| TheeLounge Wil je discussiƫren over lifestyle, filosofie of over de alledaagse dingen die jou bezig houden?... Dan is dit de plek waar je moet zijn. | Verdriet 02-01-2010, 22:41 | #1 |  | | MVC Lid _Toetje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-12-2009 Reacties: 20 Credits: 0 | Verdriet Ik heb het elke dag moeilijk ik zit vol van binnen kan het allemaal niet meer aan. En daarom zet ik het hier waarom weet ik niet wie weet helpt het
het is zo erg dat ik soms gewoon denk om einde aan me leven te maken gewoon rust geen pijn meer voelen
Ben ik de enige die zulke gedachtens heeft of is er nog iemand
Liefs,
S | | | 02-01-2010, 22:51 | #2 |  | | MVC Lid BubblesXoX is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 03-09-2009 Reacties: 19 Credits: 0 | Verdriet Hoi meissie,
Ik hoop dat je je wat beter voelt maar iedereen zit weleens in de shit met idd weleens zelfmoord neigingen..Vaak voel je je alleen en onbegrepen en vooral eenzaam. Als je een keer wil kletsen heb ik een luisterend oor voor je !
Groetjes N | | | 02-01-2010, 22:56 | #4 |  | | MVC Lid _Toetje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-12-2009 Reacties: 20 Credits: 0 | Ik dacht ook weleens dit gaat over maar na 1 jaar is het niet over, ik heb gewoon heel normaal leven heb het goed thuis alleen er is zoveel gebeurd dat het nooit meer goed gaat komen met mij.
Ik probeer verder te gaan hoe moeilijk het ook is.
Maar het wil maar niet lukken hoe zal mij leven verder gaan denk ik dan soms. Zal ik ooit nog gewoon kunnen lachen.
Zoveel pijn in me hart het doet zeer ik kan er gewoon niet meer mee leven. | | | 02-01-2010, 22:57 | #5 |  | | MVC Lid _Toetje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-12-2009 Reacties: 20 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door BubblesXoX Hoi meissie,
Ik hoop dat je je wat beter voelt maar iedereen zit weleens in de shit met idd weleens zelfmoord neigingen..Vaak voel je je alleen en onbegrepen en vooral eenzaam. Als je een keer wil kletsen heb ik een luisterend oor voor je !
Groetjes N | Dankje voor je steun waardeer ik echt.
xx | | | 02-01-2010, 23:01 | #6 |  | | Shab Oujdiaa ! iloveyOuuu is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 13-10-2009 Reacties: 10 Credits: 0 | Hee meid.
Inderdaad ik heb ook wel eens van die gedachtes.
Een einde aan je leven maken moet je helemaal niet doen.
de kans is groot dat het mislukt. Net als bij mij. Ik heb ook in mijn polsen zitten snijden. Ik heb gloor gedroken. en die dingen. Het enigste wat ik er nu een overhoud zijn roddels dat ik dood wou. Maar als je ergens over wilt praten. Kan je me gewoon PM'en. Het gaat makkelijk met iemand die ook zulke dingen meemaakt schat (L).
niet dat ik het erg vind dat die meiden hier ook praten. Maar voor de zeker heid  | | | 02-01-2010, 23:54 | #7 |  | | MVC Lid Moeshenkoeky. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 02-01-2010 Reacties: 35 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door _Toetje Ik heb het elke dag moeilijk ik zit vol van binnen kan het allemaal niet meer aan. En daarom zet ik het hier waarom weet ik niet wie weet helpt het
het is zo erg dat ik soms gewoon denk om einde aan me leven te maken gewoon rust geen pijn meer voelen
Ben ik de enige die zulke gedachtens heeft of is er nog iemand
Liefs,
S | Hee meid, ik denk dat iedereen zo'n zware periode kent. Dat alles tegen zit, nergens zin in, je wilt liever alleen niemand om je heen. Ik heb het ook gehad, het beste wat je kunt doen is gaan bidden en gooi alles eruit vraag om Sbar en luister naar veel koran, het doet je hart verlichten.
