1. #1
    3afriet

    Reacties
    3.128
    05-09-2008

    marokkaanse meiden in frankrijk

    ik was dus van t weekend in parijs ( ja t was heel gezellig en romantisch, tnx for asking )
    en wat me is opgevallen aan de marokkaanse meiden daar is dat ze ook wel sletterig zijn maar dat ze dat ook laten zien. je herkent een slet daar gelijk van 50m afstand terwijl de sletjes hier vermomd gaan onder hoofddoekjes.
    ook is daar een marokkaan met een blondine de normaalste zaak van de wereld, niemand die je aankijkt, geen koppen die je 1 hele straat blijven volgen, tawa7d makaydiha fik. heeerlijk!

    sowieso heb niks tegen sletterige marokkaanse meiden, wel tegen sletterige meiden met een hoofddoek.
    wees gewoon straight, als je van jongens houdt, prima, maar draag dan alsjeblieft geen hoofddoek.


    bvd.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    139
    02-09-2009

    Oké. Sluiten maar, aardbeitje!

  3. #3
    Hmmm

    Reacties
    2.743
    26-06-2009

    ik heb daar veel familie in de hoofdstad en dergelijke

    en ik vind fransen zoiezo al raar.. de vrienden van mijn neven enzo zijn echt moeilijk uit te leggen maar heel raar en verzot op renault

    Geloof niet alles wat je ziet en niet eens de helft van wat je hoort..

  4. #4
    Hmmm

    Reacties
    2.743
    26-06-2009

    Citaat Geplaatst door Suklaalla Bekijk reactie
    Oké. Sluiten maar, aardbeitje!

    waaom heeft hij een gevoelige snaar geraakt?
    Geloof niet alles wat je ziet en niet eens de helft van wat je hoort..

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    2.170
    07-07-2008

    Een neger met een marokkaans meisje is daar normaal, laat staan 3ed blondje

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    769
    11-09-2007

    Citaat Geplaatst door PeetVader Bekijk reactie
    ik was dus van t weekend in parijs ( ja t was heel gezellig en romantisch, tnx for asking )
    en wat me is opgevallen aan de marokkaanse meiden daar is dat ze ook wel sletterig zijn maar dat ze dat ook laten zien. je herkent een slet daar gelijk van 50m afstand terwijl de sletjes hier vermomd gaan onder hoofddoekjes.
    ook is daar een marokkaan met een blondine de normaalste zaak van de wereld, niemand die je aankijkt, geen koppen die je 1 hele straat blijven volgen, tawa7d makaydiha fik. heeerlijk!

    sowieso heb niks tegen sletterige marokkaanse meiden, wel tegen sletterige meiden met een hoofddoek.
    wees gewoon straight, als je van jongens houdt, prima, maar draag dan alsjeblieft geen hoofddoek.


    bvd.
    en wie ben jij om daarover te oordelen?

    meneertje picco bello?
    Waarom speel je de vedette als je niet kan Scoren?!

  7. #7
    3afriet

    Reacties
    3.128
    05-09-2008

    Citaat Geplaatst door Suklaalla Bekijk reactie
    Oké. Sluiten maar, aardbeitje!
    wie de neuk ben jij



    Citaat Geplaatst door FaithLoveMagic Bekijk reactie
    ik heb daar veel familie in de hoofdstad en dergelijke

    en ik vind fransen zoiezo al raar.. de vrienden van mijn neven enzo zijn echt moeilijk uit te leggen maar heel raar en verzot op renault


    tarrrr, jij weer


    waarom reageren alleen maar kutmensen op m'n topics

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    139
    02-09-2009

    Citaat Geplaatst door FaithLoveMagic Bekijk reactie
    waaom heeft hij een gevoelige snaar geraakt?

    Ik draag nog geen hijaab, dus ik ben niet zijn doelgroep. Hij praat gewoon bull...

