1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door OneLove.. Bekijk reactie
    Hoe Beauty women,

    Ten eerste vind ik het best wel jammer en erg dat alles over is.
    En ten tweede weet ik dat jij het veel beter weet,

    Ik hoop in ieder geval dat jij jezelf nu veel beter en gelukkiger voelt dan toen. Ik heb gekeken naar je geboorte datum, en als dat klopt dan ben je nog in de bloei van je leven, en als jou nickname klopt, dan hoef jij je helemaal geen zorgen te maken, wat betreft jou verleden voor een nieuw toekomst.

    En hoe denk jij nu verder te zullen gaan?
    Sta je open voor alles?

    Gr
    ja klopt, ik ben 26 jaar en heb een zoontje van 2,5 jaar.
    ik heb nog niet alles geregeld, huis, scheiding en etc.,maar alhamdoelillah!
    de stap was niet makelijk, maar heb hm 3 jaar de tijd gegeven om te veranderen, maar keer op keer was het weer raak. hij had last van jaloezie, ik moest thuis zitten, geen tv, gordijnen dicht, mijn zoontje geen tekenfilms, en ga maar door. echt een hel gewoon.
    maar zoals ik al heb gezegd, alhamdoelillah nu, ik kan weer mezelf zijn.

    het kan helpen als je met zijn ouders gaat praten of je eigen ouders. als dit niet helpt dan weet je eigenlijk genoeg.
    ik zou zeggen probeer het!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-12-2009

    Citaat Geplaatst door beauty-women Bekijk reactie
    ja klopt, ik ben 26 jaar en heb een zoontje van 2,5 jaar.
    ik heb nog niet alles geregeld, huis, scheiding en etc.,maar alhamdoelillah!
    de stap was niet makelijk, maar heb hm 3 jaar de tijd gegeven om te veranderen, maar keer op keer was het weer raak. hij had last van jaloezie, ik moest thuis zitten, geen tv, gordijnen dicht, mijn zoontje geen tekenfilms, en ga maar door. echt een hel gewoon.
    maar zoals ik al heb gezegd, alhamdoelillah nu, ik kan weer mezelf zijn.

    het kan helpen als je met zijn ouders gaat praten of je eigen ouders. als dit niet helpt dan weet je eigenlijk genoeg.
    ik zou zeggen probeer het!



    Alhamdulilah, Ik hoop dat je veel en veel gelukkiger zal zijn in de toekomst dat wat je nu bent.
    En hamdulilah daar heb ik ook volle vertouwen in.
    Ik ben hamdililah niet diegene die problemen heeft, maar Iemand die de problemen leest, en die graag iedereen wil Helpen met woorden die de problemen heeft.

    Ik ben een man, en ik kan zelf de dingen niet geloven dat er Zulke mannen zijn. Die zo omgaan met het mooiste bezit wat Hebben, en zo het mooiste bezit weer loslaten door het te Laten gaan.. Zelf weten ze zelf niet wat de mooiste bezit is, en Wat de mooiste bezit betekent. Als ze dat zouden weten, dan Weten ze dat de vrouw het betekenis is van het mooiste bezit..

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    940
    15-04-2009

    je had nix moeten vertellen aan je man over je verleden wat er is gebeurt is tussen jou en Allah. je mag jou zondes niet openbaren

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-12-2009

    Eerlijkheid.

    Het is belangrijk dat je eerlijk tegen elkaar bent,
    En dat al voordat m,n het hand gaat vragen,
    Want als je al getrouwd bent, en je weet nog niet van elkaar wat betreft het history, en alles komt boven water, dan kan je het huwelijk ook meteen gedag zeggen. dus dat kan niet.

    Eerlijk zijn duurt het langst.
    Maar het is blijkbaar tussen hun niet echt goed besproken waardoor nu alles duidelijk begint te worden.
    Praten is echt belangrijk in het relatie, het belangrijkste zelfs.

    Want als hij echt van je houdt en jou wil als zijn vrouw, dan zal hij daar mee kunnen leven, ook al komen de mensen die je niks gunnen en jullie leven willen verpesten door verhalen tegen hem te zeggen, waarin hij hun kan vertellen dat het allemaal oud nieuws is..

