1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    22
    25-03-2004

    Unhappy hier is geen woorden voor...alleen de rahma van allah






    new_llying.gif=+:new_llying=+:

  2. #2
    Oud-lid..

    Reacties
    1.039
    17-06-2004

    Als ik (als fotograaf) die Geldprijs zou krijgen, zou ik het aan die kinderen geven. Want dankzij hun had ik dan die prijs gewonnen.

  3. #3
    *~~RoYaLe LiD~~*

    Reacties
    35
    24-03-2004

    Origineel gepost door Moe
    Als ik (als fotograaf) die Geldprijs zou krijgen, zou ik het aan die kinderen geven. Want dankzij hun had ik dan die prijs gewonnen.
    wallahila......je hebt helemaal gelijk.
    Deze foto's brengen mij echt tranen in de ogen

  4. #4
    Oud-lid..

    Reacties
    1.039
    17-06-2004

    Origineel gepost door PrinsesNassira
    wallahila......je hebt helemaal gelijk.
    Deze foto's brengen mij echt tranen in de ogen


  5. #5
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    van dit soort fotos kan ik gewoon depri van worden en dan besef je ook hoe goed wij het wel niet hebben en dat we eigenlijk blij moeten zijn en niet zo moeten zeiken over de drama die wij in ons leven beleven

  6. #6
    de koette lid

    Reacties
    1.001
    23-12-2003

    Origineel gepost door Hamza21
    1 miljard mensen leven onder de armoedegrens. Mensen die met minder dan 1 dollar per dag rond moeten komen. De tegenstellingen tussen arm en rijk worden alleen maar groter ondanks de inspanningen daartegen.
    welke insapnningen? van WTO ?

    je ijlt man. de westerse wereld kan niet meer verder groeien dus moet men nieuwe afzetmarkten vinden en dus creerden ze de WTO met als arugument de wereldhandel vrij te maken om zo de welsatnd van "iedereen" te verhogen. mensen die daar in geloven geloven in sprookjes. die wereldhandel maakt juist de plaatselijke econmie stuk en de rijkdom avn adt land wordt vai multinatioanls doorgesluisd naar het westen.

    of bedoel je ontwikkelingshulp .

    minder dan 1% van het bnp van de westerse wereld gaat daar naartoe en dan verbinden ze daar nog eisen aan vast die de arme landen niet of nauwelijks kan nakomen. zo komen we bij het IMF. ik laat het hierbij want je kan hier ellenalng over zitten schrijven iets veranderen doet het echt niet.

    bij de way die fotograaf die die prijs won heeft zelfmoord gepleegd. hij heeft dat kindje in de steek gelaten terwijl verderop een rode kruiskamp was. hij heeft dat later niet kunnen verwerken dat hij zelfs de moeite niet nam om het kindje dat naar daar kroop te brengen.

  7. #7
    1984

    Reacties
    3.051
    06-04-2002

    Wallah ik heb echt medelijden met die arme mensen....niemand doet wat...insha allah zal allah ze helpen...
    Onderstaande topic is weer online!

    Ahadeeth, du3aa khitm al qoraan etc...

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=747638[/B]

  8. #8
    Oud-lid..

    Reacties
    1.039
    17-06-2004

    Re: Re: hier is geen woorden voor...alleen de rahma van allah

    Origineel gepost door Jassino
    Je ziet gewoon die vogel wachten tot dat kindje sterft zodat hij hem kan opeten....


    Meskien..

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Pijnlijk om dat te moeten zien... Gaat me aan het hart...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Ps: Kan iemand de Arabische tekst vertalen

  11. #11
    Oud-lid..

    Reacties
    1.039
    17-06-2004

    Origineel gepost door Heiba
    Ps: Kan iemand de Arabische tekst vertalen
    Sorry Heiba , Ik kan niet zo goed Arabisch lezen..