1. #1
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Ben met spoed op zoek naar een sissi-jurk om te huren!!!!

    Hallo allemaal,

    Ga over een aantal maandjes trouwen insha;allah, en heb eigenlijk t meeste geregeld, maar ben nog alleen op zoek naar iemand die een sissi-jurk verhuurt....
    Laat t me aub zo snel mogelijk weten..

    Alvast bedankt!!

    XxXx Angel

  2. #2
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    probeer het eens hier

    verhuur trouwjurk (Bericht #)

    hoi ik verhuur ook trouwjurken vanaf 100 euro loopt op tot 350 euro ,maar de meeste zijn rond de 150 euro met of zonder accesoires heb je interesse mail dan naar (amira_bruidsmode@hotmail.com)

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16
    21-11-2002

    mijn zus had ook een sisi jurk aan op haar bruiloft.
    En zij heeft die jurk bij jamila badri (negafa)gehuurd.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    588
    09-09-2001

    angel schatje, amina heeft een prachtige!!
    Dus je moet het haar maar vragen!!!

    Boesa boesa

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.777
    07-05-2002

    he angel, allereerst van harte gefeliciteerd met het feit dat je gaat trouwen Ik heb laatst op demodeshow van negefa saloua een paar prachtige sisi jurken gezien, dus je kunt he daar proberen. als je haar nummer wil hebben moet je het zeggen (heb 'm nu namelijk niet bij de hand)

    succes

    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Tetouan Z-side freakia

  6. #6
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Hbieba schatje van me!! hoe gaat het gekkie.. alles ok? maar ben inderdaad bij amina geweest, maar zij is het toch niet geworden voor mn bruiloft. En jah, dan is het zo stom om nadat ik haar niet heb genomen alsnog terug te gaan voor zo;n jurk... dus wil m toch graag ergens anders vandaan hebben... snapje meid!

    Maar zal eens informeren bij deze negeffa's.. en heb het nummer van seloua al, dank je wel allemaal!!!!

    XxXx Angel
    ........................

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    588
    09-09-2001

    alhamdoelilah zina djaly, denja koelha slaak!!!!!

    HMMMm is het toch geen amina geworden?
    Hoezo niet als ik vragen mag?

    Boesa boesa

  8. #8
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    Heyyy scatje!!
    Lieve meid, haar jurken waren prachtiggg, en het haar doet ze ook superrrrrmooi.. Maar de make-up!!! ...... ze staat daar ook echt bekend om, ze maakt je zo veel op dat je bijna niet eens meer herkenbaar bent! hahahaha En dat vond ik dus niet zo.. jammer he, want het is een schat van een vrouw. Maar heb gelukkig wel iemand gevonden die precies aan mn eisen voloet...
    Je zult t allemaal wel zien die dag, insha'allah..

    BOUSSAAAAA Angel...

  9. #9
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    ik ben het hoor hierboven, snap niet waar die naam vandaan komt
    ........................

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    20
    01-10-2002

    ik weet bij mij god niet waar je die jurken kan halen maar ik wil je wel ff van harte feliciteren met het feit dat je gaat trouwen moge allah alles goed laten lopen
    Een moslim is een broeder van een moslim.Hij behoort hem niet te bedriegen of een leugen te vertellen of hem te vernederen.Godsvrees is een innerlijke eigenschap. (tirmidi)

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    588
    09-09-2001

    salaam zina,

    oh maar dat kan je allemaal regelen met haar hoor kwa make up, maar ja insahellah is degen die je hebt genomen veel beter!

    Maar ik zal in het insahallah zien
    boesa boesa

  12. #12
    Love u moesje

    Reacties
    418
    08-11-2002

    H_moslima, dank je wel, en mag insha'allah alles goed komen...

    En hbieba.. jah tis er toch niet geworden meid!!! Maar je zult zien op mn bruiloft wat ik precies genomen heb... insha'allah.. Thalla meid..

    Boussaaaa Angel...
    ........................

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    588
    09-09-2001

    Allah i kemelkoem bel geer a le hbieba djaly!

    Oe i i htikoem a sahada tollll el hajaat insahellah

    Boesaaaa haaaaaaaaaaaara