    Dus dames en heren eerlijk zijn tegen over elkaar, en praat over alles met elkaar.
    Want uiteindelijk hebben jullie elkaar, En als jullie er goed mee omgaan dan behouden jullie elkaar..

    think About It..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door OneLove.. Bekijk reactie
    Alhamdulilah, Ik hoop dat je veel en veel gelukkiger zal zijn in de toekomst dat wat je nu bent.
    En hamdulilah daar heb ik ook volle vertouwen in.
    Ik ben hamdililah niet diegene die problemen heeft, maar Iemand die de problemen leest, en die graag iedereen wil Helpen met woorden die de problemen heeft.

    ja ik zie het, haha.

    Ik ben een man, en ik kan zelf de dingen niet geloven dat er Zulke mannen zijn. Die zo omgaan met het mooiste bezit wat Hebben, en zo het mooiste bezit weer loslaten door het te Laten gaan.. Zelf weten ze zelf niet wat de mooiste bezit is, en Wat de mooiste bezit betekent. Als ze dat zouden weten, dan Weten ze dat de vrouw het betekenis is van het mooiste bezit..
    hij praktiseerd!het is maar wat je praktiseren noemt natuurlijk.

    sommige mannen bepalen gewoon letterlijk alles wat een vrouw moet doen.
    het is gewoon ziekelijk!!!!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-12-2009

    wetten in het huwelijk

    Je kan op de zwarte markt een boek kopen dat heet,

    Ik Hou Van Mijn Vrouw,
    Dat is een boek die de man moet lezen, daarin staat echt duidelijk bijna alles hoe je met een vrouw om moet gaan,
    En elke man die dat leest, en ook praktiseert, zal de beste man zijn voor zijn vrouw,

    Ook is er een boek dat heet,

    Ik Hou Van Mijn Man,

    Die moet dus een vrouw lezen, en daar kan een vrouw een hoop van leren.

    Ik wens je veel geluk en saber toe insah allah.

  7. #22
    M ♥ L

    Reacties
    5.283
    18-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door chickie Bekijk reactie
    Oke, ik zou graag willen weten wat jullie dames hiervan vinden. of mannen?

    Ik heb een verleden en die heb ik verteld aan mijn man voordat we trouwden. Dit verleden brengt ook schulden mee die ik nog steeds aan het afbetalen ben.

    Toen ik mijn man dit vertelde in het begin vond hij het geweldig dat ik eerlijk tegen hem was en het was voor hem nog meer reden om met me te trouwen. Maar sinds we getrouwd zijn en samen wonen is het elke ruzie weer raak. Elke klein wissewasje draait uit op mijn verleden. Hij is zoiezo een driftige gozer en wordt snel boos. Als ik een mietje was zou hij me denk ik ook slaan, maar ik ben absoluut niet op mijn mondje gevallen en als hij me aanraakt dan weet hij dat ik een gemene rechtse heb. (gelukkig nooit gebeurt).

    Maar het is elke keer weer raak: Hebben we ruzie, begint hij weer over MIJN verleden. Hij was ook absoluut geen lieverdje en vergeleken met hem was ik een heilige, maar oke.

    Nu is hij weer super agressief en mag ik morgen niet met vriendinnen naar Antwerpen om te winkelen. Hij denkt dat hij mij daarmee pijn doet. Dat doet hij ook maar hoe agressiever hij wordt des te meer krijg ik de slappe lach tegenwoordig. Zijn woorden kosten niets meer in mijn ogen. Ik zie hem net een klein kind die telkens weer terug grijpt naar datgene wat werkt. Ik ben het spuugzat maar krijgt (echt gek gewoon) de slappe lach van hem wanneer hij op zo'n manier wilt laten zien dat hij macht heeft. Ik denk dan van: Wat ben je toch een zielig ventje, dat je mij moet verbieden om iets te doen alleen om je mannelijker te voelen. Ik bedoel, wat schiet hij ermee op. Hij heeft geen enkele reden om mij te verbieden te gaan. En ik had nog wel zijn lunch en avondeten voor hem klaargelegd in de koelkast en alles. Nu heb ik het express diep achterin de vriezer gegooid. Hij krijgt geen hap van mij, laat hem maar lekker voor zichzelf zorgen...

    Grrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben zoooooooo boos. Maar aan de andere kant ook verdrietig. Dit is geen huwelijk. Telkens ruzie om niets en uiteindelijk komen we weer bij hetzelfde straatje. Het straatje dat doodloopt. Ik zit er serieus aan te denken om een imam erbij te halen en te kijken of dat zal helpen. Een bemiddelaar. Ik heb al eerder zijn broer ingeschakeld, die heeft ook tegen hem gezegd dat hij iets aan zijn driftbuien moet doen. Maar het enige wat hij kon zeggen toen zijn broer weg was, was: waarom moest je mijn broer erbij halen? Waarom?
    idd laat m maar lekker boterhammen smeren

  8. #23
    M ♥ L

    Reacties
    5.283
    18-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OneLove.. Bekijk reactie
    Je kan op de zwarte markt een boek kopen dat heet,

    Ik Hou Van Mijn Vrouw,
    Dat is een boek die de man moet lezen, daarin staat echt duidelijk bijna alles hoe je met een vrouw om moet gaan,
    En elke man die dat leest, en ook praktiseert, zal de beste man zijn voor zijn vrouw,

    Ook is er een boek dat heet,

    Ik Hou Van Mijn Man,

    Die moet dus een vrouw lezen, en daar kan een vrouw een hoop van leren.

    Ik wens je veel geluk en saber toe insah allah.
    Die heb ik gelezen het is idd een goed boek

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door OneLove.. Bekijk reactie
    Je kan op de zwarte markt een boek kopen dat heet,

    Ik Hou Van Mijn Vrouw,
    Dat is een boek die de man moet lezen, daarin staat echt duidelijk bijna alles hoe je met een vrouw om moet gaan,
    En elke man die dat leest, en ook praktiseert, zal de beste man zijn voor zijn vrouw,

    Ook is er een boek dat heet,

    Ik Hou Van Mijn Man,

    Die moet dus een vrouw lezen, en daar kan een vrouw een hoop van leren.

    Ik wens je veel geluk en saber toe insah allah.


    ja dankje wel. amien insha allah

    ja die boeken zijn goed, heb ze beide gelezen.

  10. #25
    Evillicious

    Reacties
    3.753
    22-09-2009

    leer naar je man te luisteren man. hij zegt het niet voor niks. hij kent jou beter dan ieder ander

    s7ab Den Haag

    Infamous


    Geen pm sturen met wat infamous betekent, zoek het maar gewoon op. analfabeet dat je bent.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-01-2010

    Citaat Geplaatst door Mariaachii Bekijk reactie
    leer naar je man te luisteren man. hij zegt het niet voor niks. hij kent jou beter dan ieder ander


    niet alle mannen, jij bent misschien zo! maar dat wil niet zeggen dat iedereen het beste voor zijn vrouw wilt. ik kan het weten.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door caramela Bekijk reactie
    wie is het kind, jij of zij..

    zieligerd.
    Luister jij eens heel goed mevrouw. Ik kies nooit een zijde, maar sommige dingen zijn nou eenmaal zo. Allah heeft niet voor niets zaken verboden. Hij doet dat altijd met volledige wijsheid. Als je je aan de voorgeschreven wetten zou houden dan zou dit niet gebeuren. Al moet ik zeggen dat haar man een enorme lafaard is. Zij verteld hem dit in vertrouwen om haar man te laten zien dat ze niets voor hem wil verzwijgen. En de dwaas gaat het tegen haar gebruiken. Allebei fout dus. Ik denk ook niet dat de situatie verbeteren zal.

    En ik las ook even een stukje over een andere meid die letterlijk werd opgesloten. Nou jij had geen man, maar een gevangeniscipier als echtgenoot. Zijn de mannen van tegenwoordig soms barbaren? Alsof ze zijn grootgebracht tussen de dieren in Centraal Afrika. Zo'n vrouw zou ik helemaal adviseren om te scheiden.

  13. #28
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium


    je bent leuk. Ik zou me hetzelfde gedragen als jij

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  14. #29
    Evillicious

    Reacties
    3.753
    22-09-2009

    Citaat Geplaatst door beauty-women Bekijk reactie
    niet alle mannen, jij bent misschien zo! maar dat wil niet zeggen dat iedereen het beste voor zijn vrouw wilt. ik kan het weten.
    dan heb je de foute man gevonden

    s7ab Den Haag

    Infamous


    Geen pm sturen met wat infamous betekent, zoek het maar gewoon op. analfabeet dat je bent.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    694
    15-11-2008

    nooiit een man vertelle hoe je echt was in je verlede, hij zal het altijd tegen jou gebruiken geloof me