Na regen komt zonneschijn!  | __________________________ | | | 02-01-2010, 23:57 | #8 |  | | MVC Lid Moeshenkoeky. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 02-01-2010 Reacties: 35 Credits: 0 | Citaat:Ik vroeg Allah hulp en hij gaf mij moeilijkheden. Meiden we moeten juist doorzetten en niet opgeven! | __________________________ | | | 03-01-2010, 00:00 | #9 |  | | MVC Lid _Toetje is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-12-2009 Reacties: 20 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Moeshenkoeky. Hee meid, ik denk dat iedereen zo'n zware periode kent. Dat alles tegen zit, nergens zin in, je wilt liever alleen niemand om je heen. Ik heb het ook gehad, het beste wat je kunt doen is gaan bidden en gooi alles eruit vraag om Sbar en luister naar veel koran, het doet je hart verlichten.
Na regen komt zonneschijn!  | Je hebt gelijk dat helpt mischien wel heb ik ook geprobeerd. Alleen ik blijf het moeilijk hebben bij mij is de zon nog niet opgekomen. | | | 03-01-2010, 00:04 | #10 |  | | MVC Lid Moeshenkoeky. is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 02-01-2010 Reacties: 35 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door _Toetje Je hebt gelijk dat helpt mischien wel heb ik ook geprobeerd. Alleen ik blijf het moeilijk hebben bij mij is de zon nog niet opgekomen. | Oh,  . Heb geduld!
Het enige wat ik je kan zeggen is lees dit..
en moge Allah jouw hart verlichten en je gebeden accepteren.
Geduld is
Pijnlijke momenten, wanhopen is makkelijk gedaan, maar daarmee kun je de situatie nog steeds niet aan. Geduld is je medicijn in alle tijden, Je kracht om te blijven strijden. Beproevingen en tegenslagen, te veel om te verdragen. Geduld is wat je in die tijden moet vragen. Richt je tot Allah sterk en standvastig, Al ben je kapot van verdriet en is dit nog zo lastig. Heb geduld, wees sterk en Allah doet het verdere werk. Wees in alle tijden tevreden met je lot, Ga niet onnodig lijden, maak jezelf niet kapot. Al vallen de laatste stenen van je gebouwde muur tot aan je voeten neer, En zie je geen enkel lichtpuntje meer? Heb geduld, geduld is je kracht, geduld is je macht, Denk aan de waardevolle beloning die op je wacht. Zoek toevlucht alleen bij Allah, werp je neer, huil en laat je gaan..
Waarlijk Allah zal je belonen voor elke geduldige traan. | __________________________ | | | 03-01-2010, 00:10 | #11 |  | | Lilly- ElGuaje is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 23-11-2009 Locatie: ''That's what a leader's about: sacrifice. The times he's gotta sacrifice because he's gotta lead, by example. Not by fear and not by self-pity.'' Reacties: 481  Credits: 0 | Moge Allah je situatie in alle opzichten verbeteren en ervoor zorgen dat je met een glimlach vanuit het hart rondloopt. Allah is met de geduldigen!
Ghair inchaAllah! | __________________________ Citaat: Surah Al-Nur, Ayat 35
Allah is the Light of heavens and the earth. The parable of His Light is as a niche and within it a lamp: the lamp is in a glass, the glass as it were a brilliant star, lit from a blessed tree, an olive, neither of the east nor of the west, whose oil would almost glow forth, though no fire touched it. Light upon Light! Allah guides to His Light whom He wills. And Allah sets forth parables for mankind, and Allah is All-Knower of everything. | | | | 07-01-2010, 21:05 | #12 |  | | MVC Lid ilham21 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 02-09-2006 Reacties: 5 Credits: 0 | Hey meis
Ik herken precies wat je bedoel, heb ook een fase in mijn leven gehad dat ik door de bomen het bos niet meer zag.. waardoor ik ook hele vreemde gedachten had.
Ben hamdoelilah door een vrouw geholpen ze heet Chrifia ik kan je het nr geven dat je er kan bellen.
Chrifia 0684355187
Veel sterkte | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 09:48. | |