1. #46
    (L)R

    Reacties
    1.152
    16-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door chickie Bekijk reactie
    Oke, ik zou graag willen weten wat jullie dames hiervan vinden. of mannen?

    Ik heb een verleden en die heb ik verteld aan mijn man voordat we trouwden. Dit verleden brengt ook schulden mee die ik nog steeds aan het afbetalen ben.

    Toen ik mijn man dit vertelde in het begin vond hij het geweldig dat ik eerlijk tegen hem was en het was voor hem nog meer reden om met me te trouwen. Maar sinds we getrouwd zijn en samen wonen is het elke ruzie weer raak. Elke klein wissewasje draait uit op mijn verleden. Hij is zoiezo een driftige gozer en wordt snel boos. Als ik een mietje was zou hij me denk ik ook slaan, maar ik ben absoluut niet op mijn mondje gevallen en als hij me aanraakt dan weet hij dat ik een gemene rechtse heb. (gelukkig nooit gebeurt).

    Maar het is elke keer weer raak: Hebben we ruzie, begint hij weer over MIJN verleden. Hij was ook absoluut geen lieverdje en vergeleken met hem was ik een heilige, maar oke.

    Nu is hij weer super agressief en mag ik morgen niet met vriendinnen naar Antwerpen om te winkelen. Hij denkt dat hij mij daarmee pijn doet. Dat doet hij ook maar hoe agressiever hij wordt des te meer krijg ik de slappe lach tegenwoordig. Zijn woorden kosten niets meer in mijn ogen. Ik zie hem net een klein kind die telkens weer terug grijpt naar datgene wat werkt. Ik ben het spuugzat maar krijgt (echt gek gewoon) de slappe lach van hem wanneer hij op zo'n manier wilt laten zien dat hij macht heeft. Ik denk dan van: Wat ben je toch een zielig ventje, dat je mij moet verbieden om iets te doen alleen om je mannelijker te voelen. Ik bedoel, wat schiet hij ermee op. Hij heeft geen enkele reden om mij te verbieden te gaan. En ik had nog wel zijn lunch en avondeten voor hem klaargelegd in de koelkast en alles. Nu heb ik het express diep achterin de vriezer gegooid. Hij krijgt geen hap van mij, laat hem maar lekker voor zichzelf zorgen...
    Grrrrrrrrrrrrrrrr, ik ben zoooooooo boos. Maar aan de andere kant ook verdrietig. Dit is geen huwelijk. Telkens ruzie om niets en uiteindelijk komen we weer bij hetzelfde straatje. Het straatje dat doodloopt. Ik zit er serieus aan te denken om een imam erbij te halen en te kijken of dat zal helpen. Een bemiddelaar. Ik heb al eerder zijn broer ingeschakeld, die heeft ook tegen hem gezegd dat hij iets aan zijn driftbuien moet doen. Maar het enige wat hij kon zeggen toen zijn broer weg was, was: waarom moest je mijn broer erbij halen? Waarom?


    hahahaha ik ging stuk:haha
    I (L) Rabat

    2 Gebruikers

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    180
    15-04-2013

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Luister jij eens heel goed mevrouw. Ik kies nooit een zijde, maar sommige dingen zijn nou eenmaal zo. Allah heeft niet voor niets zaken verboden. Hij doet dat altijd met volledige wijsheid. Als je je aan de voorgeschreven wetten zou houden dan zou dit niet gebeuren. Al moet ik zeggen dat haar man een enorme lafaard is. Zij verteld hem dit in vertrouwen om haar man te laten zien dat ze niets voor hem wil verzwijgen. En de dwaas gaat het tegen haar gebruiken. Allebei fout dus. Ik denk ook niet dat de situatie verbeteren zal.

    En ik las ook even een stukje over een andere meid die letterlijk werd opgesloten. Nou jij had geen man, maar een gevangeniscipier als echtgenoot. Zijn de mannen van tegenwoordig soms barbaren? Alsof ze zijn grootgebracht tussen de dieren in Centraal Afrika. Zo'n vrouw zou ik helemaal adviseren om te scheiden.

    Haha voor mij ook herkenbaar dit
    'Don't cry because it's over, smile because it happened.'

  3. #48
    In love

    Reacties
    3.252
    21-12-2004

    Hoe gaat het nu met je ts?

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Deze agressieve vent van je zoekt letterlijk elke onzinvolle reden om zijn frustraties op je af te reageren.

