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 12-08-2008 Reacties: 1.489 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door moeblsch Ik ga er wel zo eentje draaien anders kan ik niet slapen, morgen in die kutfile weer  | haha wel met mij delen he
wollah dat is verkk gek  | __________________________ | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:06. | |