  9. #9
    3afriet

    Reacties
    3.128
    05-09-2008

    Citaat Geplaatst door ------- Bekijk reactie
    Een neger met een marokkaans meisje is daar normaal, laat staan 3ed blondje
    moeilijk.
    er zijn daar ook veel algerijnen en tunesiers.
    ze lijken allemaal op elkaar



    Citaat Geplaatst door _atlasi_ Bekijk reactie
    en wie ben jij om daarover te oordelen?

    meneertje picco bello?

    check mn OT

  10. #10
    Nee, niet doen!

    Reacties
    5.119
    25-01-2007

    Klopt, laten we niet ontkennen dat ze er veeeel beter uitzien dan Marokkaanse meiden in NL.

    Is 't je niet opgevallen dat Marokkaanse gasten juist heel goed omgaan met negers, (Africano's)
    .. en hier kunnen Marokkaanse gasten negers wel opeten,

    IN ALLAH I TRUST, EVERYONE ELSE PAYS CASH


  11. #11
    Hmmm

    Reacties
    2.743
    26-06-2009

    Citaat Geplaatst door PeetVader Bekijk reactie
    wie de neuk ben jij






    tarrrr, jij weer


    waarom reageren alleen maar kutmensen op m'n topics

    OOh I love it

    het is een soort aantrek.. opkomen voor de randdelbielen .. iemand moet het doen


    dus jij Ik voel me weer lekker graaf vandaag.. met een beetje geluk ga ik weg zonder dat jij je kwaad hoeft te maken
    Geloof niet alles wat je ziet en niet eens de helft van wat je hoort..

  12. #12
    Hmmm

    Reacties
    2.743
    26-06-2009

    Citaat Geplaatst door Suklaalla Bekijk reactie
    Ik draag nog geen hijaab, dus ik ben niet zijn doelgroep. Hij praat gewoon bull...

    Insha'allah ga je het dragen en oprecht en niet voor de schijn


    hij is gewoon bulshit zie hoe snoezig hij lacht
    Geloof niet alles wat je ziet en niet eens de helft van wat je hoort..

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    2.170
    07-07-2008

    Echt wel, jij woont daar niet.

  14. #14
    3afriet

    Reacties
    3.128
    05-09-2008

    Citaat Geplaatst door MOisBACK Bekijk reactie
    Klopt, laten we niet ontkennen dat ze er veeeel beter uitzien dan Marokkaanse meiden in NL.

    Is 't je niet opgevallen dat Marokkaanse gasten juist heel goed omgaan met negers, (Africano's)
    .. en hier kunnen Marokkaanse gasten negers wel opeten,

    marokkaanse meiden zijn sowieso niet mn ding, maar ik kan je zeggen dat ik wel wat dikke reten heb zien rondhuppelen

    en wat betreft die africans, ik heb er wel van gehoord dat ze zij aan zij staan, maar ik ben niet de banlieus ingegaan
    maar die negers hier zijn meestal die antilianen, die zijn gewoon reya7, afrikanen hier zijn ook wel chille mensen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    139
    02-09-2009

    Citaat Geplaatst door Folklore Bekijk reactie
    Het is voor de moslims in Frankrijk niet gewoon om een hoofddoek te dragen, omdat Frankrijk een echt seculier land is. Er is een sterke scheiding tussen kerk en staat. Door die seculariteit zijn veel moslims in de loop der jaren voor een deel hun indentiteit verloren als het op de Islam aankomt. Daarnaast mogen meisjes ook geen hoofddoek op school dragen, en wordt het dus gewoon niet gedragen, omdat ze 'm toch af moeten doen.

    Maar om er nog iets aan toe te voegen; de hoofddoek is verplicht in de Islam en een recht van Allah, of je nu een sletima bent of niet. Natuurlijk dien je aan je karakter te werken, maar dat neemt niet weg dat je 'm moet dragen. Deze twee aspecten moeten elkaar wel aanvullen, maar moeten toch gescheiden van elkaar worden gezien, omdat het toch twee verschillende soorten geboden zijn.

    Oh no u didn't! Fatima met slet combineren = Marokkaanse slet? Raap me op!