1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Holland Verliest Tegen Tjechie 3-2

    Citaat Geplaatst door SWEETBOY007
    EHHEHEEHHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHE HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH

    WAT BEN IK BLIJ IK OJEEE OJEEE IK GUN DIE HOLLANDERS NIKS EHEHEEHEH


    HOLLANDERS DENKEN DAT ZE ALTIJD ALLES BETER KUNNEN EHEHEHEE
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    01-01-2004

    Haha toen het 2-0 stond dachten ze dat ze het helemaal hadden gemaakt..

    Is eigenlijk best wel zielig, mijn hele straat hangt vol met oranje slingers enzo.. Mseken, volgende keer beter.
    Succes is the best revenge..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.180
    03-04-2003

    Re: Holland Verliest Tegen Tjechie 3-2

    Origineel gepost door SWEETBOY007
    EHHEHEEHHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHE HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH

    WAT BEN IK BLIJ IK OJEEE OJEEE IK GUN DIE HOLLANDERS NIKS EHEHEEHEH


    HOLLANDERS DENKEN DAT ZE ALTIJD ALLES BETER KUNNEN EHEHEHEE

    ...ben benieuwd of er in jouw paspoort ook NL staat.

    Was een zeer goede en aantrekkelijke wedstrijd, tot 'de wissel'...

    Ik vrees voor Advocaat, en terecht...
    Keep me away from the wisdom which does not cry, the philosophy which does not laugh and the greatness which does not bow before children <>< (Khalil Gibran)

  4. #4
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Lullig voor ze hoor
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.180
    03-04-2003

    Re: Re: Re: Holland Verliest Tegen Tjechie 3-2

    Origineel gepost door shahinda35
    Wat heeft zijn paspoort met de wedstrijd te maken, arabchrstn? Deze gedachtenkronkel kan ik niet volgen.

    Het was een goede en aantrekkelijke wedstrijd ja, de tjechen hebben verdient gewonnen.

    Advocaat, die had nooit naar Portugal moeten gaan...
    Waarschijnlijk verblijft die persoon op een of andere lokatie tussen Maastricht en Delfzijl en Middelburg en Den Helder, dus is dan feitelijk ook een Hollander.

    Ik zal er wel weer veel te makkelijk over denken. Maar woon ik in Iran, dan ben ik een Iraniër, woon ik in Israel dan ben ik een Israelier, woon ik in de VS, dan ben ik een Amerikaan, en woon ik in Holland... dan ben ik een Hollander.
    Keep me away from the wisdom which does not cry, the philosophy which does not laugh and the greatness which does not bow before children <>< (Khalil Gibran)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.180
    03-04-2003

    Re: Re: Re: Re: Re: Holland Verliest Tegen Tjechie 3-2

    Origineel gepost door shahinda35
    Ja, je denkt inderdaad naar mijn idee er te makkelijk over. Ik ben geen hollander, kaaskop so to speake. Ik voel me geen hollander. Ik zal NOOIT veranderen in een hollander.
    Aangezien ik totaal niet kan ontdekken waaraan precies de 'Hollander'' moet voldoen, zou ik ook niet weten waarom ik geen Hollander zou kunnen zijn.

    Als jij zegt dat je nooit zal veranderen in een Hollander, dan heb je blijkbaar een bepaalde definitie van de Hollander. Waaraan hij wel of niet moet voldoen.

    Laten wij een voorbeeld nemen aan de VS in dit geval. Daar ben je gewoon Afro-American, Latino-American, of zoals in het geval van mijn vader, Arab-American.

    Hollanders bestaan helemaal niet, die zijn hier tweeduizend jaar geleden komen binnendrijven over de Rijn
    Keep me away from the wisdom which does not cry, the philosophy which does not laugh and the greatness which does not bow before children <>< (Khalil Gibran)

  7. #7
    if only I had wings

    Reacties
    306
    22-05-2004

    Hij had Robben er niet uit moeten halen...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.180
    03-04-2003

    Hoe gedraagt die zich dan (aangezien ik op de Veluwe woon, waar allemaal zeer bedeesde, langgerokte, bescheiden en lieve blanke meisje wonen)

    Laten we gewoon niet moeilijk doen. Je bent waar je woont. Zou ik in Marokko wonen, dan ben ik een Mocro.

    Ik houd trouwens totaal niet van voetbal. kBen meer van het hockey of het wielrennen.

    En iedere debiele neanderthaler kon begrijpen dat je niet een goedspelende speler als Robben moet wisselen voor een bejaarde verdiger als Bosvelt. Zoals verdedigen sowieso niet het beste ount van de Hollanders is.
    Keep me away from the wisdom which does not cry, the philosophy which does not laugh and the greatness which does not bow before children <>< (Khalil Gibran)

  9. #9
    if only I had wings

    Reacties
    306
    22-05-2004

    Cocu hadden ze wel mogen vervangen van mij...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    41
    19-06-2004

    Ik kan er maar een ding over zeggen: het was een geweldige wedstrijd. Sinds een lange tijd heb in niet zo genoten en de beste heeft gewonnen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.180
    03-04-2003

    Van der Vaart in plaats van Deedorf zetten, ook weer zo'n vage actie. Die jongen speelt al een jaar slecht bij dat wasmiddel Ajax. Pi-Air was de juiste man geweest. Rustpunt én betrouwbaar aanspeelpunt.
    Keep me away from the wisdom which does not cry, the philosophy which does not laugh and the greatness which does not bow before children <>< (Khalil Gibran)

  12. #12
    Peej's reserve-nick

    Reacties
    859
    07-06-2004

    Zo, Nederland gaat door en de Duitsers mogen naar huis.

    Gerechtigheid noemen ze dat. Als de beter voetballende ploegen door gaan.
    Even voor de duidelijkheid Luis-in-de-Pels is de enige echte reservenicknaam van Peej. Peej is duidelijk, en niet zo laf om verstoppertje te spelen en onder tientallen verschillende nicks op uiterst zielige wijze anoniem rode puntjes uit te delen.

    Peej debateert met open vizier.

    Groet, Peej.