    In een huwelijk moet je elkaar liefhebben tot de dood scheidt. Natuurlijk zijn er minder goede dagen maar wat je man doet is gwn laf. Dit is geen gezonde huwelijk meer en ik vrees voor jou dat het er niet op zal beteren , erger nog al laat je je niet doen en ben je zo hard als staal. Hij zal toch op een dag dit machtspelletje winnen door je helemaal te vernederen tot je veranderd in een schim van wie je was.

    Door met hem te blijven voedt je zijn agressie of je nu denkt dat je het nog in de hand hebt of niet. Lieve meid dit soort mannen zijn mentaal ziek en worden alleen maar erger die kijkt er juist naar uit dat je jezelf zo verweerd want hij ziet dat niet meer of minder als een reden meer om je te breken.
    Kies voor jezelf sory, liever korte pijn van een scheiding met nieuwe toekomstperspectieven dan in een ongezonde huwelijk blijven zonder toekomst.
    Ik wens je heel veel sterkte meid
    Don't worry..Be happy

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    180
    15-04-2013

    Citaat Geplaatst door login Bekijk reactie
    Deze agressieve vent van je zoekt letterlijk elke onzinvolle reden om zijn frustraties op je af te reageren.

    In een huwelijk moet je elkaar liefhebben tot de dood scheidt. Natuurlijk zijn er minder goede dagen maar wat je man doet is gwn laf. Dit is geen gezonde huwelijk meer en ik vrees voor jou dat het er niet op zal beteren , erger nog al laat je je niet doen en ben je zo hard als staal. Hij zal toch op een dag dit machtspelletje winnen door je helemaal te vernederen tot je veranderd in een schim van wie je was.

    Door met hem te blijven voedt je zijn agressie of je nu denkt dat je het nog in de hand hebt of niet. Lieve meid dit soort mannen zijn mentaal ziek en worden alleen maar erger die kijkt er juist naar uit dat je jezelf zo verweerd want hij ziet dat niet meer of minder als een reden meer om je te breken.
    Kies voor jezelf sory, liever korte pijn van een scheiding met nieuwe toekomstperspectieven dan in een ongezonde huwelijk blijven zonder toekomst.
    Ik wens je heel veel sterkte meid
    inderdaad! helemaal mee eens.
    'Don't cry because it's over, smile because it happened.'

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Dat je zo met je man omgaat, eten doen in de diepvries schandalig! je bent een slechte vrouw voor hem, hij verdiend beter daarom is hij agressief

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2010

    Citaat Geplaatst door ThaGame Bekijk reactie
    Dat je zo met je man omgaat, eten doen in de diepvries schandalig! je bent een slechte vrouw voor hem, hij verdiend beter daarom is hij agressief
    Waarom wordt hier alleen maar gekeken naar het stukje ‘eten’??
    Ik kook elke dag voor mijn man, maak zijn ontbijt elke dag ook als het een dag van te voren moet. Ik help zijn ouders bijna elke dag en daarnaast ben ik er ook voor zijn dochter. En ik werk daarnaast en heb mijn eigen kinderen.Ondanks dit allemaal verbiedt hij mij nog veel dingen! Als ik wat wil doen is het alleen maar je bent te vaak buiten. Het is nooit goed.

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    1.715
    12-05-2014

    Citaat Geplaatst door pobriiciita Bekijk reactie
    Waarom wordt hier alleen maar gekeken naar het stukje ‘eten’??
    Ik kook elke dag voor mijn man, maak zijn ontbijt elke dag ook als het een dag van te voren moet. Ik help zijn ouders bijna elke dag en daarnaast ben ik er ook voor zijn dochter. En ik werk daarnaast en heb mijn eigen kinderen.Ondanks dit allemaal verbiedt hij mij nog veel dingen! Als ik wat wil doen is het alleen maar je bent te vaak buiten. Het is nooit goed.
    Grrrrrr.....

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2010

    Citaat Geplaatst door ThaGame Bekijk reactie
    Grrrrrr.....

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door pobriiciita Bekijk reactie
    Waarom wordt hier alleen maar gekeken naar het stukje ‘eten’??
    Ik kook elke dag voor mijn man, maak zijn ontbijt elke dag ook als het een dag van te voren moet. Ik help zijn ouders bijna elke dag en daarnaast ben ik er ook voor zijn dochter. En ik werk daarnaast en heb mijn eigen kinderen.Ondanks dit allemaal verbiedt hij mij nog veel dingen! Als ik wat wil doen is het alleen maar je bent te vaak buiten. Het is nooit goed.
    Knap hoor dat je zo kan leven, je doet alles voor hem maar hij verbiedt het jou. Mezian tbarkellah, best wel egoïstisch vind je niet?

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    62
    26-01-2015

    De Vrouwen van tegenwoordig. Al zijn ze getrouwd en hebben kids.willen ze met vriendinnen op stap
    De mannen moeten op kids Letten. Een man wil ook aandacht en kids moeten ook opgevoed worden.
    Communicatie is helaas minder.de anderen maken afspraken over alles en wij?tot dat het fout gaat.dan kan je het niet meer recht zetten.koppigheid.aggresiviteit en dan hoor je ik ga een punt achter zetten.wie geeft jou de garantie dat het beter wordt.messchien ligt het aan jou.jammer .ik heb het niet over alle vrouwen natuurlijk.anders is het niet eerlijk
    Ik wil ook wel bij zeggen dat ik onpartijdig ben.ik weet ook dat er mannen zijn die weten niet dat ze een diamant thuis hebben
    Die niet met geld te koop is.ben zelf op zoek naar zo een diamant
    Als ik die vind inschallah .zal ik er heel goed voor zorgen

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    131
    21-09-2010

    Citaat Geplaatst door broeder42 Bekijk reactie
    De Vrouwen van tegenwoordig. Al zijn ze getrouwd en hebben kids.willen ze met vriendinnen op stap
    De mannen moeten op kids Letten. Een man wil ook aandacht en kids moeten ook opgevoed worden.
    Communicatie is helaas minder.de anderen maken afspraken over alles en wij?tot dat het fout gaat.dan kan je het niet meer recht zetten.koppigheid.aggresiviteit en dan hoor je ik ga een punt achter zetten.wie geeft jou de garantie dat het beter wordt.messchien ligt het aan jou.jammer .ik heb het niet over alle vrouwen natuurlijk.anders is het niet eerlijk
    Ik wil ook wel bij zeggen dat ik onpartijdig ben.ik weet ook dat er mannen zijn die weten niet dat ze een diamant thuis hebben
    Die niet met geld te koop is.ben zelf op zoek naar zo een diamant
    Als ik die vind inschallah .zal ik er heel goed voor zorgen
    Opvoeden is horen beid ouders te doen.
    In deze tijd weten de man en de vrouw niet wat de waarde is van elkaar.
    Het huwelijk is geen gevangenis getrouwd zijn betekent niet dat je dood bent.
    Geldt voor beide partijen!

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    62
    26-01-2015

    Precies opvoeden horen beiden te doen.
    Natuurlijk mag het geen gevangenis zijn.beiden moeten wat leuks van maken

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    20
    16-06-2018

    Ik sta versteld van alle vrouwen die zich onterecht dingen laten verbieden, zo beloon je de machtsstrijd van jullie man.

    Goede vrouwen worden vernederd door hun mannen en goede mannen worden slecht behandeld door hun vrouwen.

    Wat een klote tijd.

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    126
    20-06-2016

    Citaat Geplaatst door soussia__18 Bekijk reactie
    je had nix moeten vertellen aan je man over je verleden wat er is gebeurt is tussen jou en Allah. je mag jou zondes niet openbaren
    Wel als dit familie drama met zich mee kan brengen denk je echt als je niks gaat zeggen tegen je man en hij gaat met je trouwen en hij merkt dat je kutje niet maagd is dat hij gaat zeggen geeft niet schatje hij gaat ze geld terug willen hebben hij gaat scheiden en een drama van maken dat de hele wereld er achter komt dat hij een ontmaagde vrouw heeft gehuwdt

    Lekker voor haar ouders joh denkend dat haar dochter vroom was en dan te horen krijgen dat ze uitgekots is door haar man omdat ze met andere mannen sliep voor het huwelijk dat zijn dubbele klappen die ze krijgt

    Jullie advies is zo dom lijkt wel vrouw vs man kijken wie de grootste ballen heeft !


    En betreft de topic opener je moest helemaal niet tegen zijn broer praten ook niet tegen zijn ouders je moet dit geheim houden en niet aan andere vertellen dit is verboden in een huwelijk, zelf gaan oplossen blijkbaar doe je iets wat hem agresief maakt je gaat mij niet vertellen dat hij zomaar boos word hij is zeker gek.

    Ga vooral zo door en je eindigd bij vrouw zoekt man als gescheiden vrouw !

    Luister vooral naar deze wijven hier die traumas hebben omdat ze niet getrouwd zijn of gescheiden